Naravno da se nece desiti, bar iskopavanje litijuma. Putevi su uvek dobro dosli.Iskreno se nadam da se to neće graditi. Ako se bude gradilo, to znači da će se iskopavanje litijuma desiti.
Mislim da ne stoji poređenje jer je HR potpuno druga država, da ne kažem i neprijateljska, i koja je i doskora lupala jednostrane zabrane prolaska...takav vid sankcija nije opravdan bilo kakvim dnevnopolitičkim argumentima... mislim da je ovo dovoljan argument da srpski narod mora međusobno da se integriše u ovom delu regiona, a ako može infrastrukturno, tim pre... ionako propadama i malo nas jeIsto koliko je ekonomski opravdano graditi paralelno put do Banja Luke kada već imaš još jedan kroz HR
Koliko je ekonomski opravdano praviti brzu cestu do Malog Zvornika? Pogotovo imajući u vidu da će se u R. Srpskoj graditi brza cesta Bijeljina - Sokolac koja bi bila paralelna sa Loznica - Mali Zvornik.
Sutra predsednika na putu iz Bg obavezno provozati ovim delom, da sam vidi kako je kad kamen igra u bubreguPominjano je stanje na okolnim putevima, evo fb reela
2,4 tis. zhlédnutí | Put između Badovinaca i Prnjavora. Otkako su POČELI gradnju brze saobraćajnice Šabac-Loznica, kamioni su napravili doslovno razor u nekad asfaltiranom putu između ova dva sela. To će tako verovatno i ostati, a očekuje se od možda
Put između Badovinaca i Prnjavora. Otkako su POČELI gradnju brze saobraćajnice Šabac-Loznica, kamioni su napravili doslovno razor u nekad asfaltiranom putu između ova dva sela. To će tako verovatno i...www.facebook.com
Neuporedivo je. Kao što kolega napisa, HR je skroz druga država. A i da nije tako, između BL i BG je velika razdaljina i postoji dosta većih mjesta koje će ovaj put povezati (Prnjavor, Doboj, Modriča, Brčko, Bijeljina). Osim toga, to je put koji povezuje čitavu sjevernu R. Srpsku i BiH. Ne možete očekivati da će neko ko ide iz BN u BL prelaziti granicu sa Hrvatskom 2 puta.Isto koliko je ekonomski opravdano graditi paralelno put do Banja Luke kada već imaš još jedan kroz HR
Nisam rekao da saobraćajna infrastruktura nije dobrodošla. I ja bih volio da svaki gradić ima bar brzu cestu. Ali je pitanje koliko je to realno i koliko je zaista potrebno. Jer mi nismo Švajcarska ili Norveška pa da imamo neograničen budžet za ovakve stvari.Bukvalno imamo milijarde drugih MNOGO više ekonomski neisplativih projekata koji se rade nego što bi bilo produžavanje ove brze saobraćajnice 25-30 km do Malog Zvornika.
Za razliku od tih drugih silnih projekata, saobraćajna infrastruktura je uvek dobrodošla, čak i kad je ekonomski neisplativa.
Ne znam kakvi su propisi po pitanju toga da li su izvođači radova, i država preko izvođača, odgovorni za vraćanje u prethodno stanje puteva koji su u neposrednoj blizini gradilišta i koji su služili za dopremanje građevinskog materijala. Ako nisu, trebalo bi da budu u obavezi to da urade i da to bude predviđeno u sklopu radova na glavnom infrastrukturnom projektu, a ne da čekamo godinama da se opština/grad/republika smiluju da rekonstruišu uništene okolne puteve.Pominjano je stanje na okolnim putevima, evo fb reela
2,4 tis. zhlédnutí | Put između Badovinaca i Prnjavora. Otkako su POČELI gradnju brze saobraćajnice Šabac-Loznica, kamioni su napravili doslovno razor u nekad asfaltiranom putu između ova dva sela. To će tako verovatno i ostati, a očekuje se od možda
Put između Badovinaca i Prnjavora. Otkako su POČELI gradnju brze saobraćajnice Šabac-Loznica, kamioni su napravili doslovno razor u nekad asfaltiranom putu između ova dva sela. To će tako verovatno i...www.facebook.com
Isto koliko je ekonomski opravdano graditi paralelno put do Banja Luke kada već imaš još jedan kroz HR
Mislim da ne stoji poređenje jer je HR potpuno druga država, da ne kažem i neprijateljska, i koja je i doskora lupala jednostrane zabrane prolaska...takav vid sankcija nije opravdan bilo kakvim dnevnopolitičkim argumentima... mislim da je ovo dovoljan argument da srpski narod mora međusobno da se integriše u ovom delu regiona, a ako može infrastrukturno, tim pre... ionako propadama i malo nas je
Путеви по Мачви су баш пропали да је то језиво.Pominjano je stanje na okolnim putevima, evo fb reela
2,4 tis. zhlédnutí | Put između Badovinaca i Prnjavora. Otkako su POČELI gradnju brze saobraćajnice Šabac-Loznica, kamioni su napravili doslovno razor u nekad asfaltiranom putu između ova dva sela. To će tako verovatno i ostati, a očekuje se od možda
Put između Badovinaca i Prnjavora. Otkako su POČELI gradnju brze saobraćajnice Šabac-Loznica, kamioni su napravili doslovno razor u nekad asfaltiranom putu između ova dva sela. To će tako verovatno i...www.facebook.com
Uzmite u obzir da je stroža kontrola ulaska u EU samo odgođena. Bukvalno, samo tehnički nisu spremni da u tolikom obimu na granici prikupljaju biometrijske podatke za svakog putnika, prethodno treba uplatiti i povezati svoj digitalni identitet sa stvarnim. Ovo u praksi znači da će države poput Hrvatske koje aktivno prate šta se piše po vaskolikom internetu dobiti mehanizam da lakše, brže i masovnije kontrolišu svakog putnika, njegovo mišljenje i odlučuju o tome da li je podoban za ulazak u zemlju. Letos smo imali demonstraciju toga u vidu Sergej-Severina-Isidora, novinara poput Simića i sl.
Dakle, autoput Beograd-Zagreb će postati nepopularan zbog cene, otežanog ulaska i neizvesnosti da li ste nekad nešto napisali što ne odgovara Hrvatskoj službi.
Svaki brzi put, ka BiH će se pozlatiti. Drinski put je planiran u Srpskoj, a Srbija to radi iz više deonica Bačka Palanka-Kuzmin-Rača, Novi Sad-Šabac-Loznica-Mali Zvornik, a verovatno i Sombor - Bačka Palanka, Šabac-Valjevo-Požega u nekoj daljoj budućnosti.