E, jel mogu ja sad onako laicki, narodski da konstatujem i pitam nesto ozbiljno?
kao prvo, svaka cast na radovima, brzo i efikasno. Radovi na brzom putu Slepcevic Badovinci isto idu jako brzo, verujem da je novi most taj koji produzava rok do kraja 2026, jer je i ta trasa skoro spremna za zavrsavanje.
Elem, kazete 200000 tura kamiona, imam utisak da su svi isli iz Badovinaca (sala), tih 200 hiljada tura je unistilo sve puteve u Macvi, plus kamioni sa sljunkara, plus oko 150 kamiona dnevno sa ugljem iz Ugljevika za- TE N.Tesla. Ja se bas radujem otvaranju ove dve deonice brzog puta, bas su potrebne.
Ali, zarad 55km prolaznog puta u Macvi, ne racunam Loznicki deo od Novog Sela, je unisteno bar 200km puteva.
Sve je to OK, ali znajuci u kakvom sistemu zivimo, mislim da ce tako i da ostane.
Sad pitanje. Posto ste inzenjer na ovom projektu, sigurno imate informacija i za stvari vezane oko svega toga. Ko je zaduzen za sredjivanje puta Badovinci-Prnjavor? Dzaba onolika petlja kad cemo da izvucemo blata na brzi put dnevno bar za sleper? Drzava? AzVirt? Opstina? Ima li nekih rokova i obaveza za sredjivanje bar tog prilaznog puta?
Nama iz Badovinaca taj put za Prnjavor je jedina nada jer jedino tu mozemo kao ljudi da izadjemo iz sela i odemo za Loznicu, sabac, Bgd, Ns, ostali putevi su tragedija. To pod uslovom da asfaltiraju taj put za Prnjavor, na kom ima deonica od 1,5km nastuta sljunkom, ostatak je u rupama i losim zakrpama.