Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Kompletan snimak od petlje Ruma, pa do "njive posle mosta.
Kakve veze ima sto je zavrsen most ili bilo koji deo, dok se ne zavrsi kompletna deonica.
Ja sam presrecan sto je najznacajniji objekat zavrsen. U ovom slucaju most, kad se zavrse radovi na levoj zavrsicecse I prikljucak na desnoj obali.
Mnogo bih bio tuzniji da su pristupi zavrseni, a da se na mostu potom "gusla" godinama.
Izvini @blagic Ne pratih na casu, pa I ja ubacih snimak.
 
Paaa na toj njivi je zasađen lešnik. Tako da tehnički to nije njiva već voćnjak. :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Ajde i ja dodam neki info.Ovde sam ucrtao privremeni kružni tok i dve privremene rampice dok se bude gradila petlja saobraćaj iz Šapca će ići preko kružnog i male ulazne rampice direktno na autoput a iz Beograda će kroz staru rampu pa ukrug preko kružnog pa nazad kroz ulazni deo stare rampe preko nadvožnjaka pa opet kroz kružni pa devijacijom za Šabac.
IMG_20221018_205629.jpg
 
Da napravim ukratko presek radova na sektoru 2. Most se privodi kraju, ostali su zavrsni radovi (ivicnjaci, pesacke staze, ograda). Asfalt ce zajedno sa petljom na leto. Sto se tice petlje Sabac, trenutno izmestamo postojece instalacije u zoni petlje Sabac. Pravice se devijacija na putu Sabac-Drenovac, da nas saobracaj ne ometa u radovima. Do kraja meseca stize finalna verzija projekata za petlju. I onda pocinju radovi. Kao sto rekoh petlja ce se asfaltirati zajedno sa mostom na leto. Sto se tice vijadukta, trecina sipova je zavrsena, nosaci su skoro zavrseni, prvi temelj betoniramo do kraja nedelje. Najcrnje prognoze za zavrsetak temelja i stubova je sest meseci. Ajmo kriticari da vas cujem, zavrsavamo ovaj projekat u roku.

Poslato sa STK-L21 pomoću Tapatoka
 
@inzenjer10 Inzenjeru, svaka čast za most ali nismo ti mi (barem ja) neki merodavni kritičari. Najbolje bi bilo kad budeš išao na neki sajam gradjevinarstava ili na neke poslovne tendere po Emiratima ti se onda pohvali kako ste jednom uspeli da uradite 20km u ravnici za 4 godine i to sve u roku pa vidi šta će ti oni reći.

@KrCan
"..Kakve veze ima sto je zavrsen most ili bilo koji deo, dok se ne zavrsi kompletna deonica..."
" Što bi kola škripala to volovi riču!"
Ima veze, jer su mogli završiti sve ostale delove dok se gradio most jer je most najkomplikovaniji i najzahtevniji za gradnju od svega ostalog. Pa ako za njega, takvih dimenzija i na takvoj širini reke treba 2-3 godine onda su mogli uskladiti ostatak sa završetkom mosta. Umesto toga mi čekamo još godinu dana na ostale delove. Ako su @inzenjer10 i ekipa mogli most da urade za 2 godine, oda si i ovi drugi mogli uraditi 20km kroz ravnicu za 2 godine. A vidimo da su sposobni. Kako su radovi ozbiljnije počeli ove godine ako završe do septembra 2023 onda će im trebati malo više od godinu dana.
 
@inzenjer10 Inzenjeru, svaka čast za most ali nismo ti mi (barem ja) neki merodavni kritičari. Najbolje bi bilo kad budeš išao na neki sajam gradjevinarstava ili na neke poslovne tendere po Emiratima ti se onda pohvali kako ste jednom uspeli da uradite 20km u ravnici za 4 godine i to sve u roku pa vidi šta će ti oni reći.

@KrCan
"..Kakve veze ima sto je zavrsen most ili bilo koji deo, dok se ne zavrsi kompletna deonica..."
" Što bi kola škripala to volovi riču!"
Ima veze, jer su mogli završiti sve ostale delove dok se gradio most jer je most najkomplikovaniji i najzahtevniji za gradnju od svega ostalog. Pa ako za njega, takvih dimenzija i na takvoj širini reke treba 2-3 godine onda su mogli uskladiti ostatak sa završetkom mosta. Umesto toga mi čekamo još godinu dana na ostale delove. Ako su @inzenjer10 i ekipa mogli most da urade za 2 godine, oda si i ovi drugi mogli uraditi 20km kroz ravnicu za 2 godine. A vidimo da su sposobni. Kako su radovi ozbiljnije počeli ove godine ako završe do septembra 2023 onda će im trebati malo više od godinu dana.
Ali je most najbrži za eksproprijaciju i izdavanje posebne građ. dozvole i ostale pripremne radove u fazi projektovanja.
 
Не знам шта се чудите, ово је поновљени сценарио за мост Земун-Борча, мост одрађен, а пут кроз равницу се одуговлачи. Опет, ту су и експропријације, и значајно археолошко налазиште које нико није очекивао на траси пута.
Опет, на Мачванској страни радови на петљи са путем Дреновац-Шабац су смешни наспрам свих радова на Сремачкој страни који су урађени и који још треба да се ураде и верујем да ће бити све завршено у истом задатом року.
 
Nisam tacno siguran da li je od samog pocetka rok bio septembar 2023.
Ako jeste i ako ga ispostuju, meni licno nije bitno sta je prvo a s sta drugo izvradjeno.
 
Tako je.
Često se vezujemo za neke datume koji se navode u medijima od strane političara koji su namenjeni isključivo za potrebe neke političke kampanje a rokovi se, pogotovo na ovim velikim projektima, retko probijaju.
Čak i kada se probiju budu opravdani nekim, ugovorom predviđenim, okolnostima.
 
Ovu sam tablu više puta kačio a privi ju je uslikao @blagic
tabla.jpg


Po ovoj tabli se vidi da doenica 1 ide daleko ispred roka. Pošto su tek ove godine počeli da rade oszbiljnije, znači da imaju fore još 3 godine.
Mislim da je najbolje za sve da se rok stavi uvek 20 godina. Tada će se uvek završiti pre roka. Neće nas razočaravati rokovi političara a i većini nije bitno kad se nešto završi nego samo da se završi. Često sam pominjao priču o devojci i babi. Da nije svejedno ako se žena uda kao mlada ili kao baba. Mi kažemo bitno da se udala. Tako i ovde isto.
 
Zasto glupo? Potpuno je normalno. Jos nije izgradjen taj ulaz desni, a bice tacno ispod onog horizantalnog crvenog natpisa kao sto je I na levoj strani.

Cudno mi da Antic iz Koridora celo leto prica da je sve spremno za busenje tunela, a rasciscenog prilaza drugoj cevi nema ni na jednoj strani.
 
Nagađam, možda ima veze sa geologijom, da je možda gornji sloj zemlje u debljem sloju vrlo mekan pa da nije pametno kopati istovremeno obe pre nego se uđe u stenu.
 
Na ovom snimku se vidi da nekakvim uređajem mere nešto u asfaltu. Zna li neko šta je tačno u pitanju?
Pomislio sam da nije možda kompakt-metar koji meri gustinu nabijenosti/kompakcije afsfalta. Kompakt-metar recimo imaju valjci kao opcionu opremu kako bi zadovoljili traženu kompakciju tla, sa kolko prelaza i vibracije puta da pređu taj deo. To je uređaj na strani izvođača, ali sigurno i druge strane naručilac radova mora sa svoje proveriti svojim uređajem nezavisno od toga dal je odrađen zafovoljavajući stepen kompakcije. Ali možda nije to, možda što reče je i za merenje temperature, mada mislim da temperatura može i jednostavnije da izmeri, i da je kompakcija asfalta važniji finalni parametar.
 
Poslednja izmena:
Danas prošao. Nasip trupa autoputa kod podvožnjaka petlje Hrtkovci skoro pa stigao do potrebnog nivoa. Baš su razvalili od poslednjeg Azvritovog snimka. Takođe radi se i na stubovima preko kojeg će autoput preći preko magistrale, između Jarka i petlje Ruma. Na petlji Ruma isto tako evidentan napredak svaki put kad prođem. Već betoniraju stubove novog nadvožnjaka.
 
Vrh