Šta je novo?

Državni put Ib reda br. 27: Loznica-Valjevo–Lazarevac (za sada Iverak–Lajkovac)

Znači noćas su dizali verovatno su morali da isključe napon za prugu jer noću se vozovi na saobraćaju tu da preko dana ne bih ometati redovne linije. Lepo sa njihove strane jer dosta ljudi putuje vozom i bilo bih baš nezgodno jer i deca idu vozom u školu iz Lajkovca i Lazarevca u Valjevo.
 
Данас сам прошао ставили су на једној страни изнад старе трасе греде. То је трећи распон, вероватно ће ускоро вратити на стару трасу, да би постављали изнад девијације!
 
Rade ljudi, dolazi Vucko u nedelju, sve vri od radnika. :LOL: Ispred mene je bio kamion sa onom gredom, zato smo se ovako vukli.
sludza.JPG
 
Koliko kapiram iznad pruge grede su postavljene za oba smera ?
 
Postavljali su grede preko devijacije noćas. Zatvarali su put da bi dizali nosače, nisu ispravljali devijaciju pa onda da rade natenane.
Preostale parcele i dalje stoje na 11 komada. Za spajanje sa ind. zonom nisam gledao još.
Sutra AV dolazi u 12h. nesto mi govori da ce da ubrza procese, svih procesa. Ovo stvarno predugo traje...
 
Ma on će da blebeće kao inače što radi. Sad i da hoće nema šta da ubrza kad će radovi biti gotovi svejedno za nekoliko meseci.
 
Na sentinelu se vidi da je deo između budućeg kružnog toka na iverku i prvog mosta otkriven. To su vrv one dve parcele gde je bio servis za kamione, što je Srbija postala vlasnik pre jedno 20 dana. Ostalo je znači još jedno 200m eksproprijacije, verujem da će u narednih mesec dana to isplatiti. Jednostavno, čekaju zadnji trenutak da isplate pare, i onda kad je samo to ostalo da se završi, tad isplate i eto. Klošarski, al šta da se radi. Tako su radili i na Surčin - NBGD, tako rade svuda.

Za kružni tok u Lajkovcu im je trebalo dva meseca da ga odrade, tom analogijom kad krenu sa kružnim tokom na Iverku i onim dodatnim za ind. zonu, možemo računati dva meseca do završetka radova, jer sve ostalo može brže od toga da se završi.

Verovatno ćemo čuti svašta nešto danas.
 
Cela poenta ovih eksproprijacija je da cena koja je ponudjena moze biti max 30% veca od ponudjene. Ukoliko bi neko dobio vise svi ostali bi mogli da tuze kao osteceni ( obmanuti ) kako bi se retroaktivno isplatili iznosi... sve sto ima veze sa parama zastareva za 10 godina. I zato ovo nista nema logike
 
Treba promeniti naslov teme obzirom da se put završava u Lajkovcu i da nema nikakve veze sa Lazarevcem iako je prvobitmo planirano da se na njega nastavi Vožd Karadjordje ali je sada jasno da od toga nema ništa
 
Možda se napravi obilaznica oko Lajkovca do Ćelija pa manje više i možemo zvati do Lazarevca :D

A zamisli još da naprave duple trake na Ibarskoj od tog priključenja do npr kružnog u Velikim Crljenima, to bi bila opasna milina, spore trake da budu ultra izdržive za kamione pune uglja koji tu šparaju svaki dan, a brza traka za ostalo. Mašta može svašta :)
 
Сви се надамо да ће се направити та обилазница око Лајковца тј директна веза Милоша са Ибарском магистралом ( обећана је још до краја 2017 ако не грешим ) јер је то неопходно. Тек тада би становници Лазаревца почели користити АП тј петљу Лајковац.
Мала исправка , она раскрсница у В.Црљенима коју спомињеш НИКАКО није кружни ток. Можда мало личи ,али по правилима ( 2 СТОП знака у унутрашњој страни ) НИЈЕ !
 
Zar nije ideja da Vožd Karadjordje počne od petlje Lajkovac, time bi se povezao Lazarevac i Miloš Veliki. Tako sam ja shvatio, možda grešim...
 
Zar nije ideja da Vožd Karadjordje počne od petlje Lajkovac, time bi se povezao Lazarevac i Miloš Veliki. Tako sam ja shvatio, možda grešim...
Сваки дан нова прича,нова обећања ,нико то више не зна....:mad::mad: . У сваком случају тај крак од петље Лајковац до Ибарске је требало још давно направити. Занимљиво је да је и постојала табла са натписом Лазаревац десно код петље ( сликао сам то више пута док сам пратио радове ту на мосту преко Колубаре,тај мост су и многи форумаши звали Ников мост:):):)) на делу те обилазнице од 100 метара што је тада урађен али табле већ годинама нема....
 
Prošao danas, most preko pruge i starog puta postavljene grede na 4 raspona od 6. Dosta radnika na ta 4 segmenta. Dizalica stoji spremna da postavlja grede na sledecem rasponu. Ono što sam spazio na delu gde treba da se ulije saobracajnica na stari put, gomila istovarenog materijala za nasipanje trupa maltene uz put, tako da mi deluje da je taj deo zavrsen sto se tice eksproprijacije i da je spremno za radove. Ona velika zgrada u staklu nisam 100% siguran mozda neko moze da potvrdi, ali mislim da je pocela demontaza, cini mi se da su stakla poceli da demontiraju i odnose... Bilo bi sad interesantno za jedno 7 dana jedan dron snimak taj deo do pruge da se vidi.
 
Precrtano zelenim je eksproprisano od strane GRADA. Parcele na trasi brze saobraćajnice oktupljuje REPUBLIKA. Nisam dalje od ovoga ni išao, niti je preparcelisano, niti su stigli sa radovima tako daleko.
1.jpg
 
Vrh