Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Iskreno, da imam kamion i prikolicu koji koštaju minimum 50 000 evra i da se pored motoputa pentram po planini, zapitao bih se da li treba da se bavim tim poslom...
Када се изгради тунел само луд човек камионом може да иде преко Иришког венца.
Са којим год возачем да сам причао сања дан када више неће морати да се пење и спушта низ венац.
Једна од најнапорнијих и најопаснијих деоница неког магистралног пута у држави.
Нејасни су ми и возачи аутомобила који поред аутопута редовно користе алтернативе.
Прошле недеље после десетак година одлучим да од Новог Сада до Београда идем старим путем, имао сам времена па пошто нисам дуго пролазио мало да разгледам шта се променило у међувремену.
Први и најјачи утисак је неочекивано густ саобраћај готово читавим путем.
Прво сам изгубио 20 минута да изађем из Петроварадина па се за крај загужвао и у Батајници и Земуну.
Успут нелетео на радове, избегао тројицу камиказа и напатио у колони иза аута у квару.
330 динара за путарину је нешто више од једне кафе и једноставно није вредно времена и стреса.
Елем, поред најкраће и најбрже везе Бачке, Срема и Мачве, када се изгради брзи пут и тунел, од Футошке пијаце до Змаја ће бити идентично било да се иде преко Руме или А1.
 
Poslednja izmena:
@CEBEP
У Петроварадину је гужва због железничке станице. Углавном је и на остатку релације гужва због локалног саобраћаја. Заиста не знам никога ко иде целу трасу Београд - Нови Сад старим путем. Евентуално Београд - петља Марадик - Банстол - Нови Сад за сремски део града или Лимане.
Старим путем иде доста људи на релацији Инђија - Нови Сад јер је и километарски и временски краће. Ауто-пут је превише удаљен од центра Новог Сада па се много кружи ако се иде само до Инђије.
 
Lep napredak što se tiče asfaltiranja.
@inzenjer10 kada se može očekivati da se počne sa radovima na petljama i nadvožnjacima?

Nemamo jos projekte. Pitanje je da li cemo uopste moci da pocnemo bilo kakve radove bez gradjevinske dozvole, a nemamo ni projekat za gradjevinsku dozvolu.
 
U Irigu je usvojen plan za izgradnju "Panormaskog" puta Irig-Vrdnik. Ovaj put ce povezivati Vrdnik sa koridorom i bice najkraca veza Novog Sada (a i Beograda) sa Vrdnikom. Put ce biti opremljen svom infrastrukturom (struja, voda, gas, itd..), a bice i pesacke i biciklisticke staze, ulicna rasveta, vidikovci, odmorista itd. Planiraju da ovaj deo Vrdnika i Iriga bude eksluzivna lokacija za turizam zbog same pozicije, a vec se gradi par luksuznih vinarija na ovom potezu (jedna vinarija koja ima i hotel izgledaju vanvremenski, mislim da u Srbiji tako nesto ne postoji, trebalo bi da uskoro pocne sa radom) Panoramski put bi trebao biti gotov sledece godine, u skladu sa tunelom. Ovde ce cena zemljista verovatno da skoci nekoliko puta kada se ovo sve izgradi. Ima na sajtu opstine detaljan plan i dokumenti sto se tice ove zone i puta.

(Ne znam da li je ovaj post bitan za temu, ali svakako ima veze sa koridorom)
 
U Irigu je usvojen plan za izgradnju "Panormaskog" puta Irig-Vrdnik. Ovaj put ce povezivati Vrdnik sa koridorom i bice najkraca veza Novog Sada (a i Beograda) sa Vrdnikom. Put ce biti opremljen svom infrastrukturom (struja, voda, gas, itd..), a bice i pesacke i biciklisticke staze, ulicna rasveta, vidikovci, odmorista itd. Planiraju da ovaj deo Vrdnika i Iriga bude eksluzivna lokacija za turizam zbog same pozicije, a vec se gradi par luksuznih vinarija na ovom potezu (jedna vinarija koja ima i hotel izgledaju vanvremenski, mislim da u Srbiji tako nesto ne postoji, trebalo bi da uskoro pocne sa radom) Panoramski put bi trebao biti gotov sledece godine, u skladu sa tunelom. Ovde ce cena zemljista verovatno da skoci nekoliko puta kada se ovo sve izgradi. Ima na sajtu opstine detaljan plan i dokumenti sto se tice ove zone i puta.

(Ne znam da li je ovaj post bitan za temu, ali svakako ima veze sa koridorom)
ovo je ono zbog čega su insistirali na izmeni projekta i novoj petlji, pretpostavljam?
 
Mislim da ne, petlja je svakako bila planirana od pocetka projekta posle izlaza iz tunela. Sad ne znam da li su to menjali, ali petlja je koliko znam uvek bila planirana.
 
Petlja ili kružni tok?
Mislim, ako je kružni tok blizu naplatne stanice i nije neki veći problem jer se ionako usporava zbog naplatne. Mada, svakako je bolje ako je petlja.
 
IMG_0824.png

Jel ovo mesto gde ce biti naplatna rampa?
 
Vrh