Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417739#p417739:49bzfsod je napisao(la):
laki72 » 19 Nov 2016 07:16 pm[/url]":49bzfsod]nece jer su sebicni do besmisla.
da nisu ovaj pravac ne bi isao tunelom kroz Frusku goru, vec bi se kod Beske spajao sa K10, a zatim bi na sledecoj petlji isao ka Zrenjaninu.
Ustedelo bi se na dugom tunelu kao i na jos jednom mostu
čemu to i kome bi to koristilo?
 
Blade, jedino što načelno mogu da se složim da mi našu zemlju moramo prvo da umrežimo, ali način na koji mislimo da treba stvari da se rade su nam suprotni.

Put šabac-loznica ima oko 5000 vozila dnevno, i manje...

put valjeno loznica ima ispod 3000 vozila dnevno.

http://www.putevi-srbije.rs/pdf/brojanj ... a10lat.pdf

Put loznica-valjevo je toliko slab da više ne postoje ni autobuske linije koje voze na ovoj relaciji.

bilo bi bolje zarad diskusije da se makar informišeš o nečemu, pre nego što predlažeđ autoputski trougao valjevo-šabac-loznica-valjevo



Danas kad neko putuje iz loznice ka nišu najbrža varijanta mu je da se priključi na auto put A3 i da njime dođe do niša. trenutno preko valjeva i aranđelovca je kraće za nekih 40 km, ali tim putem će i dosta goriva potrošiti, mnogo je napornije, vremenski duže a o bezbednosti da ne pričamo.

sledeće što mislim da pretpostavljaš je to da valjevo ima pristup na takozvani "koridor 11" odnosno na put A2. valjevo nema dobar pristup tom putu i ja stalno razmišljam gde će se taj neko iz valjeva uključivati na A2. ako ide za beograd onda naravno kod lajkovaca, a ako ne ide za beograd onda mi nema poente da se uključuje na lajkovcu. ako neko ide za Cg onda će ići kao što je i do sada, preko kosjerića pa na požegu, a ako ide na niš preko budućeg moravskog koridora onda može da ide preko mionice i ljiga da se priključi na A2.
 
Ne trougao. Nego da se posle Loznice (kako je i dokle pranirano), nastavi preko Valjeva na Koridor 11. Neka bude i motoput sa 2+2 trake. Ali ovim sto sam predlozio, dobili bi smo auto(moto)putno nekoliko povezanih gradova, a sa obe strane na postojece autoputne mreze. A ne mozes tako gledati da jedna deonica nema protok za autoput, jer se ne pravi samo to parče. Povecaće se saobracaj kad bude autoputa, jer ce to biti tranzit. Otvaraju se novi vidici, kada vec idemo dalje...Beograd ce ostati zakrcen i posle izgradnje obilaznice i SMT, kao i posle jos nekih projekata, iz prostog razloga sto je to milionski grad, prenaseljen i nema vise gde da se gradi i da hoceš. I time ceš fakticki da izmestis tranzit koji dolazi sa E75 i E70, posto će sa E75 kod NS svi u tranzitu koji idu ka Jugu na put koji je tema ove price, a sa E70 kod Šapca, preko Loznice, Valjeva na K11, Pojate-Preljina, pa opet na E75 i ka Jugu. Posto Beograd raste i rašće i dalje. I njegovog saobraćaja mu je dosta, a od tranzita ga treba oslobađati na vreme. A ne da razmisljas kao ti...Loznica-Valjevo nema protok, nema potrebe da se gradi. Posto se tu najmanje radi o Loznici i Valjevu.
 
Gargoyle":rkit1yxj je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417739#p417739 je napisao(la):
laki72 » 19 Nov 2016 07:16 pm[/url]":rkit1yxj]nece jer su sebicni do besmisla.
da nisu ovaj pravac ne bi isao tunelom kroz Frusku goru, vec bi se kod Beske spajao sa K10, a zatim bi na sledecoj petlji isao ka Zrenjaninu.
Ustedelo bi se na dugom tunelu kao i na jos jednom mostu
čemu to i kome bi to koristilo?
Svima koji iz pravca macve i srema idu ka backoj, severu banata ili dalje ka madjarskoj.
Ne mislis valjda da se sav saobracaj koji ide ovim pravcem 'zavrsava' (ima odrediste) u NS?

Ako je argument da je 'kroz Frusku goru i NS' blize, taj argument je totalno anuliran cenom tunela i mosta.

Ali dok iz usta pokrajinskih celnika i politicara stalno slusamo o zapostavljenosti pokrajine, istovremeno smo svedoci zapostavljanja cele pokrajine od istih pokrajinskih organa zarad forsiranja NS.

Zato i imamo situaciju da je kod NS izgradjen paralelan autoput pored postojeceg koridora, dok (i dalje) sav tranzit sa gp Kelebija ide kroz Suboticu...

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Komioni i putnicka vozila mogu i danas da idu preko Beske, Indjije, Puntinci, Ruma ali ne idu. Zasto? Zato sto im je 20km duze i jos placaju putarinu. Saobracaj ide putem Novi Sad - Irig - Ruma i jedini je isplativi pravac i to pre svega zahvaljujuci saobracaju koji iz NS ide za Loznicu i Bjeljinu. Ostalo su snovi.
 
Čak i da se ne izgradi ovaj put izgradnja tunela ispod Fruške Gore je apsolutni prioritet.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419751#p419751:x14gjzd2 je napisao(la):
laki72 » 28 Nov 2016 11:10 am[/url]":x14gjzd2]
Gargoyle":x14gjzd2 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=417739#p417739 je napisao(la):
laki72 » 19 Nov 2016 07:16 pm[/url]":x14gjzd2]nece jer su sebicni do besmisla.
da nisu ovaj pravac ne bi isao tunelom kroz Frusku goru, vec bi se kod Beske spajao sa K10, a zatim bi na sledecoj petlji isao ka Zrenjaninu.
Ustedelo bi se na dugom tunelu kao i na jos jednom mostu
čemu to i kome bi to koristilo?
Svima koji iz pravca macve i srema idu ka backoj, severu banata ili dalje ka madjarskoj.
Ne mislis valjda da se sav saobracaj koji ide ovim pravcem 'zavrsava' (ima odrediste) u NS?

Ako je argument da je 'kroz Frusku goru i NS' blize, taj argument je totalno anuliran cenom tunela i mosta.

Sent from my LG-D320 using Tapatalk
saobraćaj će ići tuda bilo tunela ili ne, jednostavno je tako. i ne samo to, šleperi koriste taj put i kako bi izbegli autoput ns-bg, trasa ns-ruma-pećinci-šimanovci.
 
Ok drugari, ima se - moze se. Samo rokajte ja sam za :)

nego ima tu jedan problem. NEMA SE.
a Kad se nema mora se racionalno trositi.
I sutra kada BG obilaznica ostane samo do B.Potoka (ali i mnogi drugi pravci), vi se setite da ste podrzali trosak od par stotina miliona EUR da bi nekom bilo 15km kraca putanja.

Takodje objasnite i onima koji do bilo kakvog autoputa imaju vise od 100km da je bio veci prioritet nekome skratiti razdaljinu za 15 km.

Na kraju krajeva, sve to i lici na nas.
Tako i zeleznicki koridor 10 renoviramo da ce nam na jednom delu vozovi ici 200km/h, dok na drugim delovima mile 20-30

Ravnomeran razvoj i racionalno trosenje sredstava? ma koga zabole ;)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419787#p419787:5glbua13 je napisao(la):
vucko » 28 Nov 2016 01:28 pm[/url]":5glbua13]Čak i da se ne izgradi ovaj put izgradnja tunela ispod Fruške Gore je apsolutni prioritet.
Veci prioritet od moravskog koridora? Od zavrsetka BG obilaznice? Od Zrenjaninskog puta?
Meni se ne cini da je tako...

P.S.
Inace, teretni saobracaj se vrlo lako preusmeri na autoput, vikend i praznik zabranama (kao nekada) i ogranicenjem tonaze... :kafa:
 
Lose ti se cini "da nije tako", a zato i postoji brojanje saobracaja, da se nekome "ne bi cinilo".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419860#p419860:2055vo7x je napisao(la):
laki72 » 28 Nov 2016 05:52 pm[/url]":2055vo7x]Ok drugari, ima se - moze se. Samo rokajte ja sam za :)

nego ima tu jedan problem. NEMA SE.
a Kad se nema mora se racionalno trositi.
I sutra kada BG obilaznica ostane samo do B.Potoka (ali i mnogi drugi pravci), vi se setite da ste podrzali trosak od par stotina miliona EUR da bi nekom bilo 15km kraca putanja.

Takodje objasnite i onima koji do bilo kakvog autoputa imaju vise od 100km da je bio veci prioritet nekome skratiti razdaljinu za 15 km.

Na kraju krajeva, sve to i lici na nas.
Tako i zeleznicki koridor 10 renoviramo da ce nam na jednom delu vozovi ici 200km/h, dok na drugim delovima mile 20-30

Ravnomeran razvoj i racionalno trosenje sredstava? ma koga zabole ;)

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=419787#p419787:2055vo7x je napisao(la):
vucko » 28 Nov 2016 01:28 pm[/url]":2055vo7x]Čak i da se ne izgradi ovaj put izgradnja tunela ispod Fruške Gore je apsolutni prioritet.
Veci prioritet od moravskog koridora? Od zavrsetka BG obilaznice? Od Zrenjaninskog puta?
Meni se ne cini da je tako...

P.S.
Inace, teretni saobracaj se vrlo lako preusmeri na autoput, vikend i praznik zabranama (kao nekada) i ogranicenjem tonaze... :kafa:

na ovoj deonici je saobraćaj frekventniji od zrenjaninskog i moravskog koridora, bio i biće, racionalno je da se gradi tamo gde je veća frekvencija, uzgred vojvodina to i zaslužuje s obzirom koliko poreza plaćamo, ovo za pruge se slažem s tobom - besmisleno je rekonstruisati pruge koje su maltene jedne od najboljih u zemlji i koje su skoro rađene, a to je deonica bg-pazova
 
Misljenja sam da bi ova deonica trebala da se uvrsti na listu najvecih prioriteta, uz neke izmene, kakve sam naveo, da se posle Loznice spoji preko Valjeva sa Koridorom 11. I dalje (u isto vreme) graditi Pojate-Preljina. Taj pravac ce biti daleko od promasenog i neiskorišćenog, razloge sam vec naveo.
 
Имати једну дијагоналу од Лознице преко Ваљева ка коридору 11 је сасвим логична идеја за спајање Шумадије са Републиком Српском, а та дијагонала би са аутопутем Појате-Прељина и краком коридора 10 Ниш-Димитровград спојила Бугарску са Босном и Херцеговином, што би имало много већи регионални значај. Е сад остаје само питање да ли радити аутопут у пуном профилу, ја сам лично пре за пут резервисан за моторна возила (2+2, ограничење 100 и денивелисана укрштања са петљама).
 
Zašto ovaj pravac ide posle Šabca ka Loznici, zar nebi bilo bolje da posle Šabca ide ka Bijeljini?
Autoputevi Republike Srpske planiraju auto put ka Srbiji koji će završavati kod Bijeljne, a ne 20km južnije kod Loznice.
 
Pa dobro, ali nama svakako treba put do Loznice, ona je ipak u Srbiji, Bijeljina jeste veliki centar, i doci ce jednog dana auto-put, ali em je u drugoj drzavi, em za put do Bijeljine imas više opcija (preko Kuzmina/Sremske Rače, preko Sr. Mitrovice na Badovince bilo preko Bogatića ili preko Zasavice, preko Šapca/Bogatića na Badovince, a za one koji dolaze iz pravca Valjeva, najlakše je preko Loznice i gr. prelaza Šepak). Sve ove opcije takođe nisu baš nekog kvaliteta, ali realno mislim da manja količina saobraćaja ide ka Bijeljini nego putem Šabac - Loznica. Kad jednog dana auto put dođe do Drine iz pravca Bijeljine, lako će se pored Bogatića prikačiti na daj-Bože-da-bude-do-tad-gotov brzi put (auto put) Šabac -
Loznica. Ko se ikada provezao putem Šabac - Loznica, jasno mu je da je taj put jako opterećen, i da je konstantno kroz naselja, i da itekako ima potrebe da se Loznica nekim normalnim putem poveže sa koridorskim komunikacijama u dolini Save.
 
Пише се Шапца ;) Е то је и мени исто запало за очи, мада ми у суштини не правимо ауто пут, а теоретски неће бити никакав проблем да се направи пут сличног профила (2+2 или можда чак 3+3) од Бијељине преко Мачве до Шапца, тачније да се повеже на планирани пут негде код Мачванског Прњавора.

Мада сад прелиставам нека документа, колико сам ја схватио, према овом плану је планирано да од Штитара до Лознице пут буде профила 1+1 са зауставним тракама.

http://www.vuu.org.rs/sites/default/fil ... ni_deo.pdf
 
Zna li neko na kojoj lokaciji treba da bude tunel ispod Fruske Gore?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=423844#p423844:avmmkm7s je napisao(la):
trialin » Pon Dec 19, 2016 3:01 pm[/url]":avmmkm7s]Zna li neko na kojoj lokaciji treba da bude tunel ispod Fruske Gore?
Kolko vidim, ulaz i izlaz iz tunela su nedaleko od mesta gde sada počinju usponi sa obe strane na Frušku Goru
 
Otprilike ovako ako je tunel dug 3,4 km mada na mapi deluje da malo kasnije ulazi u brdo ali onda je tunel kraći.
 
B92, 9.3.2017.
http://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php ... id=1238210

Do raspada SFRJ uvek tuda - hoće li biti auto-put?

Do raspada Jugoslavije devedesetih godina putni pravac sa severa zemlje prema Bosni i moru vodio je uvek preko Šapca.

Uz veliki robni promet, redovno su održavane autobuske linije od Subotice, Novog Sada ili Beograda za Šabac, a potom za Loznicu, Tuzlu, Sarajevo, Mostar i Herceg Novi. Devedesetih se saobraćaj proredio, a u 21. veku je opet porastao, nažalost, na propalim i neuslovnim saobraćajnicama.

Pre desetak godina lokalna vlast u Šapcu naručila je studiju izvodljivosti o izgradnji auto-puta do Rume, odnosno deo iste takve saobraćajnice od granice sa Hrvatskom do Beograda. Ispostavilo se da dnevno tim pravcem, iako nije savremen, prođe desetak hiljada vozila, što je prvi preduslov za auto-put.

Tadašnja republička vlast uzela je to u obzir, put je ušao u prostorni plan Srbije, rezervisano je zemljište i definisan putni pravac kroz detaljni projekat. Takođe je bilo planirano da se taj put nastavi do Loznice, odnosno da se poveže sa Republikom Srpskom i BiH. Međutim, vlast se promenila, a više se ne spominje ni u dugoročnim vizijama sadašnje ministarke saobraćaja Zorane Mihajlović.

“Po našim proračunima, ovaj put dužine tridesetak kilometara, i sa novim mostom na Savi stajao bi oko 130 miliona evra. S obzirom da nema izrazitijih prepreka, da vodi kroz ravnicu i da postoji nacrt trase izvan naseljenih mesta, to je relativno skromna cifra. Nešto obimniji zahvat je gradnja mosta, jer je Sava velika reka. Međutim, sedamdesetih godina za kratko vreme ovde je izgrađen most preko koga sada dnevno pređe oko 15.000 vozila. Ovakva frekvencija saobraćaja zahteva upravo auto-put i relativno brzo bi se izgradio, a kasnije i otplatio, a pogotovo zbog intenzivnog teretnog saobraćaja kao i celokupnog transporta što vodi prema Republici Srpskoj i BiH”, kaže mr Vladimir Đinić, magistar saobraćajnih nauka i neposredno angažovan na ovom projektu.

O opravdanosti gradnje dovoljno govori i podatak da ovom pravcu gravitira oko 600.000 stanovnika, računajući i kraj oko Zvornika i Bijeljine, i da se na ovom pravcu ostvaruje značajan izvoz.

Iako ima punu ekonomsku opravdanost, auto-put se retko spominje kod aktuelne republičke vlasti, izgleda, tvrde ovde, zbog toga što je Šabac opozicioni grad. Tek poslednjih godinu dana nadležno ministarstvo i organi Pokrajine Vojvodine više govore o projektu i planiranim aktivnostima za auto-put Novi Sad - Ruma - Šabac, a o nastavku brze saobraćajnice ka Loznici i granici sa BiH gotovo niko ne govori.

S obzirom na to da će svakako biti građen auto-put Novi Sad - Ruma sa tunelima kroz Frušku goru, kolaju i nepotvrđene priče da se radi o ujdurmi i da će saobraćaj za Republiku Srpsku biti usmeren drugim putem, pa će Šabac i Podrinje biti preskočeni...

Ali Šabac je veoma dobro pozicioniran kada su u pitanju veze sa EU, koja je ovde uložila 20 miliona evra u postrojenje za preradu otpadnih voda i regionalnu deponiju, kao i veoma dobre veze sa stranim ambasadama i investitorima. Za ovaj projekat zainteresovana je kanadska multinacionala korporacija "EMTA infrastrakčar" i tim povodom ovde je dolazio i kanadski ambasador Filip Penington.

Kanađani su spremni da ovaj put grade na osnovu koncesionog ugovora, bez kredita i velikih rata za otplatu, i sa mogućnošću da domaći putari dobiju zamašni deo poslova. Pošto se nadležni ne oglašavaju povodom ove ponude, očigledno je da ovaj projekat stoji u nečijoj fioci u republičkoj vladi, i ne samo on. A naprečac su davane izjave o auto-putevima za Tiranu, Temišvar, Sarajevo...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=421546#p421546:gi8gz47z je napisao(la):
Дошљак » 06 Dec 2016 09:14 pm[/url]":gi8gz47z]

Мада сад прелиставам нека документа, колико сам ја схватио, према овом плану је планирано да од Штитара до Лознице пут буде профила 1+1 са зауставним тракама.

http://www.vuu.org.rs/sites/default/fil ... ni_deo.pdf

Od Sremske Mitrovice postoji put preko Drenovca do Majura koji može da se spoji sa pravcem Štitar Loznica. Most kod Jarka bi mogao da bude izgradjen kasnije.
 
Постоји наравно, и код млекаре са тог пута има нова обилазница до пута за Лозницу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=374278#p374278:383irxdu je napisao(la):
Gargoyle » 03 Mar 2016 03:01 pm[/url]":383irxdu]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=335165#p335165:383irxdu je napisao(la):
Gargoyle » 08 Jun 2015 10:03 am[/url]":383irxdu]
Gargoyle":383irxdu je napisao(la):
pošto sam iz rume pratiću kad (ako) krenu ikakvi radovi, u tom slučaju nadajmo se i slikama

citiram ovo od 14. marta 2013. samo da ukažem na vremensku dimenziju cele priče

još malo pa opet godišnjica, a ni ašov nije zaboden

I JOŠ JEDNA GODINA PROĐE BEZ ZABODENOG AŠOVA
 
Мислим да ће нажалост тако и остати докле год Шабац буде град са влашћу у контри са републичком владом.
 
Vrh