sergio_spector
Higher intermediate
DaSabac Simanovci?
DaSabac Simanovci?
uopšte nije glavna poenta da Lozničani dobiju brži prilaz još jednom prelazu, već da je to jedna od dodatnih pozitivnih strana da ide od Prnjavora, OPET i da nema toga, bolje bi bilo preko Prnjavora... ja stvarno ne znam što se hvataš za LOIz pticije perspektive se jasno vidi da Loznicani ne koriste Pavlovica most.
Meni i dalje nije jasno zašto nastavak ka Pavlovića mostu nije projektovan od M. Prnjavora... Ništa se specijalno ne gubi, a ne troše se tolike pare, a i taj prelaz se približava i Loznici..
uopšte nije glavna poenta da Lozničani dobiju brži prilaz još jednom prelazu, već da je to jedna od dodatnih pozitivnih strana da ide od Prnjavora, OPET i da nema toga, bolje bi bilo preko Prnjavora... ja stvarno ne znam što se hvataš za LO
Pazite i sa tagom...mora da pisne na ulazu da vam na izlazu ne skine kaznenu tarifu jer sistem ne vidi ulaznu traku i smatra da ste ušli na divlji ulaz.
Naravno to važi za sve koji ulaze na Šapcu,Hrtkovcima i Rumi a idu prema starim stanicama Šidu, Simanovcima,Mitrovici,Pećincima i Kuzminu itd
Већ се направила гужва, кренули људи да се провозају....
Баш право на трансферзалу није могао због села Кленак, али је могла нека кривина да се направи па да дође на њу. Фалило би само још денивелисање пружног прелаза и четири укрштања, али би се тиме добила ефикаснија саобраћајница, а од Капитпла је чак могао брзи пут да прође јужно од обилазнице скроз до Слепчевића заобилазећи густо насељена села Мајур и Штитар. Таман би постојала и веза са обилазним путем, а самим тим и ка Поцерини, Текеришу и Крупњу, као и ка Посавотамнави, Владимирцима, Коцељеви и даље Ваљеву.Ne znam šta bi falilo da je most izbijao direktno na transverzalu, a da se ona proširila. Bio bi mnogo bliže gradu i znatno korisniji.
Videces od ponedeljka sta bi falilo, jer iako most ne izbija direktno na transferzalu, izbija saobracaj sa AP. Transferzala je ulica lokalnog karaktera koja ne moze da primi niti treba da primi saobracaj sa AP. Uporedo sa mostom je trebalo praviti MP barem do Slepcevica.Ne znam šta bi falilo da je most izbijao direktno na transverzalu, a da se ona proširila. Bio bi mnogo bliže gradu i znatno korisniji.
A kruzni tokovi, pruka, Kapitol? Komplikovanije i skuplje nego ovo.Па проширена трансферзала би била широка као брзи пут.
To si u pravu, za gradjane Sapca bilo bi bolje da je most par km nizodno. Al nisu ni Hrtkovci na kraj sveta, a nece vise biti guzve na starom putu.Samo što sad imamo most i petlju zbog kojih će pola grada ići na petlju Hrtkovci.
Da li si stvarno očekivao da isti dan ucrtaju?!Браво за Гугл мапе које ни у најави немају уцртан нови пут.. Није ми јасно због чега их људи масовно користе, кад је говно од навигације...
Кружни токови су и овако предвиђени на неколико укрштања брзог пута у Мачви и Подрињу. За пругу би морало денивелисање (као што је предвиђено у Штитару), а код Капитола би брзи пут само прешао преко обилазноце, и даље ишао јужно од ње до Слепчевића кроз њиве, заобилазећи гушће насељен и за сада споран Штитар.A kruzni tokovi, pruka, Kapitol? Komplikovanije i skuplje nego ovo.