Još je i bolja situacija, snimak za sadašnjim stanjem kasni nekih sigurno 5-7 dana (nadvožnjak u Štitaru, obilazni u Loznici)Ovo lepo napreduje.
Bilo bi glupo da u Prnjavoru ne bude petlja. Ovde je jos uvek ovakvo stanje ne nasipaju nadvoznjak jos uvek. I ovde ce nadvoznjak ici brzim putem preko lokalnog puta Prnjavor-Badovinci. Ja se jos uvek nadam da ce biti petlja, ovde je baza Azvirta, mozda zato jos uvek ne rade nista, ostavljaju za kraj. Ni u Lesnici jos uvek nisu dirali onu sljunkaru.Ne izgleda mi da ce u M. Prnjavoru biti petlja. Do sada bi vec trebalo da se naziru krakovi petlje.
Jos nesto mi jako smeta kod izgradnje autoputeva i brzih saobacajnica. Uopste se ne razmislja od divljim zivotinjama. U Macvi ima dosta sitne divljaci. Vidjao sam cak i srne. Ovde nema nijedan prolaz osim na mestima gde su mostovi preko kanala. I sva ukrstanja sa seoskim putevima su nadvoznjaci.
Pogledajte prilog 204615
Sad sam prošao pored šljunkare i čini mi se da su počeli da je napadaju.Bilo bi glupo da u Prnjavoru ne bude petlja. Ovde je jos uvek ovakvo stanje ne nasipaju nadvoznjak jos uvek. I ovde ce nadvoznjak ici brzim putem preko lokalnog puta Prnjavor-Badovinci. Ja se jos uvek nadam da ce biti petlja, ovde je baza Azvirta, mozda zato jos uvek ne rade nista, ostavljaju za kraj. Ni u Lesnici jos uvek nisu dirali onu sljunkaru.
Sad sam prošao pored šljunkare i čini mi se da su počeli da je napadaju.
Kako bi organizovali naplatu? Ispada da bi od LO do NS morali prolaziti kroz 4-5 naplatnih rampi jer bi morao svaki ulaz-izlaz da se piše (lo,ša,ru,ns).Vi koji često koristite tu deonicu,šta mislite dali će se najavom o naplati Ša -Lo jedan broj ljudi odlučiti da zadrži stari put i eventualno preko Platičeva i Prhova dodje do Šimanovaca?
Obzirom na najavu od 80 posto cene autoputa cena Bgd do Loznice bi mogla biti oko 500/550/600 dinara.
Ministar je najavio satelitsku naplatu,doduše to može za kamione ali za putnička ostaje jedino varijanta sa kamerama i slanje na kućnu adresu kao što ovi sa Kopaonika šalju.Kako bi organizovali naplatu? Ispada da bi od LO do NS morali prolaziti kroz 4-5 naplatnih rampi jer bi morao svaki ulaz-izlaz da se piše (lo,ša,ru,ns).
Ja bih koristio brzi put jer je daleko komfornije od vožnje “ulicom” od 55km ali sigurno da će biti ljudi koji će ići po starom.
Bolje onda uvesti vinjete… makar samo za brze puteve… to bi trebalo videti sta je finansijski isplativije a da ne bude neefikasno… mada oticicemo u offtopic sa timMinistar je najavio satelitsku naplatu,doduše to može za kamione ali za putnička ostaje jedino varijanta sa kamerama i slanje na kućnu adresu kao što ovi sa Kopaonika šalju.
Jedno je sigurno rampi neće biti...
Imamo primer Ruma Šabac, starim putem se prolazi samo kroz tri sela. Mnogo je sigurnije i konformnije ići autoputem. Na žalost šleperi koriste još uvek stari put.Vi koji često koristite tu deonicu,šta mislite dali će se najavom o naplati Ša -Lo jedan broj ljudi odlučiti da zadrži stari put i eventualno preko Platičeva i Prhova dodje do Šimanovaca?
Obzirom na najavu od 80 posto cene autoputa cena Bgd do Loznice bi mogla biti oko 500/550/600 dinara.
Kamioni preko 9t će takodje vagama i tim kamerama i na magistrali biti prinudjeni da koriste autoput.Na žalost šleperi koriste još uvek stari put.
Izgleda da jeste!Jel to počelo trasiranje od Iriga ka Rumi?
Pogledajte prilog 205042
Tamo i nazad usteda za putnicki automobil je oko 900 do 1000 din.Imamo primer Ruma Šabac, starim putem se prolazi samo kroz tri sela. Mnogo je sigurnije i konformnije ići autoputem. Na žalost šleperi koriste još uvek stari put.
Što se tiče puta Šabac Loznica verujem da će većina koristiti novi brzi put.
Naravno ne računam one koji iz meni nejasnih razloga još uvek od Loznice za Beograd idu preko Pećinaca.
Tu ne računam ljubitelje bureka Kod Laze u Platičevu
Ne izgleda mi da ce u M. Prnjavoru biti petlja. Do sada bi vec trebalo da se naziru krakovi petlje.
Jos nesto mi jako smeta kod izgradnje autoputeva i brzih saobacajnica. Uopste se ne razmislja od divljim zivotinjama. U Macvi ima dosta sitne divljaci. Vidjao sam cak i srne. Ovde nema nijedan prolaz osim na mestima gde su mostovi preko kanala. I sva ukrstanja sa seoskim putevima su nadvoznjaci.
Pogledajte prilog 204615
Posle poskupljenja Beograd Šabac cena je 330 x 2 odnosno 660 dinara. Uz konstantnu vožnju od 90 kmh toliko uštedite na gorivu.Tamo i nazad usteda za putnicki automobil je oko 900 do 1000 din.
Ja licno ne ustetim nista, posto idem autoputem. Ali ja tom relacijom prodjem 3 do 4 puta godisnje, pa mi nije problem da platimPosle poskupljenja Beograd Šabac cena je 330 x 2 odnosno 660 dinara. Uz konstantnu vožnju od 90 kmh toliko uštedite na gorivu.
Opet upozoravam na neuporedivu sigurnost.
Ako čitaju nek ovaj put urade u punom profilu autoputa i bez kružnih tokovaIzgleda da su citaju Beobuild forum.