Pa da, onda ne bi bio potreban krug nego bi bilo dovoljno da ide pravoШто би било забрањено? Тако изгледа знак јер нема излаз лево.
Voleo bih da bude jos jedan il idva znaka ranije (500–1000m) da na vreme moze da se uspori
Pa da, onda ne bi bio potreban krug nego bi bilo dovoljno da ide pravoШто би било забрањено? Тако изгледа знак јер нема излаз лево.
Nažalost, ne mogu da iznesem dokaze jer ja samo prenosim informaciju. ...
Lupas gluposti druze. Svaka pozicija se ,,prima" od strane nadzora.Dobio sam informaciju sa terena da izvođač radova na tunelu Iriški venac stavlja daleko manje armature u oblogu nego što je propisano projektom. Čak manje od 50%, tako da se ne treba iznenaditi ako se opet desi urušavanje...
Daćemo mu priliku da odgovori.>> Bulbuderac : Ako ne izneseš neki opipljiv dokaz za ovo što kažeš treba te trajno banovati a možda i zatvoriti. Ti razmisli zašto.
I Igore - šta ćemo sada ?
Naravno da nema dokaza za tako sumanutu priču da Kinezi kradu 50% armature?! Sutra će da bude priča da je tunel 50cm niži i metar uži u svakoj cevi.Nažalost, ne mogu da iznesem dokaze . .
Naravno da su gluposti, a nadzor pre betoniranja prima postavljenu armaturu.Lupas gluposti druze. Svaka pozicija se ,,prima" od strane nadzora.
Znači da su onda krali i beton, jer na 50% manje armature ne bi mogao da se ugradi sav planirani beton. Što znači da su krali i cement, a to bi nadzor lako primetio po proizvodnji betona na fabrici. . . itd.. . šta znači 50% manje armature.
Ne moze da se krade beton iz vise razloga. Prvi, imas geodetski snimak izvedenog stanja, drugi imas otpremnice sa betonske baze koliko je betona isporuceno. Losa ti je analogija, moze da se ugradi beton sa manjom kolicinom armature, imaces veci zastitni sloj izmedju betona i armature i neces imati dovoljnu stabilnost konstrukcije.Znači da su onda krali i beton, jer na 50% manje armature ne bi mogao da se ugradi sav planirani beton. Što znači da su krali i cement, a to bi nadzor lako primetio po proizvodnji betona na fabrici. . . itd.
Naravno da ne može da se krade, a to sam i napisao na kraju posta.Ne moze da se krade beton iz vise razloga. . .
Jedno je iznositi mišljenje itd... a drugo je širiti informaciju koja nema nikakvu potvrdu.Da li lupam gluposti – definitivno ne. Ja zaista imam takvu informaciju i nisam je lupio. Da li je informacija istinita, to je drugo pitanje. Kao što sam rekao ne mogu da iznesem dokaze niti da kažem izvor jer bih ga mogao time ugroziti. Ako je lagao mene i ja lažem vas. Da napomenem da je informacija od vremena nešto pre urušavanja na stanici u NS. Svako od vas može da odabere da li da veruje ili ne, može da analizira i sam donese zaključak o verovatnoći tačnosti informacije. Ovo je forum koji tome i služi. Ja sam u poverovao, jer je na poziciji da može da ima takvu informaciju, a ja nemam dovoljno informacija ni stručnosti da bih mogao da je adekvatno analiziram. Po informacijama, čim je primećeno krenulo se u proceduru ispravke. Da li je procedura bila uspešna – ne znam (nadam se da jeste), da li je to bilo na celom tunelu ili samo na manjem delu – ne znam, da li se to može sanirati ili ne – ne znam. Zato sam i napisao da se ne treba izmenaditi, a ne da će se to i desiti. Ako administratori smatraju da sam zaslužio banovanje, nastaviću da pratim forum kao što sam radio i poslednjih 10-15 godina. Prijatan dan svima.
Eno odgovora, a imao je tu dezinformaciju još odranije, ali je čekao da padne nastrešnica u NS pa tek onda da je objavi. (?!)Daćemo mu priliku da odgovori.
Ne možeš da širiš dezinformacije, a informacija ovog tipa bez bilo kakvih dokaza to jeste.Da li je informacija istinita, to je drugo pitanje. Kao što sam rekao ne mogu da iznesem dokaze niti da kažem izvor jer bih ga mogao time ugroziti. Ako je lagao mene i ja lažem vas.
Verovatno ista situacija mada nisam siguran koja je deonica u pitanju
Koliko vidim poslednjih dana, došli smo do toga da na svakom regularnom uključenju na brzi put stoje i dežuraju ljudi u civilnim autima kako bi sprečili idiote da koriste put pre zvaničnog otvaranja! Ljudski idiotizam nema granice!Надам се да ће бити добро затворен бетонским препрекама. У Шапцу има доста дивљих излаза на обилазни пут па ме не би чудило да се и ту неко искључује на дивљака.
Bila bi dovoljna slika, danas svi imaju mobilne telefone i taj koji širi informacije je mogao da se potrudi ili je i on čuo pa na kraju kao pokvareni telefoni.Da li lupam gluposti – definitivno ne. Ja zaista imam takvu informaciju i nisam je lupio. Da li je informacija istinita, to je drugo pitanje. Kao što sam rekao ne mogu da iznesem dokaze niti da kažem izvor jer bih ga mogao time ugroziti. Ako je lagao mene i ja lažem vas.
Dobio sam informaciju sa terena da izvođač radova na tunelu Iriški venac stavlja daleko manje armature u oblogu nego što je propisano projektom. Čak manje od 50%, tako da se ne treba iznenaditi ako se opet desi urušavanje...
Danas kod GP Trbušnica težak kolaps. Baš me interesuje kako će rešiti isključenje ka graničnom prelazu na kraju.
Takav bezobrazluk se resava astronomskim kaznama. Al ovako moze jos neki poslusnik da se uhlebi, a i ne smeju da kazne svoje koji to rade, tako da smo zapravo ovde svi ostali id*** a ne oni!Koliko vidim poslednjih dana, došli smo do toga da na svakom regularnom uključenju na brzi put stoje i dežuraju ljudi u civilnim autima kako bi sprečili idiote da koriste put pre zvaničnog otvaranja! Ljudski idiotizam nema granice!