Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Ovde je pravo pitanje: Da li im stvarno treba 4 godine za deonicu Ru-Ša? To bi maksimalno trebalo da bude vreme potrebno za izradu mosta, pošto je to najsloženiji objekat na trasi i traži dosta vremena.
Po trvrdnjama Inženjera, do kraja godine ostaje samo glavni raspon da se spoji. Mislim da mogu da završe most do kraja 2022. Sve ostalo su mogli da rade paralelno sa mostom pa da bude gotovo kad i most.
Zamislite da završe godinu dana ranije. Koliko je to koristi svima. Koliko je to para od putarina, ušteda na vremenu i gorivu, spašenih života itd.

@Inzanjer: Koja je Vaša procena kada bi most mogao da bude završen ako sve ide po planu ?
 
Ako bude sve po planu (vodostaj moze da bude problem), za sledecu godinu ostaje glavni raspon. Prilazne konstrukcije najverovatnije zavrsavamo do kraja godine.

Poslato sa STK-L21 pomoću Tapatoka
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=858445#p858445:37ks77zf je napisao(la):
ZAK » 17 Jun 2021 10:32 am[/url]":37ks77zf]Mene još ništa ne brine. Ta petlja kod Htrkovaca je standardna petlja. Moze se reći čak i da je "pusi smok". Jedino zahtevnija je petlja kod Rume sa naplatnom stanicom. Ako uzmemo u obzir da je rok za zavrsetak kraj 2023 onda je to sve ok. Valjda za 2 godine mogu da naprave 2 petlje. Ako most završe do kraja 2022 onda može i da bude "pre roka".

meni nisu jasni ovi delovi koji idu po trasi postojećeg puta, da li će se samo raditi druga traka ili mora sve? cena je kao da se radi sve
 
inzenjer10":jumi1xs7 je napisao(la):
Ako bude sve po planu (vodostaj moze da bude problem), za sledecu godinu ostaje glavni raspon. Prilazne konstrukcije najverovatnije zavrsavamo do kraja godine.

Glavni raspon su ona dva stuba sto su trenutno u vodi ili ukljucujuci i ono sto je nasuto u koritu Save?

Gargoyle":jumi1xs7 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=858445#p858445:jumi1xs7 je napisao(la):
ZAK » 17 Jun 2021 10:32 am[/url]":jumi1xs7]Mene još ništa ne brine. Ta petlja kod Htrkovaca je standardna petlja. Moze se reći čak i da je "pusi smok". Jedino zahtevnija je petlja kod Rume sa naplatnom stanicom. Ako uzmemo u obzir da je rok za zavrsetak kraj 2023 onda je to sve ok. Valjda za 2 godine mogu da naprave 2 petlje. Ako most završe do kraja 2022 onda može i da bude "pre roka".

meni nisu jasni ovi delovi koji idu po trasi postojećeg puta, da li će se samo raditi druga traka ili mora sve? cena je kao da se radi sve

Mislis na deo od Rume do Iriga? Pa verovatno ce se graditi dodatna traka uz neke manje izmene postojece magistrale koja je skoro odlicno rekonstruisana. I morace izgraditi paralelne servisne puteve za pristup njivama, vocnjacima i par objekata pored puta.
 
Koliko sam ja shvatio po prostornom planu. Rušiće se i onaj kružni tok što je skoro napravljen, što predstavlja odvajanje za autoput. Nisam siguran za nadvožnjak iznad autoputa. Možda se iskoristi jer ima već 2 trake.

https://www.google.com/maps/@44.9631654 ... 312!8i6656

Po meni je naplatna rampa preblizu petlje.
 
blagic":1fuwu4xd je napisao(la):
inzenjer10":1fuwu4xd je napisao(la):
Ako bude sve po planu (vodostaj moze da bude problem), za sledecu godinu ostaje glavni raspon. Prilazne konstrukcije najverovatnije zavrsavamo do kraja godine.

Glavni raspon su ona dva stuba sto su trenutno u vodi ili ukljucujuci i ono sto je nasuto u koritu Save?

Gargoyle":1fuwu4xd je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=858445#p858445 je napisao(la):
ZAK » 17 Jun 2021 10:32 am[/url]":1fuwu4xd]Mene još ništa ne brine. Ta petlja kod Htrkovaca je standardna petlja. Moze se reći čak i da je "pusi smok". Jedino zahtevnija je petlja kod Rume sa naplatnom stanicom. Ako uzmemo u obzir da je rok za zavrsetak kraj 2023 onda je to sve ok. Valjda za 2 godine mogu da naprave 2 petlje. Ako most završe do kraja 2022 onda može i da bude "pre roka".

meni nisu jasni ovi delovi koji idu po trasi postojećeg puta, da li će se samo raditi druga traka ili mora sve? cena je kao da se radi sve

Mislis na deo od Rume do Iriga? Pa verovatno ce se graditi dodatna traka uz neke manje izmene postojece magistrale koja je skoro odlicno rekonstruisana. I morace izgraditi paralelne servisne puteve za pristup njivama, vocnjacima i par objekata pored puta.
Glavni raspon je od obale do obale. Sastoji se od tri stuba na obali (S1 u Klenku i S8 i S9 u Sapcu) i sest stubova u vodi. S' tim sto se dva stuba rade sa vode, ostali su suvozemni (znaci nasut je materijal i onda su buseni sipovi).

Poslato sa STK-L21 pomoću Tapatoka
 
Za one koji se pitaju o povezivanju AP BG-SU sa budućim NS-ZR. To već sada postoji. Petlja JUG.
AP NS-RU-ŠA će imati petlje sa oba ova AP: kod Minute sa beogradskim i kod Kaća sa zrenjaninskim.
 
Ta koja sada postoji ("Kaćka") je Novi Sad istok i do nje će ići "brza saobraćajnica" za koju se ne zna kako će izgledati, autoput će biti tek nakon petlje Kać, a Novi Sad jug (ukrštanje autoputa i budućeg puta), koje će biti obična truba sa naplatnom rampom i kružnim tokom na novom putu, je planirana.
 
Ok. Jeste to Kaćka petlja iliti NS istok. Ali zna se trasa brže saobraćajnice NS-RU-ŠA će imati petlje sa oba ova AP: kod Minute sa beogradskim i kod Kaća sa zrenjaninskim. Da li će to biti nova Kaćka petlja a ova kod Minute NS JUG ne znam.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=858559#p858559:110vlqtw je napisao(la):
SlavkoD » Чет Јун 17, 2021 6:05 pm[/url]":110vlqtw]Za one koji se pitaju o povezivanju AP BG-SU sa budućim NS-ZR. To već sada postoji. Petlja JUG.
AP NS-RU-ŠA će imati petlje sa oba ova AP: kod Minute sa beogradskim i kod Kaća sa zrenjaninskim.

Hvala na informaciji!

Moj komentar se više odnosio na činjenicu da AP BG-SU neće biti u objedinjenoj naplati kao NS-ZU, već će se plaćati putarina na NS Jug pa uzimati ponovo kartica za deo do Zrenjanina, za šta mislim da je komplikovano i glupo
 
Ne verujem da ce biti tako. Verovatno ces se moci ukljuciti na NS obilaznicu (na A1) dolazeci iz pravca Petrovaradina bez naplate. Dok ce ka Kacu i dalje ka ZR biti ceona naplatna rampa. Ali tako da onaj koji dolazi iz pravca BG preko A1 moci skrenuti ka Kacu i dalje ka ZR bez prolaska kroz naplatnu rampu. Znaci pre ukrstanja sa A1 ce biti naplatna rampa. Tako da ces moci uzeti karticu na naplatnoj rampi u Pazovi i platiti u Zrenjaninu.
To je moje misljenje. Nadam se da ce presuditi logika.
 
Zaboravih da javim. Za vikend sam prolazio pored kampa iznad tunela. Video sam da su dovezli metalnu konstrukciju za kućice. Metalni stubovi i krovna konstrukcija. Nije bilo nesto radnika. Osim metalne konstrukcije, koliko sam mogao da vidim u prolazu, nema drugih novina.
 
Eво мало слика радова на мосту фотографисаних у пролазу, не замерите што су криве :D
 

Prilozi

  • IMG_1732.JPG
    IMG_1732.JPG
    709,6 KB · Pregleda: 2.378
  • IMG_1735.JPG
    IMG_1735.JPG
    909,2 KB · Pregleda: 2.377
  • IMG_1738.JPG
    IMG_1738.JPG
    751,9 KB · Pregleda: 2.375
  • IMG_1740.JPG
    IMG_1740.JPG
    837 KB · Pregleda: 2.376
  • IMG_1741.JPG
    IMG_1741.JPG
    959,8 KB · Pregleda: 2.386
  • IMG_1744.JPG
    IMG_1744.JPG
    873,4 KB · Pregleda: 2.375
  • IMG_1747.JPG
    IMG_1747.JPG
    923,9 KB · Pregleda: 2.332
  • IMG_1748.JPG
    IMG_1748.JPG
    549,5 KB · Pregleda: 2.373
  • IMG_1749.JPG
    IMG_1749.JPG
    996,9 KB · Pregleda: 2.372
  • IMG_1752.JPG
    IMG_1752.JPG
    626,2 KB · Pregleda: 2.368
  • IMG_1753.JPG
    IMG_1753.JPG
    892,5 KB · Pregleda: 2.389
Video sam juce iz auta na Fruskoj Gori su isekli sumu pripremaju deonicu za tunel na Iriskom Vencu.
 
Znaci nista od petlje kod Stitara? Ovo znaci ide preko pruge i puta IIA reda je u Stitaru? A petlja na 53Km je u Tabanovicu? I gde su ove petlje na 80KM i 87 KM?
 
blagic":3gewqene je napisao(la):
Znaci nista od petlje kod Stitara? Ovo znaci ide preko pruge i puta IIA reda je u Stitaru? A petlja na 53Km je u Tabanovicu? I gde su ove petlje na 80KM i 87 KM?
Nisam upucen u to, stvarno.

Poslato sa STK-L21 pomoću Tapatoka
 
Благодарим инжењеру, видим да има само неколико димензија, претпостављам да ће се све типски правити, да би се убрзали радови?
 
Алтаир":13twzlsl je napisao(la):
Благодарим инжењеру, видим да има само неколико димензија, претпостављам да ће се све типски правити, да би се убрзали радови?
Tako je

Poslato sa STK-L21 pomoću Tapatoka
 
Ево мало слика, нису баш најоштрије пошто су телефоном. Стуб у кориту до обале је изронио изнад воде :)
 

Prilozi

  • Screenshot_20210707_105721.jpg
    Screenshot_20210707_105721.jpg
    224,7 KB · Pregleda: 844
  • Screenshot_20210707_105707.jpg
    Screenshot_20210707_105707.jpg
    184,2 KB · Pregleda: 825
  • Screenshot_20210707_105648.jpg
    Screenshot_20210707_105648.jpg
    244,3 KB · Pregleda: 825
  • Screenshot_20210707_105622.jpg
    Screenshot_20210707_105622.jpg
    181,5 KB · Pregleda: 826
  • Screenshot_20210707_105607.jpg
    Screenshot_20210707_105607.jpg
    231,6 KB · Pregleda: 832
  • Screenshot_20210707_105545.jpg
    Screenshot_20210707_105545.jpg
    126,5 KB · Pregleda: 825
  • Screenshot_20210707_105529.jpg
    Screenshot_20210707_105529.jpg
    181 KB · Pregleda: 832
  • Screenshot_20210707_105446.jpg
    Screenshot_20210707_105446.jpg
    190,5 KB · Pregleda: 831
  • Screenshot_20210707_105426.jpg
    Screenshot_20210707_105426.jpg
    233,7 KB · Pregleda: 836
  • Screenshot_20210707_105412.jpg
    Screenshot_20210707_105412.jpg
    168,1 KB · Pregleda: 830
Zar ovi nisu kritikovali Ub-Lajkovac kao autoput iz nigde u nigde? A ovde isto vidimo nigde sa mačvanske strane.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=862882#p862882:32mbbtdd je napisao(la):
Earthmoving » Sre Jul 07, 2021 1:46 pm[/url]":32mbbtdd]Zar ovi nisu kritikovali Ub-Lajkovac kao autoput iz nigde u nigde? A ovde isto vidimo nigde sa mačvanske strane.
mnogo su ovi ozbiljnija ekipa da bi napravili takav kiks
 
Earthmoving":1fqoyq0h je napisao(la):
Zar ovi nisu kritikovali Ub-Lajkovac kao autoput iz nigde u nigde? A ovde isto vidimo nigde sa mačvanske strane.
Kako ne vodi nigde? Nisi dovoljno upucen i nemoj da pricas gluposti.

Poslato sa STK-L21 pomoću Tapatoka
 
Vrh