Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Moraće da rade tunel ili neki veliki usek da naprave kod Petrovaradina, čim se pređe pruga. Mislim da su spominjali tunel koji će raditi otvorenim iskopom.
 
Valjda kada se troše milioni i projektuje od nule, pa valjda to treba da reši neki problem a ne da ga ne reši.

Bravo, suština kondenzovana u jednoj rečenici.

Kada se gradi, pogotovo u siromašnom društvu, mora da se gradi pažljivo, pametno i ispred svega domaćinski. Kao za sebe. Mora, ne treba.

Sve drugo je neprihvatljivo, koliko god žrtve i promoteri iluzija alternativne istorije Srba XXI v. potrošili slova. Suština je uvek jednostavna, za nju ne trebaju salate od reči.
 
A deo oko Kamenice niko ni ne pominje. Tu mislim da bi trebao jos jedan tunel. Obilaznica oko Kamenice dosta krivuda. Nisam siguran da tu mogu da se naprave krivine za 100km/h. Takodje je uzbrdica. A gde ce da uglave i magistralni put, stvarno ne znam. Glupo je da izlaze ljudi iz svojih dvorista direktno na moto put. Mozda nesto ovako.

Pogledajte prilog 176941
samo da taj tunel ne bude dodatno nužno iznenađenje na ovih 600+ miliona €...
 
a onima koji misle da je uspeh da za 4-5 godina završimo 15km puta kroz ravnicu, i da ga otvaramo iz dva puta, kao što ćemo Iverak - Lajkovac, ja zaista ne mogu pomoći
Jel može neko da sabere kolegi koliko km puteva je otvoreno u poslednjih 5 godina?
Ja sam izgubio računicu.... K10 na istoku i jugu, Miloš Veliki, obilaznica, veza Surčin NBG, Ruma Šabac... kolegi treba pomoć, očigledno.
 
Sergio spector i Vlogzilla u svojim snimcima fruškgorskog tunela navode da je probijeno 1.600 od 3.500m, ne znam odakle ta info, po nekoj dinamici realnije je da se radi o ukupnom iskopu 1.600m od 7.000m

Više puta smo pričali da Vlogziline navode okačite mačku o rep, mnogo nagađanja i priče o stvarima o kojima se ne razume. Svaka čast za angažovanje ali ostalo 0.
 
Ljudi da li uviđate problem? Pa mi raspravljamo o "rajfešlusu" na novoizgrađenom autoputu. Pa cela poenta autoputa je da ubrza saobraćaj. Da bude širok i prohodan a ne da moramo da primenjujemo strategije za prolazak kroz "usko grlo".
Valjda kada se troše milioni i projektuje od nule, pa valjda to treba da reši neki problem a ne da ga ne reši. Ako je ideja, pored bezbednosti, da se ubrza saobraćaj i skrati vreme putovanja to treba i da se realizuje. Ovde dadošmo pare a od skraćenja vremena ništa.
Mislim da kada prorade svi prolazi neće biti toliko gužve, veći problem je raskrsnica kod Kapitola koja će biti rak rana dok ne puste kompletan put do Loznice.
Toliko su vremena imali da to srede i u dovedu u red ali takve stvari se kod nas rade tek na kraju.
 
Jel može neko da sabere kolegi koliko km puteva je otvoreno u poslednjih 5 godina?
Ja sam izgubio računicu.... K10 na istoku i jugu, Miloš Veliki, obilaznica, veza Surčin NBG, Ruma Šabac... kolegi treba pomoć, očigledno.
Ево, ја сам урадио тај домаћи задатак.

1697636573843.png


Важне напомене:

1. Отворени километри полупрофила се множе коефицијентом 0.5.
2. Велика већина деоница које су отворене до 2019. су биле технички и финансијски уговорене, пројектоване, експроприсане, уведене у рад, и у различитим фазама грађевинске изграђености. Нпр. "глинена" деоница је ушла у саобраћај (и на график) баш 2019.
3. Недостају ми још 2 деонице (Ипсилон крак и Баточина-Крагујевац), јер су обе деонице сецкане и нема прецизних информација када је тачно отворено колико км. Како било, мало ће утицати на коначни изглед ове табеле.
 
Велика већина деоница које су отворене до 2019. су биле технички и финансијски уговорене,
Kad su bile finansijski ugovorene?
Recimo, južni krak K10?
Kad je finansijska konstrukcija obezbeđena?

Kad je finansijski zatvorena konstrukcija za preostali deo K11 fo Čačka, bez prve deonice Ljig Preljina?
 
Poslednja izmena:
Kad su bile finansijski ugovorene?
Recimo, južni krak K10?
Kad je finansijska konstrukcija obezbeđena?

Kad je finansijski zatvorena konstrukcija za preostali deo K11 fo Čačka, bez prve deonice Ljig Preljina?
Има све на сајту Коридора Србије детаљно.
 
Zašto okrenete točak na dnevnu politiku uvek kad je otvaranje, nije da me stvarno zanima, onako komentarišem...
 
Има све на сајту Коридора Србије детаљно.

K10 južni krak

Zакон о потврђивању Споразума о зајму (Додатно финансирање за Пројекат аутопут Коридор 10) између Републике Србије и Међународне банке за обнову и развој: Службени гласник РС - Међународни уговори, број 11/2016-24

2016. godina.
Finansiranje za južni krak K10.... koliko shvatam bez onih poslednjih 10km pred granicom koju si žuti iskilavili.
SNS na vlasti... čisto da ne bude kako su žuti sve spremili, a ovaj samo presekao vrpcu.

Miloš Veliki (bez glinene i Ljig Preljina)
Kineski kredit, okvirno oko 2016. godine...
SNS na vlasti...

Da ne govorim o Ruma-Šabac, Iverak-Valjevo, Moravski, Kuzmin-Rača, Dunavski koridor itd....

Besmisleno je kopati po projektima jer su projekti mogli da budu rađeni i decenijama unazad, pa revidirani, pa opet revidirani.
Za eksproprijaciju nemam podatke ali vidim da vi taj fenomen tretirate fleksibilno - kad treba pljunuti na SNS, onda SNS radi eksproprijaciju, a kad žutima treba namaći nezasluženi doprinos izgradnji ovoga što je pušteno od 2015 do danas - onda su je žuti radili.
Od tog licemerja mi se obrće želudac, neću dalje ni da komentarišem.

Sve u svemu, toliko o tome da je "većina deonca bila ugovorena i građevinski radovi započeti" bla bla.

Evo uzmite Prokop na primer..... planirana, eksproprisana, projektovana bezbroj puta... u poslednjih 50 godina.
I kome zaista pripadaju zasluge što se završava? Ajde budite realni...
Sutra će mi neki od vas ovde reći da su generacije gradskih vlasti radile na tom projektu, ovaj je samo došao da se slika.
Ajde, nek vam bude, smejaće vam se celi auditorijom ovde na forumu.
 
Ја сам просто цифрољубец, и истинољубец. Лепо сам ти написао, да је све што је отворено пре 2019. великом већином било уговорено и финансијски затворено, експроприсано, и грађевински у неком степену изграђености 2012.

И шта си ти ископао као контру? Деонице из кинеског кредита на К11, које су отворене 2019. (дакле не пре), и једну деоницу од 10км на југу. Тако да моја формулација стоји тачна и прецизна. Тек деонице, које су пуштане 2019. и касније су оне за које ова власт може да се слободно кити ловорикама. Не знам шта је ту смешно.
 
@Mikie

Ne znam za druge, al' u mom slucaju, nakon pažljive introspekcije ;) , je ovo:

Zato što sva, ali do najmanje bitnih, "otvaranja" dnevna politika toliko degutantno koristi za primitivnu propagandu baš najnižeg nivoa, da to izaziva jak nagon za riganjem. Pa da ne uflekam košulju, reakcija bude verbalna. Pomogne. :)
 
Više puta smo pričali da Vlogziline navode okačite mačku o rep, mnogo nagađanja i priče o stvarima o kojima se ne razume. Svaka čast za angažovanje ali ostalo 0.
Od podataka sa UJD vidi se da je od 608,4 mil. $ uzetih od Export - Import Bank of China - Пројекат изградње брзе саобраћајнице Нови Сад - Рума (,,Фрушкогорски коридор") do sada (avgust 2023.) povučeno oko 157 mil. $, tj. 25,8%.
 
Pošto sam dosta vezan za Bgd i Ns, a iz Loznice sam i često putujem tuda, od mene ćete dobijati informacije iz prve ruke s vremena na vreme o napretku radova kao što su to i kolege s foruma činile 😄

Sinoć oko 20:30
-primetio sam značajno veći broj mehanizacije na samom početku budućeg brzog puta u Lo. Nastavljeno je trasiranje tik uz obilazni put oko Loznice, u pravcu GP Trbušnica.
-Napreduju radovi na mostu preko reke Jadar
-Na teritoriji Šapca ne mogu baš da ispratim radove jer ne znam gde se nalazi brzi put u odnosu na trenutnu magistralu, čini mi se u Petlovači da sam primetio jedno gradilište.

Trasiranje po Sentinelu i dalje nije odmaklo od Štitara
 
Put je ok,ono što sam primetio na Šabačkoj rampi je znatno sproriji protok vozila na keš trakama i kad se plaća platnom karticom a na elektronskoj ne rade displeji pa se ne vidi koliko je skinulo sa taga i šta je Zanimljivo je da su rampe sada mnogo blize kabini pa je skraćen put kočenja ako tag ne očita.
 
Prva otvorena deonaca na Milošu bila je Ljig -Preljina, tačnije Dići -Preljina jer je kasnio tunel Brančić. Od otvaranja je napravljen spektakl, sa kamionom kojim je Drobnjak vozio svevišnjeg.
Kada je ta deonica početa, a da bi bila početa, morala je da bude projektovana, ekspeoprisana, ugovorena... Radili su Azerbejdžanci. Na nju se nadovezala neuporedivo lakša do Lajkovca.
Toliko o kićenju tuđim perjem.
Tek kad su promenili trasu i ideju, nastaje nova, čisto njihova deonica, od mosta preko Save do Surčina čime su, vođeni lakšom gradnjom, produžili i vreme vožnje i km. Tako, danas od Užica do Bgd ima potpuno isto km kao i Ibarskom.
Idu izbori, ovakve rasprave će biti češće.
Putevi se parčaju kako bi se svaki novonapravljeni kilometar (zlo)upotrebio u kampanji.
Mnogi zaboravljaju suštinu: vlast je tu, na vlasti, da SLUŽI NARODU, nikako da od toga pravi ličnu korist, veliča svoje zasluge u upravljanju NAŠIM novcem. Jednostavno, tu sa da budu servis narodu, a po tome kako su služili, narod če odlučiti hoće li ih menjati ili zadržati.
Bankomat meni ne obezbeđuje pare, već je bankovni servis koji mi omogućava da lakše dođem do SVOG novca. I od toga koliko sam bankom zadovoljan, zavisi hoću li se u njoj zadržati ili ću je promeniti.
U uslovima medijskog mraka, u uslovima gde prosečan građanin ne vidi u medijima ogromne mane vlasti, a vidi samo tih nekoliko prepumpanih zasluga, imamo ovakve teme za raspravljanje.
Put se gradi i otvara u tišini.
Svečanost može da se napravi tek kad se otvori ceo, a parcijalno tek diskretno.
Ali, šta očekivati od ljudi koji su svečano otvarali pokretne stepenice, pešačke prelaze, klozete, nadstrešnice na autobuskim stajalištima? Očekivati pevaljkice sa odama u slavu velikog vođe.
I naravno, zaslepljeni tim kvaziuspehom, koji im je zapravo u opisu posla, ne vidi buduće probleme, poput kolapsa na rampi u Preljini, sadašnjeg u Šapcu ili budućeg kod Požege. I onda će reaktivno da rešavaju. Za pismene, to je već dovoljno.
Odoh da bacim peglu, sorry!
 
Sto se tice guzvi na obilaznom, na skretanju levo, nisam ih primetio ali sam primetio pojacanu guzvu na Triangli. Izgleda da dosta ljudi bira taj put prema mostu
 
Тога сам се и плашио. Триангла уопште нема улице које могу да поднесу тај интензитет саобраћана. Плус што се прелази пруга...Мада је то уистину најближи излаз из града.
 
Скретање у лево кад се искључује са новог пута ка Шапцу, јако је слаба прегледност јер се од нагиба не види шта наилази са леве стране све док возила не крену да се спуштају низ исти, а онда се сви залете. Што се тиче градске инфраструктуре у том делу града, дефинитивно ће ту бити посла ако не мисле да због гужви сам аутопут изгуби поенту.
 
Vrh