Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Počelo trasiranje na obilaznici oko Rume. Evo slika sa Sentinela od 15.10.2025. Nisam siguran da li je ovo petlja pomerena ili je samo takav obilk.

1.jpg
 
Konačno, bravo. Ne deluje da će stići da završe obilaznicu oko Rume sve do tunela do kraja 2026. kako je najavljeno, al ko zna.
 
Neko je pitao da li se za iskljucenje za Vrdnik gradi petlja ili kruzni tok, koliko sam protumacio gradi se kruzni tok neposredno nakon izlaska iz tunela, posle naplatne rampe, a nakon prolaska Iriga se gradi petlja "Vrdnik", doduse nalazi se u Irigu, ali tako su je nazvali, vidi se na ovoj slici. Kod Iriga zuti krug je gde ce se nalaziti petlja, a kod naplatne stanice ide kruzni tok.
76317_fruskogorski-koridor_orig.jpeg
 
Izvinjavam se za dupli post, s obzirom da prva cev treba da bude probusena ovog meseca, a druga sledeceg, pretpostvaljam da ce nakon busenja cevi krenuti intenzivnije sa radovima van tunela. Pre neki dan je stiglo vlasnicima parcela resenje za eksproprijaciju za novi "Panoramski" put Irig-Vrdnik, tako da i to krece da se radi, kazu u opstini da je to sad prioritet sa koridorom.
 
Imalo bi logike da petlja izlazi na sadasnji kruzni tok na iriskom putu.
 
Imalo bi logike da petlja izlazi na sadasnji kruzni tok na iriskom putu.
ako je verovati onoj slici - petlja sever je upravo tu, petlja istok je na putu za Inđiju, petlja jug verovatno kod ukrštanja s prugom i buđanovačkim putem i petlja ''Nazor'' pretpostavljam blizu raskrsnice ulice vladimira nazora i postojeće obilaznice
 
Bez obzira na političku pormociju, ovo je dobra vest. Imaju godinu dana za opremanje tunela. I obilaznica oko Rume može za godinu dana da se stigne ako bi za to bilo volje.
Opet dođosmo do paradoksa da se prvo završe nakomplikovaniji objekti (tunel i most na Dunavu) a da ovo između nije odmaklo dalje od parcijalnog trasiranja.
 
Bez obzira na političku pormociju, ovo je dobra vest. Imaju godinu dana za opremanje tunela. I obilaznica oko Rume može za godinu dana da se stigne ako bi za to bilo volje.
Opet dođosmo do paradoksa da se prvo završe nakomplikovaniji objekti (tunel i most na Dunavu) a da ovo između nije odmaklo dalje od parcijalnog trasiranja.
Prođoh danas celom trasom, u Irigu žurka, na deonici od Iriga ka Rumi i rumskoj obilaznici radi se punom parom, nadam se da nije samo zbog VIPersone.
 
Kakav paradoks. Grad koji vec ima funkcionalnu obilaznicu dobija jos jednu. Kad su vec tu mogli bi da isprave i ovu nakaradnu krivinu koju su napravili.

Pogledajte prilog 255669
ta ''funkcionalna'' obilaznica sve više postaje gradska ulica, zbog broja objekata pored puta, što se krivine tiče to je nova trasa lokalnog puta, poravnavanje bi značilo nepotrebnu i preskupu eksproprijaciju fabričkih pogona, inače, iskorišćen je stari nadvožnjak bivše petlje za taj lokalni put
 
Sasvim solidna obilaznica, vecina nasih gradova moze samo da masta o necemu slicnom. Osim dela oko kruznog toka i nema objekata. A i to sto ima, ima par divljih prikljucaka sto se lagano moze resiti.

Sto se tice rusenja fabrickih pogona, za time nema potrebe uopste. Vidi se lepo da ima prostora. Trenutno resenje je katastrofalno, nepotrebne krivine i bespotrebno usporavanje saobracaja.

1760905057785.png
 
kome smetaju krivine tu je novi autoput, a na postojećoj obilaznici ima više objekata i vašarište, koje maltene blokira sve svakog meseca, + ima 2 trake
 
baš si rešio diskusiju...a Ruma će ipak dobiti dve obilaznice... mislim da stoji blagicev argument
 
Moj predlog je bio da se ispravi krivina koja je bespotrebno sklepana sa nepotrebnim krivinama. A za obilaznicu je bila konstatacija. jer ako se kod Krusevca i Pozarevca moze prosirivati obilaznica zasto to nije slucaj i ovde? Dok se Iriski put prosiruje i prave bespotrebne servisne trake sa obe strane oko Rume se pravi nova trasa. Generalno, to prosirivanje pa dodavanje servisnih saobracajnica sa obe strane je teska glupost. Sto ce tek videti kad krene gradnja dela kroz Paragovo.
 
Moj predlog je bio da se ispravi krivina koja je bespotrebno sklepana sa nepotrebnim krivinama. A za obilaznicu je bila konstatacija. jer ako se kod Krusevca i Pozarevca moze prosirivati obilaznica zasto to nije slucaj i ovde? Dok se Iriski put prosiruje i prave bespotrebne servisne trake sa obe strane oko Rume se pravi nova trasa. Generalno, to prosirivanje pa dodavanje servisnih saobracajnica sa obe strane je teska glupost. Sto ce tek videti kad krene gradnja dela kroz Paragovo.
ispravljanje tih krivina je, po meni, čisto bacanje para. što se tiče servisnih saobraćajnica - ja stvarno ne znam kako zamišljaš da ljudi uđu u svoje njive i da ih obrađuju - da voze motoputem do iriške petlje pa drugom trakom nazad i da se direktno isključuju sa motoputa? da traktor s 2 natovarene prikolice kukuruza ili repe pravo iz njive uđe na motoput?
ovde se radi o nekih 7-8km gde sa obe strane puta postoje zasadi.
postojeća rumska obilaznica se ne može proširivati jer uz nju ide industrijska zona gde niče sve više objekata, takođe, postoji nekoliko ukrštanja s regionalnim i lokalnim putevima, pa bi se verovatno i to moralo sve iznova. da ne govorimo koliko bi koštala eksproprijacija građevinskog zemljišta i tih objekata.
 
ja sam misljenja da je trebalo da se ostavi postojeca magistrala i napravi motoput
a ne da se rusi upotrebljiv put
 
Vrh