Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Kakvo usporavanje saobraćaja? Zna se čime se usporava saobraćaj. Vibro trake i ako je potrebno i ležeći policajac. Ovo je budalaština. U slučaju da se formira kolona za granični prelaz do ovog uskog grla, vozila koja čekaju u koloni u teoriji blokiraju vozila koja nastavljaju pravo. U praksi će vozila koja nastavljaju pravo u tom slučaju koristiti ovo osenčeno polje, osim ako ne postave fizičke barijere. Dakle, potpuno besmisleno rešenje.
 
Ljudi će koristi ono rešenje koje jedino ima kognitivni smisao, a to je da voze u dve trake "normalno". Tako da svaki vozač koji "poštuje" ovo "rešenje" ustvari čini problem. Nešto slično je postojalo u Makedoniji na novi autoput među Skoplju i Svetog Nikole pored selima Krušica i Divlje (41°56'31"N 21°48'36"E vidi se na google), ali se to napustilo kao rešenje zbog očekivanih problema. Sada samo stoje stare lite crne trake ispod bele i problem je još veći. :)
 
15.12 se otvara pravi autoput - moravski - pa će ovo biti ili silent žurka ili će da otvore već pušteno ili će da otvore kasnije:)
 
Posle genijalnog resenja sa kruznim tokovima na brzom putu, ovo je sitnica. Posto mozgovi nece asfaltirati put , onaj deo koji je u sljunku i blatu od 1,5km izmredju Badovinaca i Prnjavora, do kraja 2026 godine, ne moraju ni brzi put da otvaraju. Napravili su katastrofu na -putevima u celoj Macvi zarad 55km brzog puta.
 
Ne zna se jos nista. Pominje se izmedju 18.12 i 22.12, s tim sto Predsednik slavi 19-og.
 
Ljudi će koristi ono rešenje koje jedino ima kognitivni smisao, a to je da voze u dve trake "normalno". Tako da svaki vozač koji "poštuje" ovo "rešenje" ustvari čini problem. Nešto slično je postojalo u Makedoniji na novi autoput među Skoplju i Svetog Nikole pored selima Krušica i Divlje (41°56'31"N 21°48'36"E vidi se na google), ali se to napustilo kao rešenje zbog očekivanih problema. Sada samo stoje stare lite crne trake ispod bele i problem je još veći. :)

Primer iz Austrije:

Zanimljivo je što je bolje rešenje i dalje izvodljivo, ali dobre prakse niko da se seti da prepiše. :)
 
Posle genijalnog resenja sa kruznim tokovima na brzom putu, ovo je sitnica. Posto mozgovi nece asfaltirati put , onaj deo koji je u sljunku i blatu od 1,5km izmredju Badovinaca i Prnjavora, do kraja 2026 godine, ne moraju ni brzi put da otvaraju. Napravili su katastrofu na -putevima u celoj Macvi zarad 55km brzog puta.

Znaci put nece raditi pre 2027? Nemam komentar, mogu da urade put za skradjane tu deonicu sto su isto unistili a ovaj pravac nece koji je jos frekventiji.. bilo kako bilo i dalje cu okolo kroz ocage ili zminjak za bosnu
 
Znaci put nece raditi pre 2027? Nemam komentar, mogu da urade put za skradjane tu deonicu sto su isto unistili a ovaj pravac nece koji je jos frekventiji.. bilo kako bilo i dalje cu okolo kroz ocage ili zminjak za bosnu
Putevi u celoj Macvi su unisteti totalno, ispucao asfalt, kolotraz, rupe, krateri. Vise i ne dolaze da krpe a svakim danom je sve gore.
 
IMG_9675.jpeg


Od danas
 
Nešto mi se čini da neće biti velikog slavlja u skladu sa situacijom, put je gotov i može da se pusti saobraćaj. Mogu otvaranje da slave i na proleće, da se ne smrzava i kisne narod.
I zastavu EXPO je iznenada i nenajavljeno primio Vučević.
 
Nešto mi se čini da neće biti velikog slavlja u skladu sa situacijom, put je gotov i može da se pusti saobraćaj. Mogu otvaranje da slave i na proleće, da se ne smrzava i kisne narod.
I zastavu EXPO je iznenada i nenajavljeno primio Vučević.
Meni deluje da će biti tako. Neki ljudi koji rade na putu su mi rekli da će otvoriti 15.12. u 9:00, a od uveče ili ponedeljka je u saobraćaju.
 

Podseća me na onu nelogičnost kod Bubanj Potoka, gde je prvobitno bila planirana samo jedna traka prema Beogradu uz veliko šrafirano polje. Ako se ne varam, projektovanje Bubanj Potoka povereno je Institutu za puteve, pa ako su i ovo projektovali, onda je ova "genijalnost" dolazi iz iste "kuhinje."
 

Oznake motoputa oko kružnih tokova su čudnovato postavljene. Na samom motoputu nakon svakog kružnog toka stoji znak "početak motoputa", ali pre kružnog toka ne stoji znak "završetak motoputa". Na ulazu u kružni tok sa priključne saobraćajnice ne stoji znak "početak motoputa", ali na izlazu sa kružnog toka na isključnu saobraćajnicu stoji znak "završetak motoputa". Izgleda da ne mogu da se dogovore sami sa sobom kako pravilno treba obeležiti motoput oko kružnih tokova, pošto je ovo već treći različiti način obeležavanja, ovaj poslednji krajnje nelogičan.
 
Josh jedno pitanje. Zashto je bila odabrana trasa sa rachvanjem kod Slepcevica, kad bi moglo malo dalje kod Ochage?! Gradilo bi se duplo manja dionica prema Badovincima, a postigao bi se potpuno isti rezultat, dakle kilomteraza prema Sapcu i Beograda bi ostala ista i od Loznice i od Badovinaca?? Kao da se nameravalo nepotrebno sagraditi shta vishe kilometara.

 
Vrh