Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Je li ovo konačno rešenje spoja između A1 i ovog brzog puta?
 
Dok sam kucao, pretpostavio sam odgovor.

Naravno, zašto bi bilo rađeno ono što ima toliko smisla.
 
I ja sam na vise mesta nasao da se nece raditi, da od Kaca ostaje postojeci put, verovatno samo ce biti dodata druga traka u oba smera. Voleo bih da bude radjeno, pa da se direktno spoji Fruskorac sa A6, a ne da se ide okolo. Jos kad bi i A6 bio spojen sa A1 direktno, a ne preko parceta brze saobracajnice...
 
Da li neko zna u kakvom stanju je put (Kralja Aleksandra) od Badovinaca do brze saobracajnice, tj. tacke na mapi koja je oznacena kao Azvirt kamp?
Prema Google mapama put je dug 11 km i moze se preci za 15 minuta, ali me zanima stanje samog asfalta posto ne bih da odvalim tocak na neku rupu ili trap na neku izbocinu na putu.
Razmatram to kao opciju kada prolazim kroz Bijeljinu i idem za Bg u sezoni seobe Turaka kada su Raca i Batrovci u kolapsu.
 
Da li neko zna u kakvom stanju je put (Kralja Aleksandra) od Badovinaca do brze saobracajnice, tj. tacke na mapi koja je oznacena kao Azvirt kamp?
Prema Google mapama put je dug 11 km i moze se preci za 15 minuta, ali me zanima stanje samog asfalta posto ne bih da odvalim tocak na neku rupu ili trap na neku izbocinu na putu.
Razmatram to kao opciju kada prolazim kroz Bijeljinu i idem za Bg u sezoni seobe Turaka kada su Raca i Batrovci u kolapsu.
trenutno je uzas, ima mnoogo losih zakrpa i rupa, jedna deonica od oko 1,5 km je nasuta sljunkom jer je tu put razvaljen od kamiona. Ostaje nada, nama obicnim smrtnicima da ce taj put biti asfaltiran, radovi na brzom putu su gotovi. Ne znam na kome je da taj put sanira, da li na drzavi jer je upropasten zbog radova ili na opstini Sabac.
Prodji jednom po danu pazljivo, pa ces videti da li ti pase. Dok je asfalt bio u solidnom stanju ta deonica se vozila za max 10 minuta.
 
I ja sam na vise mesta nasao da se nece raditi, da od Kaca ostaje postojeci put, verovatno samo ce biti dodata druga traka u oba smera. Voleo bih da bude radjeno, pa da se direktno spoji Fruskorac sa A6, a ne da se ide okolo. Jos kad bi i A6 bio spojen sa A1 direktno, a ne preko parceta brze saobracajnice...

Meni deluje da je ta priča pokrenuta na jednom od foruma, možda čak i ovom. Jednom prilikom kada je neko od političara obilazio radove na tunelu Iriški Venac, pre sigurno više od 6 meseci, na tabli radova se nije video deo koji treba da spoji A6 i A1, pa su ljudi počeli da komentarišu kako ga neće ni biti.

Do sada nisam naišao na nešto zvanično što bi moglo da potvrdi tu priču. Čak je posle početka kruženja te informacije u katastru rađena reparcelacija tog dela brze saobraćajnice. Dok u zvaničnim planovima za A6, postoji pravac prema A1 i Fruškogorskom koridoru od Kaćke petlje (smer Ruma sa slike ispod).

image_2024-11-24_221749306.png
 
Poslednja izmena:
Videcemo sa sigurnoscu za jedno 4-6 godina, kad budu stigli sa radovima dotle. Do 2027. sigurno deo BG-zR nece biti gotov, a on se radi prvi, a posle ZR-NS. Bar je tako najavljeno.
 
"Do sada smo probili 4.940 metara, od ukupno sedam kilometara u dve cevi."

Ovo je 70% ako je dobro racunam. Verovatno ne, jer mi nesto veliki skok u odnosu na prosli presek, mada ko zna.


"Do septembra sledećeg godine biće potpuno otvoren i povezan sa Rumom, dakle Irigom".


 
Колико се ја сећам речено је да се пробијање очекује тек септембра 2025 и када додамо ЕМ опремање сасвим је извесно да тунел не може бити пуштен у саобраћај пре краја 2026 године....
 
Vidim da je na "OS" mapi dodat deo puta od kruznog toka u stitaru do sokine kafane.. zna neko vise o ovome? Da li je ovaj krak i putanja nove sabacke obilaznice ili samo ukljucenje za brzi put?
Screenshot_20241128_190043_Samsung Internet.jpg
 
Делује ми као промашај искрено, толико Т раскрсница на тако малом простору.
 
Колико се ја сећам речено је да се пробијање очекује тек септембра 2025 и када додамо ЕМ опремање сасвим је извесно да тунел не може бити пуштен у саобраћај пре краја 2026 године....
Jeste, ali ovde kaze da ce deo od tunela do rume biti gotov do sept 2025, a tunel i parogovo kraj 2026., ja sam mislio da nece nista biti gotovo do kraja 2026
 
Ovo je u suštini gotovo. Još linije na nekim mestima da se iscrtaju, ako sam dobro video?
 
Jeste, ali ovde kaze da ce deo od tunela do rume biti gotov do sept 2025, a tunel i parogovo kraj 2026., ja sam mislio da nece nista biti gotovo do kraja 2026
Ne kaže to. Priča prilično konfuzno o tunelima a onda nastavlja: .. do spetembra sledeće godine, biće potpuno otvoreni i povezani sa Rumom, dakle Irigom. A posle toga ćemo da završavamo preko Paragova i Petrovaradina ... Ne kaže ništa eksplicitno, ali se iz konteksta može zaključiti da misli na tunele , jer ne znam šta je još drugo pomeno što može biti "potpuno otvoreno" i povezano sa Rumom.

Potsetio bih samo na moj post i post pre toga gde kinezi traže podizvođače na deonici 2.

Trebali su poceti deonicu 4 (obilaznica oko Rume) pa da imamo odmah nastavak ali oni nekako uvek neke sredine zapocinju :D.

Evo kljucne recenice:
Početak izgradnje mostova br. 8-10 se očekuje u junu s rokom od 5 meseci, dok će mostovi 11-12 početi da se grade u julu, a završetak je planiran u roku od 22 meseca.
Mostove na deonici ce zavrsiti u maju 2025, ako sve bude kako treba. Ovo naravno ne znaci da ce cela deonica 2 biti gotova tad ali sigurno nece pre tog datuma.

Mostove oko Iriga bi trebali da završe u maju 2025, onda do sptembra mogu da asfaltiraju. Možda bi i mogli da puste do Iriga ali je problematično je to što obilaznica oko Rume nije ni početa. Takođe obilaznica oko Iriga nema puno smisla ako se ne pusti tunel a ovde niko ne veruje da je moguće ga prokopati, opremiti i testirati do septembra 2026.
 
To je već priprema za parcijalno puštanje. Prva deonica koja će se pustiti će sigurno biti tunel i obilaznica oko Iriga i pravac do Rume. U zavisnosti kada počnu ukrštanje za E75 moguće je da u isto vreme puste i deo sa mostom. Zatim sledi obilaznica oko Rume. I tek onda deo od tunela do Petrovaradina jer tu će biti najviše posla. Eksproprijacija plus radovi pod saobraćajem.
 
Vrh