Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

@inzenjer10 da li će ukrštanja biti kao na kružnim tokovima kod Loznice ili prosti kružni tokovi gde se direktno meša lokalni saobraćaj i brzi put?
 
Kada pričamo o ovim stvarima, koje meni kao laiku deluju kao pogrešan kompromis, šta je tvoj utisak - koja je razlika u ceni proste uključno/iskljucne denivelisane petlje (dakle jedan dvosmerni nadvožnjak i rampe) u odnosu na ovakve kt?

Naravno, nije bitno precizno reci, dovoljna je sasvim labava procena, iz iskustva. Takođe, pitam za realnu vrednost, bez raznih ugradnji do kraja...

Hvala.
 
E odlično pitanje. Gde će biti isključenje? Pre NIS ove pumpe ili na isključenju za Novi Sad. NIS pumpa je relativno blizu naplatne rampe. Tj ta petlja logično bi stajala između ove dve tačke. Ali onda tu treba da bude i naplatna stanica. Što bi bilo dve naplatne rampe na par kilometara.

Послато са 23043RP34G помоћу Тапатока
 
Најлогичније решење је наплатну станицу Нови Сад југ померити нешто јужније и за толико продужити паралелне саобраћајнице које имају улогу обилазнице.
Оно што остаје као питање је да ли због близине пумпи има довољно места за детелину и наплатну станицу.
Такође, тако нешто би подразумевало и нови надвожњак за постојећу везу Каћа и рафинерије.
 
Poslednja izmena:
Zminjak - Klenje kruzni tok pocinje sa nasipanjem prve polovine, zatim se pravi devijacija za drugu polovinu. Po zavrsetku ide se na kruzni Ocage - Klenje. Na kruznom u Badovincima se izmestaju polako instalacije na trasi, takodje je i jedan komsija problem cije se domacinstvo nalazi na trasi.

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока
Tragedija! Onog ko je osmislio da u jednoj ravnici put sece selo, treba u zatvor. Za kruzni tok u sred ulice, strasno. Znaci, sa obe strane kruznog toka pesacki prelazi preko 4 trake, pesaci, djaci, u kruznom traktori sa dve prikolice, kombajni, automobili. trajno se narusava kvalitet zivota. Ma divota jedna, ima da se pravi kolona do Slepcevica.
 
Tragedija! Onog ko je osmislio da u jednoj ravnici put sece selo, treba u zatvor. Za kruzni tok u sred ulice, strasno. Znaci, sa obe strane kruznog toka pesacki prelazi preko 4 trake, pesaci, djaci, u kruznom traktori sa dve prikolice, kombajni, automobili. trajno se narusava kvalitet zivota. Ma divota jedna, ima da se pravi kolona do Slepcevica.
Potpuno si u pravu morali su da izbegnu presecanje Badovinaca, imajući u vidu da na celoj trasi od Šapca ima samo jedan veći most preko Jadra, ne računajući iznuđene nadvoznjake kid Štitara.
Pretpostavljam da jos nije kasno da se promeni projekat, rok završetka je kraj 2025e.
 
@inzenjer10 da li je moguće doći do plana rešenja ukrštanja fruškogorskog koridora i autoputa E75? Otprilike jedino što je ostalo nepoznato na celoj trasi od LO do NS.
Tesko pitanje. To rade Kinezi, samim tim druge projektantske firme projektuju za njih. Pokusacu da dobijem neke crteze.

Послато са SM-S908B помоћу Тапатока
 
Izgleda da su počeli sa radovima na tunelu Širine.

Da li je moguće da će ovako visoko biti ulazni portal?


1728744618719.png
 
Nije isto. Motoput je put koji treba da ispuni samo 2 zahteva. Da je za 4 kategorije vozila i da je obelezen znakom.
Dok autoput treba 5 ako se secam, od kojih je jedan denivelisana ukrstanja.

И мотопут мора имати денивелисана укрштања. Да није тако, не би се пре кружног тока и раскрснице на правцу мотопута постављао знак за престанак мотопута, а након кружног тока и раскрснице знак за почетак мотопута.
 
И мотопут мора имати денивелисана укрштања. Да није тако, не би се пре кружног тока и раскрснице на правцу мотопута постављао знак за престанак мотопута, а након кружног тока и раскрснице знак за почетак мотопута.
Iz zakona:
5) autoput je državni put namenjen isključivo za saobraćaj motocikala, putničkih vozila, teretnih vozila i autobusa, sa ili bez priključnih vozila, sa fizički odvojenim kolovoznim trakama za saobraćaj iz suprotnih smerova, sa najmanje dve saobraćajne trake po smeru i jednom zaustavnom trakom za svaki smer, bez ukrštanja u nivou sa drugim putevima i železničkim ili tramvajskim prugama, sa potpunom kontrolom pristupa, na koji se može uključiti ili isključiti samo određenim i posebno izgrađenim javnim putem i kao takav obeležen propisanim saobraćajnim znakom,

6) motoput je državni put namenjen isključivo za saobraćaj motocikala, putničkih vozila, teretnih vozila i autobusa, sa ili bez priključnih vozila i kao takav obeležen propisanim saobraćajnim znakom,

Znak za prestanak kod kruznog toka je zato sto se na tom delu mogu naci i drugi vidovi saobracaja, biciklisti zaprega, traktori, mopedi... I zato sto je minimalna brzina 50 na motoputu, sto u zoni kruznog toka nije moguce.
 
Suvisese kratak I ne kompletan snimak, ali sta je dobro je to da se moze uociti dobar napredak na glavnom rasponu. Krletke su po cetvrtiput pomerene na levom stubu, a I stubovi za sajle su dostigli punu visinu. Desni stub je jedan clanak u zaostatku.

 
Iz zakona:
5) autoput je državni put namenjen isključivo za saobraćaj motocikala, putničkih vozila, teretnih vozila i autobusa, sa ili bez priključnih vozila, sa fizički odvojenim kolovoznim trakama za saobraćaj iz suprotnih smerova, sa najmanje dve saobraćajne trake po smeru i jednom zaustavnom trakom za svaki smer, bez ukrštanja u nivou sa drugim putevima i železničkim ili tramvajskim prugama, sa potpunom kontrolom pristupa, na koji se može uključiti ili isključiti samo određenim i posebno izgrađenim javnim putem i kao takav obeležen propisanim saobraćajnim znakom,

6) motoput je državni put namenjen isključivo za saobraćaj motocikala, putničkih vozila, teretnih vozila i autobusa, sa ili bez priključnih vozila i kao takav obeležen propisanim saobraćajnim znakom,

Znak za prestanak kod kruznog toka je zato sto se na tom delu mogu naci i drugi vidovi saobracaja, biciklisti zaprega, traktori, mopedi... I zato sto je minimalna brzina 50 na motoputu, sto u zoni kruznog toka nije moguce.
У Лајковцу, колико се сећам, нема знака за престанак мотопута пред кружни ток.
 
Pažljivije pratioce ovog nam projekta od sebe, da priupitam - ima li novih abera kada će otvaranje ŠA-LO ?

Prihvatam i Vesića kao izvor :)))
 
У Лајковцу, колико се сећам, нема знака за престанак мотопута пред кружни ток.
Ako je to onaj novi kruzni tok, verovatno nema zato sto na taj kruzni ne ulazi drugi saobracaj, poput traktora.
Na ovom putu od Sapca do Loznice je zato i pravljen nadvoznjak pored kruznog, da bi te druge kategorije mogle preci put bez interakcije sa njim. Kada bi samo bio kruzni, neko ko traktorom ide preko motoputa morao bi u kruzni, i onda bi postojao znak za prestanak motoputa. Na ovom putu znakova za prestanak verovatno nece biti, mada po nekoj logici bi trebalo jer ne mozes kroz kruzni proci sa 50+ na sat.
 
Vrh