Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Samo da ne bude izgrađen kao Pupinov most, da ne znamo hoće li da se sruši ili ne, uz mito za inženjerku iz CIP-a od 150-250.000 € (dve verzije u BIA).
Не разумем,шта си желео рећи. Може ли неко појашшњење ,заиста не знам о каквом проблему је Пупинов мост?
 
У најкраћем, нису узети узорци и никада није смео да буде примљен од извођача. Немамо појма шта му је уграђено у темеље (а ако су уградили све по стандардима - зашто нису узети узорци?). Међу Кинезима који овуда ординирају има опасног олоша (а нису једини).
 
Samo da ne bude izgrađen kao Pupinov most, da ne znamo hoće li da se sruši ili ne, uz mito za inženjerku iz CIP-a od 150-250.000 € (dve verzije u BIA).
Ponekad mi je zao baze podataka ovog foruma, sta sve mora da skladisti. Savrsena anegdota za diskusiju na slavi ili ispred dragstora.
 
У најкраћем, нису узети узорци и никада није смео да буде примљен од извођача. Немамо појма шта му је уграђено у темеље (а ако су уградили све по стандардима - зашто нису узети узорци?). Међу Кинезима који овуда ординирају има опасног олоша (а нису једини).
Možeš li da podeliš izvor informacija o tome da nisu uzeti uzorci materijala? Prosto, i za takvu banana državu kakvi smo mi, nešto takvo mi je poprilično neverovatno, da ne kažem bizarno.
 
Не могу да кажем извор, извини. Истрага је спроведена одавно. Широк је круг посредних или непосредних актера. Јасно је, из очитих разлога, и да неће бити одговорности.

Узгред, практично ниједан нови пут који је изграђен/гради се, није како треба (са Кинезима је посебан проблем, они имају другачије стандарде и различите категорије путева од нас). А Грделичка клисура је, без Кинеза, још спорнија од поменутог моста. Итд.
 
Poslednja izmena:
Greškom sam objavio video koji je ovde več okačen, molim administratora da obriše.
 
Да, и све тако, као по лоју. Ред и закон, њујоршки плавци. И нема ко да потпише кад нешто не ваља. Ни глинена није у Србији (ни први мост код Бешке којем је клизао стуб, ни Газела која је "клецнула" током изградње, ни онакав Панчевац...). Ми смо, баш, један каталог беспрекорних објеката. И понајвише процедура.
 
Zaboravio si šetjući vijadukt kod Čačka. Što je najzanimljivije, isti je nastao u zlatno doba SFRJ.
 
Ко и Газела и Бешка.

Ал у време данашње, једва и да може да се очекује да ће ишта испасти како треба.
 
Poslednja izmena:
Jedino sto se vidi na satelitu je ovo:

1.jpg

Ovu njivu su raskrčili tamo negde početkom marta. A ovo iznad mi deluje kao isečena šuma. ako pogledate gde je ulazni portal sa strane Paragova, ipada da bi ovde negde trebalo da bude izlazni portal.
 
 
"Ово практично значи да, након прошлогодишњег почетка бушења тунела од 3,5 километра испод Иришког венца, ускоро почиње изградња другог великог инфраструктурног објекта,"

Kakvo prošlogodišnje bušenje tunela? Jel oni žive u paralelnom univerzumu?
 
Napredak na mostu me oduševljava. Mislim da ima još oko 3 pomeranja da spoje mačvansku stranu sa ostatkom mosta.

Evo ga i stitljivi napredak na trasiranju.

1.jpg


Ne znam da li ste primetili da su njive uredno zasejane, posebno na delu oko Hrtkovaca. Kao da ljudima nije isplaćeno, pa su posejali. Samo da ne bude opet, kao čeakmo da se skine letina pa ćemo onda. U fazonu, ima dosta vremena.
 
A evo ga i deo kao Loznici.
Sviđa mi se što postoji ovoliko propusta i mostova ta lokalce. Od petlje Hrtkovci do dela gde su stali sa radovima zbog arheoloških nalazišta izbrojao sam pet. Mada mislim da bi sve te bočne veze morale da idu ispod autoputa. Što zbog lokalaca što zbog divljih životinja. To se ne može zanemariti s obzirom da na tom delu postoji mnogo šume.
@inzenjer10 da li imaš informaciju dokle se stiglo sa arheološkim istraživanjima?

 
Vrh