Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Oznake motoputa oko kružnih tokova su čudnovato postavljene. Na samom motoputu nakon svakog kružnog toka stoji znak "početak motoputa", ali pre kružnog toka ne stoji znak "završetak motoputa". Na ulazu u kružni tok sa priključne saobraćajnice ne stoji znak "početak motoputa", ali na izlazu sa kružnog toka na isključnu saobraćajnicu stoji znak "završetak motoputa". Izgleda da ne mogu da se dogovore sami sa sobom kako pravilno treba obeležiti motoput oko kružnih tokova, pošto je ovo već treći različiti način obeležavanja, ovaj poslednji krajnje nelogičan.
То је чиста формалност због потенцијалних возила која би правила пун круг на кружном току односно полукружно.

Мени више смета ово „добродошли“...
 
То је чиста формалност због потенцијалних возила која би правила пун круг на кружном току односно полукружно.

Мени више смета ово „добродошли“...
A nije dozvoljeno na kruznom toku polukruzno? To su nasi genijalci izmislili nov tip kruznog toka za brze puteve.
 
Нисам мислио да одмах пред кружни ток направиш полукружно већ пун круг када правиш и вратиш се одакле си дошао.
 
Da li bar možemo da utvrdimo za budućnost kako najave dr Vesare nemaju bilo kakav kredibilitet?

I da izvore bez istog ne citiramo tako često?

Ako ne izvlačimo ovakve pouke, sami smo krivi što nas serijski lažu. Nema kukanja.
 
Rekoh ja da zavisi od volje onog koji svojim rukama gradi sve projekte ove zemlje.

Možda još neko pogine ili bude povređen vozeći magistralnim putem Šabac-Loznica, ali to je žrtva koju je on svakodobno spreman da podnese.
 
Nije stvar u tome što će se pomeriti otvaranje za par dana, gore dole, nije problem. Čekali smo 300 godina (što bi rekao jedan gospodin na čuvenom video klipu sa kobajagrande), čekaćemo još nekoliko dana... Stvar je u tome što neko kome bi trebalo da verujemo slepo (što bi i ON najviše voleo, ali avaj, kako?!) izađe i kaže slovima i brojem 15. decembar je TAJ DAN! I onda naredna 3 meseca svi odbrojavamo i radujemo se, da bi se vest prosto izignorisala odnosno pokazala kao netačna (koji god da je razlog tome, uopšte više nije ni bitno)...
 
Mislim da ce prvo da puste sat emisiju u pola 2 da bi bilo eksluzivno pa tek posle pustaju za saobracaj, sada je na instagramu objavljeno da ide sat emisija
IMG_7477.png
 
Cuo sam kao za 21 dec je pomereno otvaranje, navodno jos neke stv sredjuju na samom putu.. ono sto je meni jos cudno na magistrali od Prnjavora do sapca nigde nisu postavili nove putokaze ka brzom putu.
 
Spremni putokazi postoje u delu magistrale kod Loznice. Magistrala je u katastrofalnom stanju, blato na kolovozu praktično celom dužinom.
 
Mislim da ce prvo da puste sat emisiju u pola 2 da bi bilo eksluzivno pa tek posle pustaju za saobracaj, sada je na instagramu objavljeno da ide sat emisija
Ne verujem da ćemo saznati nešto što do sada nije ovde napisano ili objavljeno, niti da će se otvarati danas, osim što ćemo dobiti nove snimke deonica. U svakom slučaju, moramo sačekati još koji dan dok ne dobijemo datum iz zvaničnih izvora. Vidim da je dosta ljudi dobijalo oprečne informacije čak od ljudi sa gradilišta, prema tome, preostaje nam da sačekamo oficijelnu informaciju.
 
Nije stvar u tome što će se pomeriti otvaranje za par dana, gore dole, nije problem
Razumem šta kažeš i poštujem to, ali se ne slažem.

Odgovornost za iznošenje informacija u javni prostor mora da se zahteva i veoma opsesivno čuva, ako je ikada izborimo.

Ako nam je laganje prihvatljivo, nezrelo smo društvo u protopolitockoj fazi razvoja, u osnovi sami smo krivi što nas nosioci javnih funkcija lažu. I lagace, sad već besomucno, dok god nam je to prihvatljivo, a šarene laže volimo više od tužne istine.

Ne možemo u isto vreme da kukamo što političari lažu i da se prema tome odnosimo nehajno.

Toliko je jednostavno.
 
Razumem šta kažeš i poštujem to, ali se ne slažem.

Odgovornost za iznošenje informacija u javni prostor mora da se zahteva i veoma opsesivno čuva, ako je ikada izborimo.

Ako nam je laganje prihvatljivo, nezrelo smo društvo u protopolitockoj fazi razvoja, u osnovi sami smo krivi što nas nosioci javnih funkcija lažu. I lagace, sad već besomucno, dok god nam je to prihvatljivo, a šarene laže volimo više od tužne istine.

Ne možemo u isto vreme da kukamo što političari lažu i da se prema tome odnosimo nehajno.

Toliko je jednostavno.
Razumem šta hoćeš da kažeš i naravno da se slažem da odgovornost za iznošenje tačnih informacija u javnost mora postojati, ali hajde da budemo realni – ko je kod nas ikada odgovarao za lažnu informaciju? Da li smo mi, kao društvo, stvarno u poziciji da utičemo na tu odgovornost, ili smo osuđeni da budemo 'nezreli' jer su oni koji bi trebalo da budu primer to odlučili?

Pričaš o idealima kao da živimo u uređenom sistemu, a svi znamo da je realnost drugačija. Ovo nije pitanje našeg 'prihvatanja laži', već nepostojanja posledica za one koji ih izgovaraju. Da li ja, ti ili bilo ko ovde možemo da nateramo nekoga iz vlasti da odgovara za obmanu? Ili da ih sankcionišemo? Dakle, nije problem u građanima koji su oguglali na laži, nego u nefunkcionisanju celog sistema.

Dakle, pre nego što pridikujemo o 'nezrelosti društva', hajde da pričamo o sistemu koji je stvorio ovakvo ponašanje i o ljudima na vlasti kojima je to postalo modus operandi. Jer lako je s visine i iz daljine filozofirati o odgovornosti kada nas sve zajedno vozaju decenijama, bez ikakvih posledica.
 
Da li ja, ti ili bilo ko ovde možemo da nateramo nekoga iz vlasti da odgovara za obmanu? Ili da ih sankcionišemo?
Naravno da možemo.

I to počinje tako što ćemo ti, ja, svako, prestati da kao izvor informacija prenosimo one koje iznova i iznova lazu.

Spor, težak, dugotrajan... i jedino moguć put.

Takođe, ovo nije teorija ovo je jedini način uređenja društva, tako što ćeš najpre promeniti sebe. Niko naše društvo neće urediti umesto nas i to nam pokloniti. Nikada i nigde u istoriji to nije bio slučaj.
 
Mene brinu malo ovi kružni tokovi na brzim saobraćajnicama. Nekako se plašim da, pogotovo noću, mnogi neoprezni vozači će ići brzo, sobzirom da je ograničenje 100km na sat, ici ce 110 - 120, i sobzirom da je osećaj maltane kao da se vozi auto putem, od jednom samo naletite na kružni tok, i neki neće moći na vrem da ukoče.

Vidim da je obeleženo i vibracionim trakama pred ulazak u kružni tok, ali opet, voleo bih da vidim neku statistiku saobraćajnih nesreća na takvim putnim rešenjima.
 
Prošao sam u subotu Ša-Lo, postojećom magistralom naravno, ali i onom puštenom dionicom od Lozničkog Polja do GP Trbušnica. Tu se nailazi na jedan kružni tok, i zaista je užasno voziti 100+ km/h pa spuštati na 40-50 km/h. I ja se bojim da će tu biti dosta problema :(
 
Prošao sam u subotu Ša-Lo, postojećom magistralom naravno, ali i onom puštenom dionicom od Lozničkog Polja do GP Trbušnica. Tu se nailazi na jedan kružni tok, i zaista je užasno voziti 100+ km/h pa spuštati na 40-50 km/h. I ja se bojim da će tu biti dosta problema :(
Davno je bilo kada je magistralnim putem do Loznice bilo moguće voziti brze od 60 kmh. Pamtimo i vreme kada je ceo put ličio na Oranje Marka Kraljevića. Ipak treba reći da od kružnog toka kod Štitara do Lešnice ima 36 kilometara bez zadtoja, a posle se i onako vrši odvajanje za razne pravce, tako da kružni tokovi neće biti problem.
 
Vrh