Šta je novo?

Državni put Ib reda br. 27: Loznica-Valjevo–Lazarevac (za sada Iverak–Lajkovac)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=826708#p826708:1u80ql2f je napisao(la):
Niko Kažanegra » 26 Feb 2021 12:41 pm[/url]":1u80ql2f]Лепо је све то ,али када ће кренути да повезују петљу у Лајковцу са Ибарском магисталом ,такозваном обилазницом око Лајковца?

Verovatno kad budu poceli da grade Sumadijski koridor..
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=9Ak1zvT4D40[/youtube]
 
Хвала Триалин , надао сам се да ће то брже ићи . Не верујем да је проблем решити тих 4,5 км а много би значило...Ако се буде чекао Карађорђе,неће то скоро... :bash:
 
Kaže za eksproprijaciju bilo 1400 parcela, 80% završeno (što obećavajuće zvuči), a ostatak očekujw caljda iduće nedelje (kako tako brzo, a na Požegi 2 godine?). Gledam snimak, izgleda su mi Kinezi dali dobre info da Shangdong kreće ozbiljnije u martu
 
Nisam impresioniran. Ovaj pomenu da treba da se grade dva mosta ukupne dužine 2600m?! Plus obiman posao oko regulacije Kolubare. Meni to smrdi kao da se na sve načine pokušava impresionirati taj misteriozni investitor. A realnost je verovatno da ni od fabrike ni od brzog puta nema ništa u narednih minimum dve godine. Ali dobro, predizborna kampanja je naša svakodnevica.
 
Treba sa jednim mostom da premoste Kolubaru na 3 dela sa drugim juznije na 1 delu.Time ce raditi i regulaciju recnog korita.Mislim ako Kinezi zapnu mogu to da odrade do kraja godine.
 

Prilozi

  • Screenshot (1).png
    Screenshot (1).png
    45,4 KB · Pregleda: 3.856
  • Screenshot.png
    Screenshot.png
    95,8 KB · Pregleda: 4.030
Mogu zapnu pod uslovom da ovi drugi uskoro završe preostalih 20% eksproprijacije, to je najvažnija stvar u celoj priči, ostalo će ići mnogo lakše. Mada mislim da je realnije sledeće godine.
 
....
 

Prilozi

  • tomamomirovic_20210227_065030_2.jpg
    tomamomirovic_20210227_065030_2.jpg
    203,7 KB · Pregleda: 3.690
  • tomamomirovic_20210227_065030_1.jpg
    tomamomirovic_20210227_065030_1.jpg
    158,7 KB · Pregleda: 3.694
  • tomamomirovic_20210227_065030_3.jpg
    tomamomirovic_20210227_065030_3.jpg
    160,8 KB · Pregleda: 3.708
Prošao danas, ide dosta kamiona sa kamenom. Nažalost sa puta se ne vidi previše, preglednije za sad sa satelita.
 
Gledao sam preko satelita i deo od Preljine do Požege nije nasuto ništa, nema istrasirano.Ne računam tunele jedino kad se pogleda u Srbiji od puteva se najviše radi obilaznica oko BG i ova brza saobraćajnica.
 
Danasnji snimak,crveno sam obelezio sta je istrasirano do sad.A plavo otprilike gde bi bili mostovi preko Kolubare.
KLIK ZA VECU SLIKU


Ovako izgleda regulacija korita Kolubare gde prolazi autoput.
 

Prilozi

  • Screenshot.png
    Screenshot.png
    604,1 KB · Pregleda: 3.267
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=826625#p826625:xxd4m91b je napisao(la):
Dart » Pet Feb 26, 2021 12:32 am[/url]":xxd4m91b]To je fabrika Gorenje frižidera, niđe veze...
Dodaš točkove i eto hladnjače. Kad je IKarbus tako mogao godinama od kontejnera da pravi autobuse, što ne bi i Kinezi od frižidera pokušali. Bar bi hladio.
 
Radovi na izgradnji brzih traka Iverak –Nepričava na nekoliko lokacija

Na nekoliko lokacija trenutno se izvode radovi na izgradnji brzih traka koje će Valjevo povezati sa autoputem Miloš Veliki. Ministar Momirović očekuje završetak radova do kraja godine, a gradonačelnik Valjeva Lazar Gojković navodi da proces eksproprijacije, koji je obaveza grada, napreduje predvidjenim tokom.

radovi-brze-trake-deo-prema-mionicci-1024x768.jpg

započeti radovi na putu za Mionicu


Put M4 , odnosno deonica puta Iverak –Nepričava dugogodišnja je priča u Valjevu ipak prvi pomak u pravcu realizacije vidljiv je već poslednjih meseci na nekoliko lokacija na kojima su otvorena gradilišta.

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović nedavno je prilikom obilaska radova izjavio da se rokovi moraju ubrzati u suret najavljenim investitorima.

„Moramo da ubrzamo radove. U prošlosti smo imali mnogo problema sa eksproprijacijom, a sada je 80 % toga završeno. Ukupno 1400 parcela je u pitanju i mi više nemamo vremena za čekanje . Ja mislim da mi do kraja godine možemo da završimo ovu trasu . pproblem su nam mostovi. Ovde postoje dva mosta koja treba da izgradimo, ukupne dužine 2600 metara . Rokovi moraju da budu ubrzani, velike investicije dolaze i ne smemo to da propustimo, nema vremena za čekanje“, rekao je Momirović.

Da je najavljeni dolazak investitora prioritet svih gradskih aktivnosti potvrdjuje gradonačelnik Valjeva Lazar Gojjković koji kaže da je na Valjevu obaveza eksproprijacije.


„Brza saobraćajnica se radi u nekoliko katastarskih opština i koliko mi imamo informaciju sve teče po planu. Ono što je do grada Valjeva mi smo ozbiljno ušli u rešavanje tog dela naših obaveza. Trenutno se radi na katastraskoj parceli Popučke i delom Valjevska Loznica . Do sada su završeni Divci i Klanica i isplaćeni . Tempo kojim idemo ukazuje na to da ćemo ispratiti dinamiku radova koji traju“, rekao je Gojković.

U prvoj polovini juna prošle godine ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukure Srbije, JP “Putevi Srbije” i kompanija “Čajna Šandong” potpisali su komercijalni ugovor vredan 158 miliona evra o projektovanju i izgradnji brze saobraćajnice od Iverka do Lajkovca, kojim će Valjevo biti povezano sa auto-putem “Miloš Veliki”i regulaciji reke Kolubare

Kao početak radova ozvaničen je 17. jun , kada se moglo čuti da je ukupna dužina deonice 18,3 kilimetara.Na trasi će se nalaziti 25 objekata, 2,5 kilometara mostova i jedna petlja, a deo ovog projekta je i potpuno uređenje reke Kolubare i vodotokova, što bi trebalo da spreči dalja plavljenja ovog dela Srbije.

deo-brzih-traka-mionica-1024x768.jpg

deo započetih radova, put ka Mionici


Finansijer projekta je Vlada Srbije, investitor “Putevi Srbije”, a radove izvodi kineska kompanija “Čajna Šandong”,u skladu sa državnim sporazumom Srbije i Kine.Brza saobraćajnica Iverak-Lajkovac predstavlja poprečnu vezu u putnoj mreži Srbije i povezaće delove Bosne i Hercegovine sa auto-putem “Miloš Veliki”i Koridorom 10 i projektovana je za brzinu do 100 kilometara na sat

https://www.vamedia.info/2021/03/radovi ... -lokacija/
 
Na satelitu razlika između 02. i 05. marta je da je trasirano novih oko 200m metara od Slovca ka Valjevskoj Loznici, tj trasiranje se približava onom klancu gde je kamenolom pored magistrale, a tu je izgleda i granica opština Lajkovac i Valjevo. Sem ranije pomenuta dva dugačka mosta, najviše bih obratio pažnju kako će napredovati eksproprijacija kod Iverka/Popučke gde se uključuje pred Valjevo jer tu ima dosta objekata, a ceo taj potez još nema početka radova. Gore u vesti se govori o eksproprijaciji na delu opštine Valjevo ali ne znam kako ide u opštini Lajkovac, mada po radovima deluje da je tamo više završena.
 
Imam prijatelje baš na Iverku, tako da znam da što se tiče eksproprijacije dobili su samo neki papir da će im se izvršiti rušenje objekta, ali nikakvi procenitelji još uvek nisu dolazili, tako da su ljudi u mat poziciji, žive u iskušenju, ne mogu čak ni da kaparisu za neku novu kuću ili plac, jer ne znaju kada će ih to zadesiti, imali su dobru kuću par stotina metara od njih, koja je prodata. Vrlo neprijatna situacija za njih.
 
Ovaj deo na snimku je taj sa satelita obisli ga kao da nije otkupljen.
 

Prilozi

  • Screenshot.png
    Screenshot.png
    596 KB · Pregleda: 2.558
  • Untitled.png
    Untitled.png
    914,2 KB · Pregleda: 2.554
Evo ja sam otprilike prateci trasu obelezio preko Geo Srbije kuda bi isla na Iverku.Izgleda da su gledali maksimalno da izbegnu objekte tako da se na trasi nalazi nekih desetak objekata za rusenje.

KLIK ZA VECU SLIKU

 
Da, s tim da mnogima koji ako se ne sklone onda prolazi na par metara od kuće izgleda.
 
Valjda će stavljati zvučne barijere.I sadašnja saobraćajnica prolazi pored dosta kuća i objekata.
 
Ovde ce morati podzida uz Kolubaru da se radi..
 

Prilozi

  • Screenshot.png
    Screenshot.png
    512 KB · Pregleda: 2.174
  • Screenshot (1).png
    Screenshot (1).png
    128,9 KB · Pregleda: 2.182
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=829200#p829200:1h8jzvsm je napisao(la):
trialin » Sub Mar 06, 2021 7:45 pm[/url]":1h8jzvsm]Evo ja sam otprilike prateci trasu obelezio preko Geo Srbije kuda bi isla na Iverku.Izgleda da su gledali maksimalno da izbegnu objekte tako da se na trasi nalazi nekih desetak objekata za rusenje.

KLIK ZA VECU SLIKU

Kako ste pratili trasu, da li ste pregledali prostorni plan puta i na osnovu plana obeležili trasu preko geo Srbije?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=829455#p829455:1imde15n je napisao(la):
trialin » Pon Mar 08, 2021 8:56 am[/url]":1imde15n]Gledao sam preko satelita kuda ide otprilike
Ruši se preko 40 objekata na delu Iverak-Popucke do prelaska preko pruge i označeni su u prostornom planu
 
Pa kad misle da ruse cekaju sledecu zimu da isele ljude?

Da i nisam obelezio npr.gde ide petlja na Iverku tu ima sigurno dvadesetak objekata tako da sam manje vise pogodio.
 
Vrh