Šta je novo?

Državni put Ib reda br. 27: Loznica-Valjevo–Lazarevac (za sada Iverak–Lajkovac)

Da, svi autoputevi u Belgiji su bili osvetljeni - jedina zemlja sa tim luksuzom, uđeš u Francusku a ono mrak, ko i svuda - i to je pogašeno pre desetak godina.

Nije valjda da mi tako nešto očekujemo u Srbiji? Stvarno, ljudi? Ej?
 
Petlje i mostovi sasvim dovoljno. Ne treba zaboraviti da je vozni park u tim zemljama dosta mlađi. Dok su kod nas leševi od 15-20 god normalna stvar sa požutelim farovima i pogrešno nivelisanim snopovima svetla. Dok policija revnosno proverava da li je prvoj pomoći istekao rok trajanja.
 
Moglo je i to, da je Srbija odigrala pametno sa litijumom (da ne baca struju od uglja) : da se kopa SAMO za potrebe Srb i okolnih prijateljskih zemalja (npr R Srpska, CG, Mađ...), tj da se ne preore pola Srb za izvoz celom Svetu kao što su ovi alavo hteli. I onda, pošto bi bila bogata baterijama, bogatija njima od drugih, mogla je čak jedan mali delić odvoji bogatije od drugih za svetla na autoputevima koje bi se punile od sunca preko dana. Ali i ne mora, ovde je put dosta izdignut pa će ređe se na njega popeti neka prepreka za koju treba vidljivost, znači bitnija je dobra ograda, plus ograničenje će biti 100, što je dosta sporije/bezbednije od autoputa noću, nije ogroman promet, put je relativno prav...
 
To da Srbija proizvodi za sebe i daje kome hoće je koncept Diznilenda, valjda smo dosad naučili. Čak i da se slučajno dogodi da neko dođe na vlast ko će tako hteti da radi, biće uklonjen po kratkom postupku, i to smo naučili. Dok se jednog lepog dana konstelacije snaga ne promene. Dotad nam je mesto ovde gde jesmo, a na vlast poslušnici pa da se moli Boga da ne kradu mnogo i da urade koliko mogu za narod. A ekonomija ima da nam bude onakva kako diktat nalaže.
 
Dobro, ako smo već u toj situaciji daj bar da ukinemo suvišnu policiju i vojsku, bar da smanjimo troškove sa grbače.
 
Preporučujem uvid na globus, ima sada toga jako puno i online. Svašta pametan čovek zaključi kada vidi veličinu svoje zemalje na istom...

Što se tiče predmetne saobraćajnice, da offujem o temi, ja je željno očekujem već dugo, pošto sam na toj ruti redovan kad god mi prilike dopuste. I sve to jako, jako sporo ide za moj ukus. Razlozi i izgovori su uvek ovi ili oni. Ali konstantni.

Prođe život čekajući.
 
To da Srbija proizvodi za sebe i daje kome hoće je koncept Diznilenda, valjda smo dosad naučili. Čak i da se slučajno dogodi da neko dođe na vlast ko će tako hteti da radi, biće uklonjen po kratkom postupku, i to smo naučili. Dok se jednog lepog dana konstelacije snaga ne promene. Dotad nam je mesto ovde gde jesmo, a na vlast poslušnici pa da se moli Boga da ne kradu mnogo i da urade koliko mogu za narod. A ekonomija ima da nam bude onakva kako diktat nalaže.
Управо. Немамо ми снаге за то. То може да уложимо милијарде у вештачке материце и штанцујемо селектоване људе са коефицијентом интелигенције 200 па да имамо неку демографску снагу
 
Kako da kupe kad Srbija nema realno ni milion ljudi koji mogu da kupe kola vrednija od pet soma, a ne nova kola, a ne električna kola. Prosečan penzioner ne može da kupi jaknu zimsku, nosi mont jaknu u kojoj je i Slobu branio svojevremeno.

Uopšte se ne radi o tome da l neko preti, da l neko daje ili ne da. Da imamo ljude koji umeju da prave čipove, pravili bismo čipove, pošto slabo šta znamo, slabo šta proizvodimo. Radimo poslove dvadesetog veka, poslove sa opadajućim prinosima, kopamo bazne resurse, mislimo da je rentanje stana najjači biznis ikada, i živimo tako kako zaslužujemo.

Uvek ta priča kako nama neko nešto ne da. Pa neće biti
 
Prođoh juče, ono što se vidi sa puta je da na betonskim konstrukcijama intenzivno radi (dizalice, radnici), tj na mostu i na više onih malih nadvožnjaka, bio je i finišer blizu onog neeksprorijatissnog parčeta 300m, ali ona 4 dela gde je zapelo i dalje stoje (taj, kosina brda 100m preko puta kamenoloma, nadvožnjak kod Popučki i spoj sa Iverkom na kraju)
 
Reče sad Drobnjak do sredine sledeće godine, ali to nema svrhe dok se ne završi eksproprijacija na par zakočenih tačaka. Za ostalih 90% sadašnjim tempom nema sumnje da može do tad.
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: Ris
Stari put za BG je devastiran,nekih 20 km je zrelo za rehabilitaciju pun je kolotraza i rupa.
IMG_20221106_103124_445~2.jpg


IMG_20221106_103148_273~2.jpg



U Popučkama se spremaju kuće za rušenje tik uz brze trake do samog spajanja na Iverku.Zemlja Pivića još odoleva eksproprijaciji.A pripreme se vrše za nadvožnjak u Popučkama.

IMG_20221106_104740_184.jpg


IMG_20221106_104743_262.jpg


IMG_20221106_104802_586.jpg


IMG_20221106_104808_201.jpg


IMG_20221106_104819_145.jpg



IMG_20221106_104858_192.jpg
IMG_20221106_104904_610.jpg
 
Živo me zanima koliko Pivići traže za zemlju.
 
Put da se nazove "Pivići trazili previse" Autoput
 
Могу да траже коилико год хоће, кад ови праве брзи пут за 10 милиона е по км!
 
Pa da, ispali bi glupi da kradu ljudi koji nemaju veze, a njima kojima uzimaju zemlju da oni ne ukradu više para za zemlju no što tržišno vredi. Ovo je dobro, kad svako konačno gleda svoj interes i krade, loše je bilo dok su samo neki bili tako pametni i uništavali zajednicu na štetu poštenih. A ovako ako svako gleda svoj interes bar se izgubio privid bajki pod kojim su snalažljivi krali od poštenih 👌 Bolje je bilo da su svi pošteni, ali i ovo je bolje nego da snalažljivi kradu poštenima.
 
Prodjoh danas kroz Valjevo. U Popučkama, sa desne strane na izlazu iz Va, buldožer ravna onaj veliki nasip.
 
Odavno nema nikakvih informacija sa terena. Bilo bi lepo videti neki snimak dronom da vidimo kako napreduju betonski radovi. Ja se ponadao da ću kad krenem kući za Novu godinu osetiti brzinu ali izgleda nista od toga :confused:
 
Nema informacija jer glavne tačke zastoja i dalje stoje; betonski radovi na ostalom delu napreduju, najduži most se spaja gredama, a sa ovog snimka od pre neki dan bi se reklo da nije još puno ostalo do kraja spajanja. Zadnje informacije su bile da će puštanje biti sredinom iduće godine, ali dok ne počnu radovi na tih par zaustavljenih tačaka, bespredmetno je govoriti o roku.
Screenshot_20221113_110458_com.android.chrome_edit_203660870173089.jpg
 
Prolazio sam pre par dana... Počeli su zemljani radovi na uklapanju nove saobraćajnice sa uzlazno/izlaznom petljom A2. Na trasi ima aktivnosti, ali sve neuralgicne tačke do Divaca (gde sam se isključio ka Mionici) i dalje stoje.

Rekao bih, takav mi je utisak, aktivnosti tempom malo bržeg puža...
 
Ono što znam od kolega sa terena, užas kako napreduje, ClC je poslat na drugi teren, Inkop radi sa 2% mehanizacije, Nukleus jedino fiz radnici što se igraju oko škarpe i korita reke. Par mašina od sve tri firme i nula sve u svemu nula. Nažalost tako je, s'obzirom da nam ide zima, do 12 meseca ako nešto još pipnu i čeka se proleće.. tuga prijatelji moji
 
Vrh