Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Sad kad puste brzi put Loznica-Šabac, ko zna šta će od ovih projekata da se započne ili izgradi do 2030...
Drina2030v2c.jpg
 
Do 2030. izgradiće se Šabac-Novi Sad, Bijeljina-Badovinci, Bijeljina-Kuzmin, Brčko-Bijeljina, Ozimica-Doboj i eventualno Vukosavlje-Brčko i Novi Sad-Zrenjanin.
 
Mislim da se treba fokusirati u većim procentima na rešavanje određenih crnih tačaka, prevoja i saobraćajnih čepova. Izgradnjom obilaznica, vijadukta, tunela... Proširivanjem i integrisanjem graničnih prelaza gde je moguće... Košta manje ali pravi veći benefit. I naravno uvek ostavljati mogućnost da se kapacitet proširi ukoliko bude bilo potrebe.
 
Uopšte se ne bi iznenadio... Nama ostaje samo da se nadamo da su ipak u pravu, i da je sledeći termin (NG, odnosno famozno "...do kraja godine") javno pominjan X puta kroz medije - biti ispoštovan!
 
Ovu temu sam započeo novembra 2008, pod nalogom koji sam u međuvremenu izgubio. Brzi put i autoput su od Loznice do Rume posle 16 godina peripetija konačno gotovi. Nadam se da će put do Novi Sada biti gotov u naredne dve godine, da obeležimo punoletstvo teme. 😎
Molim administratora da dopuni naziv teme ubacivanje Malog Zvornika.
 
I tad se pominjao Zvornik, a i da ce biti autoput celom duzinom... a i da ce kostati 180 miliona zajedno sa mostom i tunelom

 
Koliko je realno da se brza saobraćajnica dalje nastavi još 100km do Bajine Bašte?
 
Koliko je realno da se brza saobraćajnica dalje nastavi još 100km do Bajine Bašte?
Ako bi put sa 4 trake kako god ga zvali išao pored Drine, uništio bi kompletan turizam pored Zvornickog jezera. O ekologiji da ne pričamo. Imamo primer u Lozničko Polju su izmedju Drine i brzog puta ostale izolovane vikendice, ako se mogu zvati tako.
 
Negde sam video da je ostatak deonice do Zvornika u postupku projektovanja što zvuči kao logičan nastavak i sledeći korak. Nadam se da je ta informacija tačna, možda neko ko zna više bi mogao da potvrdi?
 
Vrh