Pa, ovaj most nije završen, ima tu još dosta posla i nije bitno ako bude završen pre ostale trase. Samo tražite razlog za neku kritiku, umesto da vam je drago kako dobro idu radovi na mostu.
Dragane, ovo je forum. Ovde se suščeljavaju mišljenja. Samo sučeljavanje može da vodi napretku. Jednoumlje ili "slepa" zahvalnost vodi samo propasti. Moja kritika nije bila "trolovanje" nego konstruktivna kritika koja za cilj ima smanjenje nekih budućih rokova ili da neko razmisli i bolje uradi sinhronizaciju radova na nekom sledećem putu koji će se praviti. Zbog mosta sam jako srećan i presrećan ali za ostalo nisam. I nemoj molim te da radiš zamenu teza , gde smo kao nezadovoljni a most ide dobro. Ponavljam most je 10-ka. Sinhrnonizacija 2-ka.
Moje ptanje je: zašto 4 godine za 21km ?
Ako neki posao košta, kako neko pomenu gore 8 miliona, a znamo da je za taj posao potrebno, određeni broj čovek-sati, određeni broj mašina-sati, određena količina materijala itd. Onda znamo da to ne može skuplje da košta ako se angažuje više mašina.
Košta isto, samo se vreme završetka skraćuje. Ono što čini razliku je, da će izvođač manje zaraditi ako nema svoje ljude i mašine pa mora da ih iznajmi od drugih. Da li je stardard u svetu da neka osrednja ili mala firma, pravi 4km autoputa godišnje i to u ravnici ? Ako je to standard, povlačim kritiku. Verujem da kada bi se skupili mi ovde na forumu što komentarišemo da bi uradili više od 4 km za godinu dana.
Da sumiram i tim i završavam. Nisam za to da se neki put pravi duže vremena od onog koliki je neki svetski standard samo da bi neko imao veći profit. Ipak to plaćamo mi, i naša deca a možda će plaćati i unuci. Umesto da koristimo put i da država na kraju ubira prihod od puta i svima zajedno bude bolje mi čekamo da bi neko zaradio više.