Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Ni kod babe nema dzabe.

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić najavio je novine na brzim saobraćajnicama.
"Biće niža putarina, ali će se naplaćivati. Postoji razlika. Na brzim saobraćajnicama neće biti naplatnih rampi, već će se naplaćivati putem kamera koje detektuju tablice, to je nešto novo", rekao je Vesić.

https://www.b92.net/biz/vesti/srbij...-saobracajnicama-naplacivati-putarina-2436600
Баш сам се пре неки дан питао шта их спречава да наплаћују путарину на мотопутевима кад ће наплаћивати државне путеве (магистрале)...
 
  • Sviđa mi se
Reagovanja: ZAK
Ne znam kako zamišljaju da to izvedu. Ako skenira tablice to onda imlicira da ćemo imati neku vrstu vinjete. Skenira tablice a ti si platio za npr. godinu dana. Ne znam kako će da sankcionišu one koji nemaju vinjetu. Kako će naplatiti strancima? Takođe mogli bi isti sistem da primene na autoputeve ako će tako da se naplaćuje? A opet može pod plaštom vinjete da se uvede dodatni porez i za magistralne puteve pa da se plaća uz registraciju. Napraviće oni to da izgleda kao da je nešto dobro a ono samo izvlačenje još para iz sirotinje raje koje će kasnije biti potrošene na preskupe tendere i date pojedincima. Tako nam i treba kad nemamo institucije koje mogu da se suporstave samovolji interesnih grupa.
 
Nastavak posle mosta u pravcu Loznice.
Ima aktivnosti.
IMG_20231120_092623.jpg
 
strancima naplatiti vinjetu, domaćima pri registraciji po pređenom km i mirna bačka
 
Колико је видим ово је увођење на мала врата тоталне присмотре и контроле, шта је следеће биометријски улазак у супермаркет? Понестаје теорија завере, све се оствариле како неко написа на фејсу!
 
Danas sam prošao ovom deonicom. E da je jedna šahta propala. Dok se ne dođe do Stop Shopa slalom između milion šahti. Šta su Šapčani tu radili Boga pitaj. Katastrofa. Svaka je na tragu točkova i svaka zveči. Beogradski šahtovi pobeđeni. Proputovao sam celu Srbiju ali ova deonica puta je šampionska. Mislim na šahtove. I da, skretanje kod Stopa je katastrofalno rešeno. Bolje bi stojao kružni tok.
 
Šleperi. Koje vrv niko nije predvideo u tom broju kada je ulica rađena kao periferna šabačka ulica.

Takodje danas sam prošao. Tužno je kako se cepkaju ove mini deonice i kako izgledaju te prinudne veze. Jutros je skretanje kod Stopa smer ka Rumi bila ogromna gužva. Srećom išao sam kontra.
 
Тај пут је рађен као индустријска зона и очајно је урађен још 2011.
Сад пред отварање је ПЗП Ваљево огулио асфалт до туцаника, али узалуд кад је то од старта лоше осмишљено са оноликим шахтовима. Дугорочно би ваљало урадити саобраћајницу достојну индустријске зоне, као што је урађена ка Мишару, 2+2 са разделним острвом, и то целом дужином од петље за мост до обилазног пута. Незгодно је и скретање ка трансферзали где је Т раскрсница са скретањем првенства, која је веома непрегледна. Ту су требали кружни ток да направе.
 
Ni kod babe nema dzabe.

Ministar građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Goran Vesić najavio je novine na brzim saobraćajnicama.
"Biće niža putarina, ali će se naplaćivati. Postoji razlika. Na brzim saobraćajnicama neće biti naplatnih rampi, već će se naplaćivati putem kamera koje detektuju tablice, to je nešto novo", rekao je Vesić.

https://www.b92.net/biz/vesti/srbij...-saobracajnicama-naplacivati-putarina-2436600
glupo rešenje naplate, vidi se iz aviona, stvarno su nesposobni...
znaju samo da štampaju pare i dele na sve strane kome i kako stignu, a to može da radi i lice sa posebnim potrebama jednako uspešno kao oni
 
Ovo gotovo da je javno priznanje kako je Kuzmin-Sremska Rača nepotrebna priča, nastala nepromišljeno i hirovito, iz čistog populizma.

Umesto da je ŠA-LO građeno u punom profilu, sa sve ovim krakom Slepčecić-Badovinci i tako se dobio pun efekat u svakom mogućem smislu, gradimo Kuzmin-Rača u punom profilu, da ide okolo, dok kraći pravac, sa mnogo više ljudi okolo, ostaje kao brzi put.

I onda se hvališ, sa onim čega se pametan stidi. Em gradiš duplo, em ono što će biti frekventnije, gradiš uže.

I tako sve.
 
'Kuzmin - S.Rača" je deonica puta preko mosta na Dunavu do Bačke Palanke i dalje.
A ovde je pravac iz Šapca, NS i BG prema RS.

175463168465646c428965e353818614_w640.jpg
 
Tim putem, možda će da idu fazani i srne, ima ih na FG. :)

Priča se o opravdanosti investicija, u vrlo siromašnoj državi. Država treba da se vodi baš kao što se vodi svoje domaćinstvo. Najpre prioriteti! Naročito kada si siromašan i kada ciklus traje desetlecima.

Ovo je po mom mišljenju veoma velika i skupa, strateška greška. Naravno, dozvoljavam da ti imaš svoju ružičastu sliku sveta, sve ok.
 
Sada idu tim putem jeleni i fazani, baš sam bio pre neki dan u tom kraju.
Ali, postoji "državni put br.19" koji bi išao do Bačke Palanke, NS . . i dalje.

IMG_20231127_134017.png


inače, u početku sam i ja zagovarao da se prvo gradi autoput preko Šapca do RS, ali to nije zavisilo samo od nas već se pitala i R.Srpska. Oni su imali isto dve varijante, a dogovoreno je da bude preko Rače. Bio je neki problem i sa "Pavlovića mostom" zbog koncesije ili nešto sl., ne mogu sada da se setim.

Uglavnom odlučeno sa RS da se prvo gradi autoput "Kuzmin - Bijeljina" kao deonica autoputa koji ide od Banja Luke. Pitao se tu i Dodik što im najviše odgovara, a oni već imaju planove za pravac prema Srbiji, tj. BG i NS.
 
Poslednja izmena:
@dragan Dragane, gde pronalazis ove karte? Ne postoji ni jedan most na Dunavu od Backe Palaneke do Novog Sada. Da li je ovo neki buduci put ?

Evo sad, pominju da ce da prave jos jedan most pored Pavlovica mosta. Trebalo je praviti put da prelazi Drinu juzno od Bijeljine a Pavlovica most ostaviti za lokalni saobracaj. Tako bi se povecala povezanost BiH i Srbije. Pricao sam o tome ranije. Ovde su nakrkali 2 mosta jedan do drugog na jednoj tacki prelaza a kod Race cak 3 mosta jedan do drugog. Mogli su to malo razuditi.
Racu forsiraju ljudi iz BiH jer su navikli na taj prelaz zbog blizine autoputa za BG. Sada kada im brzi put dodje od strane Sapca, pa sigurno im je to bolja opcija.
 
Dragane, gde pronalazis ove karte? Ne postoji ni jedan most na Dunavu od Backe Palaneke do Novog Sada. Da li je ovo neki buduci put ?
Karta je sa sajta Putevi Srbije, postoji PDR za taj most, a i tema o njemu na forumu. A, kada će biti realizacija to ne bih mogao da pretpostavim.
https://www.putevi-srbije.rs
 
Poslednja izmena:
Tim putem, možda će da idu fazani i srne, ima ih na FG. :)

Priča se o opravdanosti investicija, u vrlo siromašnoj državi. Država treba da se vodi baš kao što se vodi svoje domaćinstvo. Najpre prioriteti! Naročito kada si siromašan i kada ciklus traje desetlecima.

Ovo je po mom mišljenju veoma velika i skupa, strateška greška. Naravno, dozvoljavam da ti imaš svoju ružičastu sliku sveta, sve ok.
Ko, bre, sirotinja? Daj pet puteva!
Ili pet, ili ni jedan!
 
@dragan Dragane, gde pronalazis ove karte? Ne postoji ni jedan most na Dunavu od Backe Palaneke do Novog Sada. Da li je ovo neki buduci put ?
Zaista ne postoji, ali u budžetu za prošlu i ovu godinu su izdvojeni novci za projekat i nadzor-reviziju projekta.
Generalno, ideja mosta na tom mestu je odlična jer direktno spaja zapadnu Vojvodinu (ceo potez Sombor, Apatin, Bogojevo, Odžaci, Palanka) sa autoputem i granicom ka BiH i to preko relativno niskog dela grebena Fruške gore. Naš ulazak u EU, koji bi granicu sa HR učinio neproblematičnom za robu je na daleku štapu tako da treba imati dobru magistralu na tom mestu. Kamioni danas moraju ili kroz Novi Sad, ili preko teritorije Hrvatske (EU), a to podrazumeva dodatne administrativne komplikacije.
Korist od ovog mosta je zapravo i za tranzitni saobraćaj ka BiH i za saobraćaj ka HR - prosto kamioni koji idu ka Sremu i BiH imaće direktnu rutu bez zadržavanja, čime će na mostu ka Iloku ostati samo kamioni kojima je destinacija Hrvatska (doduše za pravu korist i dobru vezu, tu će morati i da se napravi magistrala od Iloka do A3 u Lipovcu što se rasteže već godinama).
 
Vrh