Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Izgradnja mosta preko reke Sava u Sabcu. Uskoro i slike.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=RLYDZYRVh50[/youtube]

Igore ako sam pogresio gde treba da ide ova igradnja molim te prebaci post.
 
Одличан видео, колико видим и стубови са Сремске стране на насутом делу корита лепо напредују :)
 
Hvala :) Ne stigoh juce da okacim slike pa evo ih danas

51136099692_d2bae4c2ee_k.jpg

51136099807_41878c768e_k.jpg

51137881970_b8cc2c3871_k.jpg

51136989498_f2c601cb61_k.jpg

51137882035_38e77dad42_k.jpg

51136773676_089fd2b3fc_k.jpg

51136099952_32330cd648_k.jpg

51136099707_bd11f7e5f3_k.jpg

51137549039_e21fe43b21_k.jpg

51136773486_42ff4bfdb2_k.jpg

51137882140_ce533aa873_k.jpg

51137881760_7789bda201_k.jpg

51137548904_6df0077b00_k.jpg

51137882190_338faafcce_k.jpg

51137549299_535f27deb3_k.jpg

51136989653_d26d89608e_k.jpg


by Srdjan Prpa, on Flickr
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=843916#p843916:1xw5bofz je napisao(la):
ZAK » Čet Apr 22, 2021 12:16 pm[/url]":1xw5bofz]Slabo su nesto napredovali od kad je Acoo objavio sliku. Malo nesto oko kampa i to je to.
Evo izasao snimak na Sentinelu od 21.04.2021.


file.php

Na kom sajtu se mogu pronaci ovi najsveziji snimci iz satelita? Hvala.
 
Ispostavilo se tačno ono što je Antić rekao pre par sedmica da za par sedmica kreće trasiranje. Za sada obećanja Antića se ispunjavaju, videćemo dal će i sledeće da u maju kreće trasiranje između Čačka i Kraljeva.
 
Brnabić:
"1. maja se očekuje početak radova na Fruškogorskom koridoru".
 
Cini mi se cega se Azvirt dohvati da to sve ide dobro. Treba im dati sto vise posla.
 
Sa lica mesta iz Paragova, tunel kroz Frusku goru konacno postaje stvarnost!





 
@Mali Princ. Havala na slikama. Prosao sam u nedelju ali nisam bio u mogucnosti da slikam. Po onome sto sam video tad a i ovde na slikama je da su raskrcili svu sumu izmedju uzlaznih i silaznih puteva. I dalje nisam siguran da li ce tu biti nastavak kampa ili ulazni portal. velika verovatnoca je da ce tu biti ulazni portal kao i da pripremaju sve za svecano otvaranje. Kamp pored puta jos nije postavljen. Nema kucica osim one mobilne za portire. Na samoj "lakat krivini " kopaju i betoniraju nesto. Nije moguce da se kamp prostire do krivine jer ispod same krivine je velika cev i odvod (drenaza) vode iz sliva sa gornje strane puta. Uzurpirali su jednu traku duz cele duzine kampa.
Po meni ulazni portal ce biti oko 10ak metara ispod prve lakat krivine.

portal.jpg
 
Znači gradi kineski CRBS, izgleda da je uključen i most preko Dunava od Petrovaradina ka Kovilju, što bi onda malo izašlo iz naslova ove teme, ali generalno meni je ok da je ovde ceo projekat od Loznice do NS-a da nije podeljen kao neki drugi poput Surčin-Obrenovac od K11 i sl. Iskreno verujem da su Vojvođani bolje ovo pripremili oko eksproprijacije i ostalog nego sto imamo na drugim deonicama trenutno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=845739#p845739:3nxva2hf je napisao(la):
Acoo » Sre Apr 28, 2021 4:54 pm[/url]":3nxva2hf]Igor Mirovic o Fruskogorskom koridoru. Dosta zanimljivih informacija.
https://www.instagram.com/tv/CONBfVCBxe ... 7bspgepw55

Uši su mi iskrvarile, ovaj Mirović je užasan. Ja pa ja. Ja sam kumovao imenu, ja sam pripremao od 2013 g. itd..
Ali najjače je kad je rekao da je uveren da će sve biti završeno za 3 godine jer je posao poveren iskusnoj kineskoj kompaniji koja gradi autoput u CG i ove godine završava Preljina - Požega. Hahaahhahahahahhahaha A u realnosti ovi kinezi probijaju sve moguće rokove.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=845757#p845757:1a8inqqg je napisao(la):
Earthmoving » Sre Apr 28, 2021 5:11 pm[/url]":1a8inqqg]Znači gradi kineski CRBS, izgleda da je uključen i most preko Dunava od Petrovaradina ka Kovilju, što bi onda malo izašlo iz naslova ove teme, ali generalno meni je ok da je ovde ceo projekat od Loznice do NS-a da nije podeljen kao neki drugi poput Surčin-Obrenovac od K11 i sl. Iskreno verujem da su Vojvođani bolje ovo pripremili oko eksproprijacije i ostalog nego sto imamo na drugim deonicama trenutno.
Ide most preko Dunava, prelazi se autoput, a zavrsava se na Kackoj petlji.
 
Da, ne znam onda što je spominjao Kovilj. Plus spominjao je i drugi most preko Dunava, tj koji bi sada bio četvrti ka Bulevaru Evrope, pa nisam razumeo da li i taj krak ulazi u ovaj kredit. Koji je, by the way što bi vi Srbi rekli, zajedno sa autoputem Ns-Zr-Bg ohoho, preko milijardu evra. Inače Bg bi sa milijardu rešio većinu saobraćajnih gužvi, tolko bi trebalo za Unutrašnji Magistralni Prsten i Spoljnu Tangentu sa eksproprijacijama se zavše.
 
Pa to mozes da kazes i za PZ-Boljare i za istocni i juzni K10 itd. Ovde se mesaju drzavna infrastruktura sa lokalnom. Bilo bi interesantno videti koliko je para "proslo" kroz BG a koliko je zavrsilo za infrastrukturu pa onda praviti ovakve paralele. Koliko je samo zgrada ozidano a svi su platili naknade i dozvole i ostale dadzbine a gde su ostale stavke i porezi koje placaju gradjani i firme registrvane u BG.

BG bi sa ovih milijardu kratkotrajno resio problem a onda bi svi ti prsteni i tangente generisale jos vise saobracaja. Samo metro (ne ovaj iz njive u njivu) sa zeleznicm ka okolnim mestima (Mladenovac, Pancevo, Obrenovac ...) mogu da rese problem guzvi. Mozda malo siriti svest o bickilima i sdravom i ekoloskom saobracaju
 
Видим јутрос сви медији по аутоматизму преносе вест да се ради о аутопуту а то није тачно. Јесте да неће бити суштинске разлике али чисто да људи после не кажу добили смо аутопут без зауставних трака и са ниским ограничењем брзине :)
 
Ako predsednik kaže da je autoput, onda je valjda autoput, ko smo mi da sumnjamo u to.
 
I opet imamo pravac koji nije dobio kategorizaciju unapred. Skoro svuda se unapred dodeljuju kategorizacije a ovde se ne zna da li će biti reč o auto putu ili o moto putu ni koju će oznaku da nosi.
 
Vrh