Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

To i ima najviše smisla, s obzirom na ogromne gužve kroz Zvornik. A biće sigurno i veće kada se otvori brzi put Šabac - Loznica.

То не би решило гужве кроз Зворник, пошто се деоница завршава у Каракају, пре Зворника.
 
То не би решило гужве кроз Зворник, пошто се деоница завршава у Каракају, пре Зворника.
U suštini si u pravu, mada mislim da bi donekle smanjilo gužve, jer bi svako ko ide prema ili od Vlasenice išao na Šekoviće, Caparde, pa na brzu cestu i time bi zaobišao Zvornik. Takođe, ako prioritetno naprave ovu dionicu, onda će valjda sljedeću da urade od Zvornika do Milića, tj. da urade i nastavak koji bi se vjerovatno kod Milića spojio sa sadašnjom magistralom.
 
Svaka cast Vlado
Kad gledam sad, ima manje kruznih tokova nego sto sam mislio
 
Odlično što su izmedju kružnih tokova Štitar i Lešnica izgrađene petlje tako da nema usporenja.
 
Znamo li šta je, u šumi pokretnih meta, trenutno aktuelan datum puštanja u saobraćaj sekcije do Loznice?
 
Pogledao snimak cele deonice. Sve čestitke Vladi089 na profesionalno urađenom poslu.
Nadam se da je u planu da se pred kružne tokove stave znakovi za upozorenje pred kružni tok, na način kao što se radi pred naplatne rampe, na svakih par stotina metara.
 
Gledam opet, pažljivije, sam početak ovog Vladovog klipa. Ne mogu da se otmem utisku... Kolika je glupost ovaj KT kod Stitara, majko mila... Tek kada se vidi flow sa ovog sjajnog kontinualnog klipa, to i fizički boli :)
. Pri tome, nadvožnjak postoji. Očito je u pitanju neka glupa ideja oko usporavanja saobraćaja, što ako kod Loznice može i da stoji, ovde je čista glupost.
Takođe, utisak 2: ovo je do Stitara potpuno gotovo. Parcijalno puštanje tog dela ODMAH ustvari bi imalo dubokog smisla. Pre nego se do kraja raspadnu one ulice od Mlekare do Capitola...
 
Petlja Slepčević
Capture.PNG
 
Sasvim korektno. Šabac-Pavlovića most će biti dominantan pravac tako da je ovo sasvim korektno rešenje.
Za kružne tokove nemam reči. Koliko god da pokušam da opravdam takvo rešenje ne uspeva mi. Jedino gde ima nekog smisla je to buduče nobo odvajanje ka Vrdnika kod tunela ispod Venca sa Iriške strane. Tu će ionako morati da se uspori zbog naplatne rampe.
 
Po meni nije super rešenje. Mođda je bolje da je bila "detelina" i da se ima izlaz na magistralu Šabac-Loznica. Tako bi Slepševic i Duvanište imali izlaz na brzi put. Ovako imaju ili u Štitaaru kad se onaj kruzni tok spoji negde ili u Zminjaku. To je daleko i praktično im nista brzi put ne znači.

1.jpg

2.jpg
 
Ovo deluje da ce biti gotovo mnogo pre nego Kuzmin-Bijeljina. Tamo nema nikakvog pomaka vec skoro godinu dana.
Ako se to desi i ljudi masovno krenu ovom rutom, veliki problem ce biti granicni prelaz koji ima mizerne kapacitete.
 
Svaka čast Vlad, odličan snimak kao i do sada.
Ono što je vlast govorila je da imaju problema sa Turcima, mada mi ne znamo o čemu je reč i zbog čega se kasni. Definitivno je da ih treba pokidati sa penalima i više ne potpisivati ni jedan ugovor sa njima.
Da li neko zna da li će biti proširenja i samog graničnog prelaza obzirom da će ovaj pravac generisati dostav vozila?
 
Planiraju da prave novi most a verovatno i prelaz. Nije je mi poznato da li most "blizanac" Pavlovića mostu ili poseban most sa 4 trake. Ono što bi sad trebalo uraditi je da se napravi integrisani granični prelaz sa strane Srbije (jer sa Bosanske strane ima da traje godinama. Papirologja, saglasnost, opstrukcije, politicke trgovine itd.). Dok ne bude most može se i Pavlovića most koristiti. Tu je granični prelaz usko grlo, pa ako naprave novi i jos integrisan, to ce postati dominantan pravac.
Znam da su ljudi navikli da idu na Raču, ali nemojte potceniti i trošak putarine a deo do Šapca se ne plaća. Kraće je ako se ide za BG ili NS. Ako se napravi dobar prelaz dobija se dobra aleternaitva Rači.
 
taj prelaz badovinci i raca imaju iste kapacitete
odnosno radi po jedan prolaz bez obzira sto na raci imaju dva
nekada ali samo ako vide da je kolona kilometar otvore taj drugi
oprema je stara i jedva radi ,odnosno zna da se desi da stane i mora se cekati da krene polako
sto bi rekli sistem pao
e vezano za sam pravac bijeljina beograd ili bijeljina novi sad koji se inace najvise koristi,logicno ce biti da ce sav barem putnicki saobracaj prebaci na badovince
koji ce biti 10 km kraca dionica i koja ce posle mosta biti brza cesta,i dalje veza sa autoputem ruma sabac
out prema raci je ostecen prilikom gradnje autoputa koji se nece skoro pustiti u promet
tu nije stavljen ni metar asfalta,a put badovinci slepcevic ide odlicnom dinamikom
cisto da oni koji tuda ne putuju dobiju nekakvu sliku o tom putnom pravcu
 
U planu je most blizanac, medjutim oko granicnog prelaza zelja je da bude integrisani, ali tu su kao sto svi znamo brojni nivoi vlasti u BiH I vrlo je komplikovano. Medjutim ono sto je sigurno sto se robnog saobracaja tice tu ce Raca ova nova integrisana koja je tek startovala sa izgradnjom proslog meseca, biti definitivno glavni robni terminal prelaz izmedju dve drzave. Navodno svo kasnjenje izgradnje samog prelaza je posledica nemogucnosti izmestanja medjunarodnog dalekovoda I potpuno novi projekat na izmestenoj lokaciji. Srecom Bih je dala ranije saglasnost da prelaz bude integrity I na teritoriji Srbije, te bar zbog toga nece biti daljih odlaganja.
Sto se tice putarine vrlo brzo ce se naplacivati I brzi putevi, tako da to I nece biti privilegija.
 

Iako nisam pristalica kružnih tokova kao rešenja za ovaj put, makar su prva 3 jedan blizu drugog (između prva dva ima oko 2km, između drugog i trećeg oko 7-8km). Tako da će ostali deo puta biti “slobodan” do kružnog u Majuru.
 
Po Azvirtu most preko Save je na 59 km, kružni tokovi su:
Štitar 66 km,
Lešnica 98.500 km,
Lipnički Šor /Jelav 104 km,
Loznica 108.500 km.
32.500 km bez usporavanje što je veoma dobro.
Nije mi jasno kako će pristup dobiti divlje kuće pored Drine u Lozničko Polju u nebranjenom koritu iza nasipa, osim direktnog izlaza na put preko sadašnje pumpe i budućeg parkinga. Za nadvožnjak nema mesta.
 
Vrh