Sad je jasno kao danNekome nije bila jasna petlja Badovinci. Dobio sam ortofoto snimak, nadam se da sad nema nedoumica.
Pogledajte prilog 247312
Sad je jasno kao danNekome nije bila jasna petlja Badovinci. Dobio sam ortofoto snimak, nadam se da sad nema nedoumica.
Pogledajte prilog 247312
Ovo je super, samo mi nije jasno zašto od Šapca do račvanja brzih saobraćajnica nisu sve petlje. Onaj kružni tok kod Šapca(za obilaznicu) je po meni nepotreban.Nekome nije bila jasna petlja Badovinci. Dobio sam ortofoto snimak, nadam se da sad nema nedoumica.
Pogledajte prilog 247312
Naravno da je spadao. Ta deonica je u prostornim planovima i u svoj ostaloj dokumentaciji, računajući i finansijske ugovore. Kasnije, tajnovito je samo Vesić saopštio da se neće raditi. Na iznenađenje svih u pokrajnskoj vladi. Mislim da javnost pojma nema o ovome, samo mi eto kukamo ovde nešto više od godinu dana. Velika šteta jer ova kratka deonica znači mnogo. Sada mora da se ide kroz industrijsku zonu, pa semafor pa smrdljiva deponija, onda ulazak na autoput NS - Bg (A1), pa nazad ka BG pa isključenje za Fruškogorski.Mislim da deo od Kaća do autoputa nije nikad ni spadao u fruskogorski koridor?
mene zanima koji genije je radio projekat za raskrsnicu puta od graničnog prelaza Šepak i motoputa Loznica-Šabac i ko mu dade diplomu?U toku sledece nedelje zavrsamo radove na asfaltiranju i izradi betonskih rigola i ivicnjaka za ovu godinu. Cekamo izmene projekata za sporne delove. Eksproprijacija se nece dodatno siriti, sem na delu gde ce biti nova petlja (izmedju Klenja i Zminjaka), umesto toga bice armiranih zidova. Paralelno se izvode radovi na humuziranju kosina, izradi odbojnih ograda, postavljanju telekomunikacionih kablova, iskopu kanala,..
ostavili su prelaz kakav jeste i onda imaš nepregledne kolone onih koji čekaju da se isključe ka prelazu dok oni koji idu ka i iz Loznice jurcaju kao sumanuti, umesto da je tu stavljena petlja ili kružni tok makar.koliko ja poznajem granicni prelaz sepak tu je put bio takav jos iz vremena juge
onda su ga malo prosirili sa loznicke strane sa sepacke je i dalje isti
i tu se zavrsava ili pocinje brza cesta ili brzi put
daljim naastavkom izgradnje brzog puta mislim da ce morati prebaciti ili pomaknuti ulaz na prelaz iz neposredne blizine brzog puta
cime ce otkloniti trenutne probleme na samom granicnom prelazu
najbolje bi bilo kada bi se dogovorili o izgradnji integrisanog GP i jednim projektom rijesili sve probleme