Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Mislio sam da ću ostariti pre nego što dočekam da počne da se radi taj tunel, spajanje Mišeluka sa Tekijama i autoputa sa Petrovaradinom. Ovo su jako lepe vesti posle mnogo godina i decenija čekanja. Koristiću tu deonicu možda nekoliko puta godišnje, ako i toliko, ali mi je mnogo drago što se konačno gradi jer će hiljadama olakšati svakodnevnicu.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=8xKUHZqjnq4[/youtube]
 
Most na Savi dobro napreduje.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Xjz1QAN5wa4[/youtube]
 
Evo na svojoj turneji po gradilistima, predsednik AV je upravo izvukao obecanje od izvodjaca radova da ce sve biti gotovo do oktobra 2024. Mnogo ranije pre roka.

Ovo postaje sjajno. Monti Pajton.
 
Sreca ziva te ne mora da se radi eksproprijacija Save pa most moze neometano da napreduje
:laugh:
 
Na tabli kod kampa stoji da je početak radova 16.04.2020. a rok je 4 godine. Za most. Njegove izjave ne treba shvatati za ozbiljno. Datum potpisivanja ugovora i datum početka radova nisu isto.
 
Kad bi svi projekti napredovali ovoliko dobro bilo bi odlično.
Još da vidimo promene na sentinelu i super.
Most napreduje fenomenalno. Baš sam planirao skoro obići gradilište ali s obzirom da imamo svež snimak nema potrebe da prljam auto. :)




 
Da li je negde prikazana trasa puta koji ce se raditi od Vrdnika do ulaza u novi tunel. Pominje se u vestima ali trasa nije nigde prikazana.

Sent from my COL-L29 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=835359#p835359:qut5xkds je napisao(la):
boljenegopre » Sub Mar 27, 2021 7:26 am[/url]":qut5xkds]Da li je negde prikazana trasa puta koji ce se raditi od Vrdnika do ulaza u novi tunel. Pominje se u vestima ali trasa nije nigde prikazana.
Ima ovo
 

Prilozi

  • 111111.jpg
    111111.jpg
    117,4 KB · Pregleda: 2.187
Od mog poslednjeg javljanja na petlji Hrtkovci uradjen je kako, tampa, kucica za obezbedjenje, parkirane nasine. Svi uslovi da krenu sa petljom.
 
Evo radova na kampu blizu ulaznog protala na Fruškoj Gori sa Novosadske strane (Paragovo)-
Malo su raščistili plac. Postavili privremene kućice i ogradu. Ima oko 2 bagera i kamion koliko sam mogao videti. Slikano u nedelju posle podne.

viber_image.jpg


Izgleda da će stvarno na leto da bude "svečano otvaranje početka radova".
 
Reče AV da će krenuti sa radovima sada u aprilu.
 
Ima neko informaciju kako ce do tunela da bude isto kao sad po jedna traka ili ?
 
Treba što pre započeti kod Iriga ,a onda neko privremeno uključenje dok ne završe tunel,zaista se divim ljudima koji žive u toj glavnoj ulici.
 
Od tunela pa sve do posle Mišeluka postojeća saobraćajnica se širi na 2+2.
Da, i dalje mi nije jasno zašto obilaznica oko Iriga nije završena. Svojevremeno je započeta i činilo mi se da je došlo skoro do asfaltiranja i tu se stalo.
Završetkom ovog brzog puta Irig se čini kao dobro mesto za investicije u nekretnine.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=836316#p836316:3r3pnx5v je napisao(la):
blagic » 29 Mar 2021 06:03 pm[/url]":3r3pnx5v]Od tunela pa sve do posle Mišeluka postojeća saobraćajnica se širi na 2+2.
Da, i dalje mi nije jasno zašto obilaznica oko Iriga nije završena. Svojevremeno je započeta i činilo mi se da je došlo skoro do asfaltiranja i tu se stalo.
Završetkom ovog brzog puta Irig se čini kao dobro mesto za investicije u nekretnine.
postojeća? pa to zahteva ozbiljne radove i kako do ''posle Mišeluka'', ceo onaj deo oko Mišeluka je 2+2?
I mislim da ta obilaznica oko Iriga nije ni započeta
 
Koliko me sećanje služi to je bilo davno, verovatno pred neke izbore. Jedan dan su došli Mrka i Velja sa bagerima i novinarima. Napravili svečano otvaranje, slikali se, pojeli prase, zarakijali se i otišli kući posle još jedne uspešne "šuplje" priče i mamurluka. Malo su bageri zaravnali zemlju i to je to. Zapelo je na jednom mestu gde je trebalo neki most ili vijadukt odraditi a za to već trebaju pare, pa na kraju ništa nije ni urađeno. Neozbiljno kao i uvek. Evo vidi se na Google Earth trasa.

irig obilaznica.jpg
 
Naravno da zahteva ozbiljne radove. Zato je i cena paprena. OK, oko Mišeluka je već 2+2 samo što će se i tu praviti kružni tokovi. Posle Mišeluka se pravi petlja gde se trasa odvaja prema istoku i velikim vijaduktom i tunelom izbija na put za S. Karlovce gde će biti još jedna petlja. Odatle dalje nastavlja ka Dunavu i pre mosta će biti još jedna petlja gde će se krak odvajati ka Žeželjevom mostu a trasa dalje preko mosta nastavlja i negde kod NIS-ove pumpe se spaja sa E75.
 
Zašto pravite pometnju mešanjem priča o Mišeluku, ukrštanju sa putem za Karlovce i o obilaznici oko Iriga?
Put koji treba da se napravi (od i do budućeg tunela) nema nikakve veze sa obilaznicom oko Iriga. To su različite trase.
 
Ne vidim kakva je pometnja u pitanju. Svi smo mi ovde više-manje laici i doprinosimo informacijama kako bi se stvorila slika koja nije dostupna u medijima. Ja konkretno iznosim informacije o trasi koje sam pročitao u prostornom planu koji je nešto stariji tako da ga uzimam sa rezervom jer je moguće da će biti manjih izmena projekta. To sam naglasio već.
Obilaznica oko Iriga je nešto što je davno trebalo da se izgradi. A nije isključeno da će se tom trasom koju je ZAK postavio ići do ulaska u tunel. Barem jednim delom. Uostalom mislim da će radovi na tunelu početi veoma brzo pa ćemo videti gde će biti ulaz i izlaz.
A ti ako imaš neku drugu informaciju slobodno podeli sa nama.
 
Nisi nas dobro razumeo. Pročitaj ponovo nekoliko poslednjih postova. Iz konteksta je jasno da se prica o "staroj" zaobilaznici oko Iriga, tj. magistralnom putu koji zaobilazi Irig. Naravno da ona nema nikakve veze sa ovim novim brzim putem.
Blagić je samo opisao trasu od Paragova do ukrštanja sa autoputem Subotica-Beograd. Tako bi barem trebalo da izgleda. Ne znam da postoji neki zvanični dokumnet kuda ide trasa.
Ono što po meni nejasno je da li će se proširivati postojeća magistrala (od Paragova do Mišeluka) ili će trasia ići paralelno sa magistralom ?

@Blagic : Da li postoji neki prostorni plan ili neki dokument na osnovu koga možemo videti tačnu trasu brzog puta ?
 
Postoje dokumenti sa trasom i oko Mišeluka i kroz Petvaradin i dalje. Viđao sam ih, ali se ne mogu setiti gde. Postavljam ih ako pronađem.
Mislim da se ne vidi druga trasa od tunela ka severu. Ne znam ni kuda bi je provukli, nema puno izbora. U svakom slučaju je izlaz iz tunela sa novosadske strane nekih stotinak metara od račvanja sadašnjih puteva ka i od Venca.
Sa Iriške (Rumske) strane trasa će samo prolaziti blizu onog početka (raskrsnice), dalje ka tunelu ne može da ide istom trasom jer se ovo što je do sada rađeno na obilaznici vraća sa severne strane Iriga na stari put. Novi put bi trebalo da ide zapadno, sa druge strane doline.
Otprilike ovako:
 
Potrazio sam na https://a3.geosrbija.rs/ i stanje se ipak ne uklapa sa onim što sam ranije slušao o ovom putu. Po svoj prilici se ipak zadržava sadašnja trasa puta jer ovo što tamo vidim jedino mogu da protimačim kao reparcelizaciju za proširivanje puta:




my pictures 2017
 
Vrh