Moto-put ima ogradu tako da ovaj znak za divljač verovatno znači da je nisu postavili pa je i ograničenje manje od predviđenog
ali valjda će da isprave kad bude gotova cela deonica...
За мото-пут у принципу важе сва правила која важе за ауто-пут, осим да коловозне траке морају бити физички или раздвојене оградом, да коловозна трака мора да има две или више саобраћајне и да мора са обе стране да има ограду која спречава животиње да уђу на пут.
Moto-put ima ogradu tako da ovaj znak za divljač verovatno znači da je nisu postavili pa je i ograničenje manje od predviđenog
ali valjda će da isprave kad bude gotova cela deonica...
Жута боја је за зону радова.Да je привремено ограничење онда би знак за ограничење требало да буде жуте боје.
Ali na 119 ne idesDa te uhvate na 120 ideš kod sudije i dobijaš poene. Za ovaj put to je nikakva brzina, lako se noga opusti i ni ne osetiš da ideš toliko
Mozda su stavili ogranicenje 80 jer su osvestili da radove nisu izveli za brzine do 100 Da ce radari da nas peglaju , peglace nas, ja vec vidim ovo kao masinu za pravljenje para.Ako zaista ostane ograničenje od 80kmh, tj. ako je put projektovan za ovo ograničenje, zaista ne znam šta da kažem imajući u vidu da smo isti čekali godinama i platili preko 10M EUR PO KILOMETRU!!!
Prosto mi nije jasno kako ovakve stvari prolaze.
Privata imoviina je svetinja na zapadu - bar su tako godinama pricali. Prema tome vlasnik ima pravo da trazi koliko smatra da to vredi.Eksproprijacija nece biti resena u skorije vreme, nazalost. Vetar u ledja su im dali Pivici i iz prve ruke " Kako su oni mogli mozemo i mi" Putevi Srbije nece da plate zemljiste vise od onog sto je procenila poreska uprava. Da li imaju pravo da traze vise od toga ne znam. Procenjena cena nije bescenje , okej su sume, i koristi se prilika da se duplira u dva slucaja troduplira cifra.
Da li je to u redu , procenite sami.