[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=858445#p858445:37ks77zf je napisao(la):ZAK » 17 Jun 2021 10:32 am[/url]":37ks77zf]Mene još ništa ne brine. Ta petlja kod Htrkovaca je standardna petlja. Moze se reći čak i da je "pusi smok". Jedino zahtevnija je petlja kod Rume sa naplatnom stanicom. Ako uzmemo u obzir da je rok za zavrsetak kraj 2023 onda je to sve ok. Valjda za 2 godine mogu da naprave 2 petlje. Ako most završe do kraja 2022 onda može i da bude "pre roka".
inzenjer10":jumi1xs7 je napisao(la):Ako bude sve po planu (vodostaj moze da bude problem), za sledecu godinu ostaje glavni raspon. Prilazne konstrukcije najverovatnije zavrsavamo do kraja godine.
Gargoyle":jumi1xs7 je napisao(la):[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=858445#p858445:jumi1xs7 je napisao(la):ZAK » 17 Jun 2021 10:32 am[/url]":jumi1xs7]Mene još ništa ne brine. Ta petlja kod Htrkovaca je standardna petlja. Moze se reći čak i da je "pusi smok". Jedino zahtevnija je petlja kod Rume sa naplatnom stanicom. Ako uzmemo u obzir da je rok za zavrsetak kraj 2023 onda je to sve ok. Valjda za 2 godine mogu da naprave 2 petlje. Ako most završe do kraja 2022 onda može i da bude "pre roka".
meni nisu jasni ovi delovi koji idu po trasi postojećeg puta, da li će se samo raditi druga traka ili mora sve? cena je kao da se radi sve
Glavni raspon je od obale do obale. Sastoji se od tri stuba na obali (S1 u Klenku i S8 i S9 u Sapcu) i sest stubova u vodi. S' tim sto se dva stuba rade sa vode, ostali su suvozemni (znaci nasut je materijal i onda su buseni sipovi).blagic":1fuwu4xd je napisao(la):inzenjer10":1fuwu4xd je napisao(la):Ako bude sve po planu (vodostaj moze da bude problem), za sledecu godinu ostaje glavni raspon. Prilazne konstrukcije najverovatnije zavrsavamo do kraja godine.
Glavni raspon su ona dva stuba sto su trenutno u vodi ili ukljucujuci i ono sto je nasuto u koritu Save?
Gargoyle":1fuwu4xd je napisao(la):[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=858445#p858445 je napisao(la):ZAK » 17 Jun 2021 10:32 am[/url]":1fuwu4xd]Mene još ništa ne brine. Ta petlja kod Htrkovaca je standardna petlja. Moze se reći čak i da je "pusi smok". Jedino zahtevnija je petlja kod Rume sa naplatnom stanicom. Ako uzmemo u obzir da je rok za zavrsetak kraj 2023 onda je to sve ok. Valjda za 2 godine mogu da naprave 2 petlje. Ako most završe do kraja 2022 onda može i da bude "pre roka".
meni nisu jasni ovi delovi koji idu po trasi postojećeg puta, da li će se samo raditi druga traka ili mora sve? cena je kao da se radi sve
Mislis na deo od Rume do Iriga? Pa verovatno ce se graditi dodatna traka uz neke manje izmene postojece magistrale koja je skoro odlicno rekonstruisana. I morace izgraditi paralelne servisne puteve za pristup njivama, vocnjacima i par objekata pored puta.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=858559#p858559:110vlqtw je napisao(la):SlavkoD » Чет Јун 17, 2021 6:05 pm[/url]":110vlqtw]Za one koji se pitaju o povezivanju AP BG-SU sa budućim NS-ZR. To već sada postoji. Petlja JUG.
AP NS-RU-ŠA će imati petlje sa oba ova AP: kod Minute sa beogradskim i kod Kaća sa zrenjaninskim.
Nisam upucen u to, stvarno.blagic":3gewqene je napisao(la):Znaci nista od petlje kod Stitara? Ovo znaci ide preko pruge i puta IIA reda je u Stitaru? A petlja na 53Km je u Tabanovicu? I gde su ove petlje na 80KM i 87 KM?
Tako jeАлтаир":13twzlsl je napisao(la):Благодарим инжењеру, видим да има само неколико димензија, претпостављам да ће се све типски правити, да би се убрзали радови?
mnogo su ovi ozbiljnija ekipa da bi napravili takav kiks[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=862882#p862882:32mbbtdd je napisao(la):Earthmoving » Sre Jul 07, 2021 1:46 pm[/url]":32mbbtdd]Zar ovi nisu kritikovali Ub-Lajkovac kao autoput iz nigde u nigde? A ovde isto vidimo nigde sa mačvanske strane.
Kako ne vodi nigde? Nisi dovoljno upucen i nemoj da pricas gluposti.Earthmoving":1fqoyq0h je napisao(la):Zar ovi nisu kritikovali Ub-Lajkovac kao autoput iz nigde u nigde? A ovde isto vidimo nigde sa mačvanske strane.