Šta je novo?

Državni put Ib reda br. 27: Loznica-Valjevo–Lazarevac (za sada Iverak–Lajkovac)

Moto-put ima ogradu tako da ovaj znak za divljač verovatno znači da je nisu postavili pa je i ograničenje manje od predviđenog
ali valjda će da isprave kad bude gotova cela deonica...

Moto-put nema ogradu. Tj. ne mora da ima.

За мото-пут у принципу важе сва правила која важе за ауто-пут, осим да коловозне траке морају бити физички или раздвојене оградом, да коловозна трака мора да има две или више саобраћајне и да мора са обе стране да има ограду која спречава животиње да уђу на пут.

Brze saobracajnice koje su skoro kategorisane kao moto-putevi nemaju ogradu.
 
Све је ок, ставили су из њима знаног разлога ограничење на 80, онда то не може више да се зове брза саобраћајница иако је коштало тричавих 160 милиона еура за 17км. На било ком путу у Србији кад изађете из насељеног места можете возити 80. Сад су јасна она проширења...
 
Нама на брзом путу 80 км/ч ограничење због дивљачи која очигледно скаче преко вијадукта и пута наочиглед заштитне ограда, док је у Немачкој 100 км/ч опште ограничење ван насељеног места. И после што људи прекорачују брзину...
 
Ako zaista ostane ograničenje od 80kmh, tj. ako je put projektovan za ovo ograničenje, zaista ne znam šta da kažem imajući u vidu da smo isti čekali godinama i platili preko 10M EUR PO KILOMETRU!!!

Prosto mi nije jasno kako ovakve stvari prolaze.
 
Da te uhvate na 120 ideš kod sudije i dobijaš poene. Za ovaj put to je nikakva brzina, lako se noga opusti i ni ne osetiš da ideš toliko
 
Eksproprijacija nece biti resena u skorije vreme, nazalost. Vetar u ledja su im dali Pivici i iz prve ruke " Kako su oni mogli mozemo i mi" Putevi Srbije nece da plate zemljiste vise od onog sto je procenila poreska uprava. Da li imaju pravo da traze vise od toga ne znam. Procenjena cena nije bescenje , okej su sume, i koristi se prilika da se duplira u dva slucaja troduplira cifra.
Da li je to u redu , procenite sami.
 
Ako zaista ostane ograničenje od 80kmh, tj. ako je put projektovan za ovo ograničenje, zaista ne znam šta da kažem imajući u vidu da smo isti čekali godinama i platili preko 10M EUR PO KILOMETRU!!!

Prosto mi nije jasno kako ovakve stvari prolaze.
Mozda su stavili ogranicenje 80 jer su osvestili da radove nisu izveli za brzine do 100 :ROFLMAO: Da ce radari da nas peglaju , peglace nas, ja vec vidim ovo kao masinu za pravljenje para.
 
Eksproprijacija nece biti resena u skorije vreme, nazalost. Vetar u ledja su im dali Pivici i iz prve ruke " Kako su oni mogli mozemo i mi" Putevi Srbije nece da plate zemljiste vise od onog sto je procenila poreska uprava. Da li imaju pravo da traze vise od toga ne znam. Procenjena cena nije bescenje , okej su sume, i koristi se prilika da se duplira u dva slucaja troduplira cifra.
Da li je to u redu , procenite sami.
Privata imoviina je svetinja na zapadu - bar su tako godinama pricali. Prema tome vlasnik ima pravo da trazi koliko smatra da to vredi.
Ono sto nije uredu je da se pocinju radovi dok planirana trasa nije otkupljena. Uvek ima onih kojima manje ili vise odgovara da prodaju zemljiste.
Onaj ko ima imanje koje koristi sigurno nije srecan kad mu to uniste izgradnjom puta bez obzira na novac.
Zamislite svi koji imate svoj stan ili kucu da neko sutra dodje i kaze ovo vredi ovoliko seli se.
Ne mozemo da ti obezbedimo u okolini nista ti se sam snadji idi tamo gde mozes nesto da kupis za te pare koje smo ti dali.
Posto se provlaci prica da ljudi hoce da iskoriste priliku i zarade, pitam se sta je tu nelogicno ili neposteno.
Svi koji imaju veze sa tim putevima zarade visestruko, vec su uporedjivane cene izgradnje kod nas i preko i mi smo najskuplji.
Ako to nikom nije problem sto bi bio problem do vlasnika zemljista i njegove zarade.
 
Овде се лепо види како нас Заје....у! Један багер и један камион и нека је 20 радника. За нешто што је требало бити готово пре годину и по? Већина је нажалост невиђено глупа, поткупљена, незаинтересовна или већ ко шта смисли!
 
Ovi vise porukama i glasanjem ne odlaze, to nam je sto nam je
 
Evo pitanja... Kada sam se od Mionice uključio na novi put, video sam auto koji dolazi iz smera Valjeva, tj već je bio na putu u smeru ka lajkovcu. Očigledno dakle da je uključenje od Divaca negde ispred ulazne rampe od Mionice.

Kakav je tačno režim pristupa putu sada, zna li neko?
 
Pa, ovako to izgleda:
 
Vrh