Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Samo da pitam sta će se desiti sa ovim isključenjem sa autoputa kad bude završen put do Loznice? Da li se ovde pravi kružni tok ili se uklanja i uključenje(petlja) pravi južnije u Štitaru?
 
Prema OSM, trebalo bi da ostane petlja i da se MP nastavi ispod nadvožnjaka u okviru petlje. U Štitaru će svakako biti kružni tok, kao i u Slepćeviću.
 
Скретање у лево кад се искључује са новог пута ка Шапцу, јако је слаба прегледност јер се од нагиба не види шта наилази са леве стране све док возила не крену да се спуштају низ исти, а онда се сви залете. Што се тиче градске инфраструктуре у том делу града, дефинитивно ће ту бити посла ако не мисле да због гужви сам аутопут изгуби поенту.
Грешка је што нису урадили пуну детелину, лакше би било искључење са брзог пута, баш због непрегледног надвожњака.
А град је морао да прилагоди инфраструктуру још кад је започет мост.
 
Тога сам се и плашио. Триангла уопште нема улице које могу да поднесу тај интензитет саобраћана. Плус што се прелази пруга...Мада је то уистину најближи излаз из града.

A nije bas ni jednostavna za snalazenje onima koji prvi put tuda prolaze. Prosao sam danas tuda bajsom i neki Bosanac sa bg tablama me pita kuda se ide za most. Rekao je da je vec nekoliko ljudi pitao i da je slusajuci njih prespartao Sabac uzduz i popreko.
 
Није по Шапцу уопште лако се снаћи, с обзиром на број једносмерних улица, семафора, кружних токова и да имају само две улице да су са краја на крај града :D
На Триангли мора да се скреће незгодно на крају Боре Тирића, па да се укључује у Кнеза Мирослава. Ух сеаћм се једном, ја у 6. пука, кад стаје ауто и пита ме куда на вашар, а они малтене изашли на обилазни.
 
Da me je taj Bosanac nasao negde na Trkalistu ili tako negde, ne znam sta bih mu rekao, kako bih mu objasnio
 
Ја све углавном наводим на обилазни, увек је лакше него кроз град.
 
Odakle ti to da će u Štitaru biti kružni tok?
Pozz,

Pre nekoliko strana sam nabrajao kruzne tokove, pa me niko nije ispravio (samo mi je nagovesteno da su u Sapcu petlje osim Slepcevica). Na OSM vidim da je u Stitaru petlja.
Nemam informacije, izvinjavam se na gresci, neka javi neko upuceniji, posto ni meni nije (bilo) jasno kakav je plan za petlje/kruzne tokove duz deonice M3

prolazio sam danas i video da su jos prosirili trasu skoro do GP.
 
U Štitaru koliko znam neće biti petlja već u Tabanoviću. Što je u neku ruku i dobro jer će obeshrabriti silazak za brzog puta da bi se izbeglo plaćanje putarine. Ovako će retko ko sići sa brzog puta i proći ceo Šabac da bi išao na Platičevo, i dalje na Pećince. Sa završenom brzom saobraćajnicom do Loznice ušteda će već biti ogromna.
 
Штитар је боља веза са обилазницом, самим тим и Поцерином и Посавотамнавом.
Пут за Табановић је и кроз насељени део и има пружни прелаз.
 
Busevi i dalje idu starim putem preko Rume. Na tom putu je i dalje guzva.

1 pozitivno brojanje za uklanjanje onog kiceraja ЈА♥СРБИЈУ sto je stajao na kruznom toku kod naplatne rampe
 
Ко зна када ће радити ту нову, ширу обилазницу.
 
Testirao trasu danas. Vrlo dobro.
Belvil-Stitar 55min normalne voznje subotom.
Deo puta koji prolazi iza Ribara, vidan napredak u odnosu na prosle slike koje sam izbacio u julu mislim. Put je od tada nasut u vise slojeva, uspeo sam i da uslikam jedan kamion u prolazu.
Na putu prema Loznici ne mogu da se orjentisem gde tacno ali posle prelaska preko Jadra jedna fina deonica ke iskopana uz sam put kao da ce na tom mestu da se preseca sa trnutnim. Pre 20tak dana sam prolazio tuda i skoro sam siguran da nije bilo toliko uradjeno da bi sigurno primetio.
Sve u svemu mislim da brzo napreduje ovaj deo i da je veci deo posla odradjen ako mogu tako da kazem. I za ove radove koji su trenutno vremensmi uslovi im ne predstavljaju otezavanucu okolnost.
IMG_20231021_105552.jpg
IMG_20231021_105559.jpg
IMG_20231021_105602.jpg
 
Testirao trasu danas. Vrlo dobro.
Belvil-Stitar 55min normalne voznje subotom.
Deo puta koji prolazi iza Ribara, vidan napredak u odnosu na prosle slike koje sam izbacio u julu mislim. Put je od tada nasut u vise slojeva, uspeo sam i da uslikam jedan kamion u prolazu.
Na putu prema Loznici ne mogu da se orjentisem gde tacno ali posle prelaska preko Jadra jedna fina deonica ke iskopana uz sam put kao da ce na tom mestu da se preseca sa trnutnim. Pre 20tak dana sam prolazio tuda i skoro sam siguran da nije bilo toliko uradjeno da bi sigurno primetio.
Sve u svemu mislim da brzo napreduje ovaj deo i da je veci deo posla odradjen ako mogu tako da kazem. I za ove radove koji su trenutno vremensmi uslovi im ne predstavljaju otezavanucu okolnost.
Pogledajte prilog 177644Pogledajte prilog 177645Pogledajte prilog 177646

Hvala na slikama. Taj deo posle mosta na Jadru je deo ka graničnom prelazu, čak sam i sinoć video da rade na proširenju tog dela puta. Pretpostavljam da kad asfaltiraju taj deo, da će se privremeno ići njime dok se deo postojeće magistrale ne prilagodi da postane deo brzog puta (ispravite me ako grešim, nemam nikakve informacije nego su to moja razmišljanja).

Kad kažeš da je veći deo urađen, misliš na veći deo vezan za samu pripremu za asfalt ili je to veći deo ukupno? I meni deluje da će uskoro pasti prvi sloj asfalta
 
Daleko smo jos od asfalta, to se moze videti i porediti sa zemljom koja ke sklonjena bocno i nasip bude preko te visine.
Kada sam mislio na veci deo posla mislio sam vise na angazovanje masina i ljudstva gde se sada dostize neki pik i gde ce svenogo brze ici ikao ima dosta posla.
Znaci veci deo posla gledano vremenski a ne ono sto je uradjeno.
 
Лагано може да се живи у Мачви и ради на НБГ или у МунЗе.
Не знам баш да ли је лагано, то је бар 500 евра трошкова месечно (без амортизације возила, што баш и није фер рачуница). 540 дин. је само путарина, тамо и назад, а потроши се десетак литара.

Мада, колико кошта да изнајмиш гајбу... радиће људи и то.

Зато ће се Нови Сад, пробијањем тунела, нашироко отворити Срему (и Мачви).
 
Не знам баш да ли је лагано, то је бар 500 евра трошкова месечно (без амортизације возила). 540 дин. је само путарина, тамо и назад, а потроши се десетак литара.

Мада, колико кошта да изнајмиш гајбу... радиће људи и то.

Зато ће се Нови Сад, пробијањем тунела, нашироко отворити Срему (и Мачви).
Већ данас доста њих путује из Шапца и околине за БГ на посао, мада углавном избегавају аутопут и путарину скроз преко села до Шимановаца.
Дуга док је возила за БГ пре Короне морала је да укине први јутарњи полазак у 5 пошто је возила само полицију која се на значку вози бесплатно. Има и ликова који возе линијски ауто са 7 места на релацијама Зворник-Лозница-Шабац-Клинички центар, наплаћују вожњу јефтиније од аутобуса.
БГ је скуп за живот, а плаћати као мању кирију за губљење дана у јавном превозу до периферије дође на крају исто као путовање кући сваки дан. Поготову некоме ко живи на селу, типа у Дреновцу, има и своју храну код куће шта у БГ може да сања као подстанар.
Опет зависи где се ради, мада данас већина људи у БГ ради на потезу дуж аутопута од фабрика по Добановцима преко НБГ до круга КЦС. Даље од Аутокоманде су једини генератори већег броја радних места СП Космај и Ласта.
 
Не знам баш да ли је лагано, то је бар 500 евра трошкова месечно (без амортизације возила, што баш и није фер рачуница). 540 дин. је само путарина, тамо и назад, а потроши се десетак литара.

Мада, колико кошта да изнајмиш гајбу... радиће људи и то.

Зато ће се Нови Сад, пробијањем тунела, нашироко отворити Срему (и Мачви).

Sa računicom se slažem u potpunosti, toliko otpilike izađe svakodnevno putovanje Bg-Lo + putarine. Nije da je lagano ali mislim da je izvodljivo (ako plata dozvoljava što da ne).
U svetlu toga će i NS imati benefite kad se otvori tunel pa će (lakše nego Nbg-Zemun-Lo doduše :D ) moći da se živi na relaciji Ns-Ša-Lo.

U oba slučaja sasvim je realno putovati 2, eventualno 3 puta nedeljno.
 
Дељење превоза је све популарније, поред блаблакара ту су и фејсбук групе итд. На већини релација по Србији када се трошак вожње подели на 3 или 4 човека, испадне по човеку мање или једнако од аутобуске карте.
 
Ja сам се пре око месец дана возио на релацији Сава центар-Шабац за 500 рсд. Неупиредиво удобније, јефтиније и брже од аутобуса.
 
Vrh