@inzenjer10 da li će ukrštanja biti kao na kružnim tokovima kod Loznice ili prosti kružni tokovi gde se direktno meša lokalni saobraćaj i brzi put?
Mesace se lokalni saobracaj.@inzenjer10 da li će ukrštanja biti kao na kružnim tokovima kod Loznice ili prosti kružni tokovi gde se direktno meša lokalni saobraćaj i brzi put?
Tragedija! Onog ko je osmislio da u jednoj ravnici put sece selo, treba u zatvor. Za kruzni tok u sred ulice, strasno. Znaci, sa obe strane kruznog toka pesacki prelazi preko 4 trake, pesaci, djaci, u kruznom traktori sa dve prikolice, kombajni, automobili. trajno se narusava kvalitet zivota. Ma divota jedna, ima da se pravi kolona do Slepcevica.Zminjak - Klenje kruzni tok pocinje sa nasipanjem prve polovine, zatim se pravi devijacija za drugu polovinu. Po zavrsetku ide se na kruzni Ocage - Klenje. Na kruznom u Badovincima se izmestaju polako instalacije na trasi, takodje je i jedan komsija problem cije se domacinstvo nalazi na trasi.
Послато са SM-S908B помоћу Тапатока
Potpuno si u pravu morali su da izbegnu presecanje Badovinaca, imajući u vidu da na celoj trasi od Šapca ima samo jedan veći most preko Jadra, ne računajući iznuđene nadvoznjake kid Štitara.Tragedija! Onog ko je osmislio da u jednoj ravnici put sece selo, treba u zatvor. Za kruzni tok u sred ulice, strasno. Znaci, sa obe strane kruznog toka pesacki prelazi preko 4 trake, pesaci, djaci, u kruznom traktori sa dve prikolice, kombajni, automobili. trajno se narusava kvalitet zivota. Ma divota jedna, ima da se pravi kolona do Slepcevica.
Tesko pitanje. To rade Kinezi, samim tim druge projektantske firme projektuju za njih. Pokusacu da dobijem neke crteze.@inzenjer10 da li je moguće doći do plana rešenja ukrštanja fruškogorskog koridora i autoputa E75? Otprilike jedino što je ostalo nepoznato na celoj trasi od LO do NS.
Da li je moguće da će ovako visoko biti ulazni portal?Izgleda da su počeli sa radovima na tunelu Širine.
Tesko pitanje. To rade Kinezi, samim tim druge projektantske firme projektuju za njih. Pokusacu da dobijem neke crteze.
Послато са SM-S908B помоћу Тапатока
Nije isto. Motoput je put koji treba da ispuni samo 2 zahteva. Da je za 4 kategorije vozila i da je obelezen znakom.
Dok autoput treba 5 ako se secam, od kojih je jedan denivelisana ukrstanja.
Iz zakona:И мотопут мора имати денивелисана укрштања. Да није тако, не би се пре кружног тока и раскрснице на правцу мотопута постављао знак за престанак мотопута, а након кружног тока и раскрснице знак за почетак мотопута.
У Лајковцу, колико се сећам, нема знака за престанак мотопута пред кружни ток.Iz zakona:
5) autoput je državni put namenjen isključivo za saobraćaj motocikala, putničkih vozila, teretnih vozila i autobusa, sa ili bez priključnih vozila, sa fizički odvojenim kolovoznim trakama za saobraćaj iz suprotnih smerova, sa najmanje dve saobraćajne trake po smeru i jednom zaustavnom trakom za svaki smer, bez ukrštanja u nivou sa drugim putevima i železničkim ili tramvajskim prugama, sa potpunom kontrolom pristupa, na koji se može uključiti ili isključiti samo određenim i posebno izgrađenim javnim putem i kao takav obeležen propisanim saobraćajnim znakom,
6) motoput je državni put namenjen isključivo za saobraćaj motocikala, putničkih vozila, teretnih vozila i autobusa, sa ili bez priključnih vozila i kao takav obeležen propisanim saobraćajnim znakom,
Znak za prestanak kod kruznog toka je zato sto se na tom delu mogu naci i drugi vidovi saobracaja, biciklisti zaprega, traktori, mopedi... I zato sto je minimalna brzina 50 na motoputu, sto u zoni kruznog toka nije moguce.
Svečano otvaranje 15 decembra rekao Vučić kada je bio u Loznici i obilazio radove.Pažljivije pratioce ovog nam projekta od sebe, da priupitam - ima li novih abera kada će otvaranje ŠA-LO ?
Prihvatam i Vesića kao izvor ))
Ako je to onaj novi kruzni tok, verovatno nema zato sto na taj kruzni ne ulazi drugi saobracaj, poput traktora.У Лајковцу, колико се сећам, нема знака за престанак мотопута пред кружни ток.
Hvala na planu. Ali ja ovde ništa ne razumem. Šta je ovde E75 a šta fruškogorski koridor?