Šta je novo?

Državni put IB, deonica: Novi Sad – Ruma – Šabac – Loznica

Iz prostornog plana:
Уместо савлађивања висинске разлике од ~170 m, нови пут пролази кроз тунел (савлађује се ~10 m). Након изласка из тунела сагледане су могућности увођења површинске раскрснице код насељеног места Врдник у циљу повезивања са планираним општинским путем чија је сврха увођење савремене саобраћајне услуге за бањско туристичко насеље Врдник. Даље, пут долази испред насељеног места Ириг, где у складу са планском документацијом општине Ириг, са западне стране обилази место и прикључује се на раскрсницу постојећих државних путева број 21 и број 130. На том месту предвиђена је денивелисана раскрсница (петља „Врдник”).
Na mestu sadašnjeg skretanja za Vrdnik biće petlja, po prostornom planu to je stacionaža 28+440, dok su planirane dve površinske raskrsnice (dakle 99% kružni tok) između te buduće petlje i tunela, na stacionažama 22+600 i 26+815. Pretpostavljam da bi taj koji se spominje u tekstu prostornog plana bio na ukrštanju sa putem koji je ucrtan na OSM i ide od Iriga ka Vrdniku, ali se prekida u šumi.
 
Koliko tacno ima tih idiotskih kružnih tokova na deonici šabac loznica?

Bez onog na kraju puta nadomak loznice (taj jos i moze da se oprosti)...
 
Cak 3 bez onog na kraju kod loznice???

Au jbt kakav napredni idiotizam..
Tako je. Osim tog na početku/kraj puta, kružni tokovi su kod Lešnice i Šora (LO), i kod Majura u ŠA.
Iskreno se nadam da će u Lešnici i Majuru denivelisati raskrsnice budući da već imaju nadvožnjak, a u Šoru iskreno ne vidim potrebu za kružnim tokom. Doduše, pisao sam u temi o putu IB27 Loznica-Valjevo-Lazarevac gde se planira izgradnja nove deonice L.Šor-Slatina koja bi povezala BP sa ovom magistralom (to bi bila neka vrsta severoistočne obilaznice oko LO). U tom svetlu bi petlja u Šoru imala smisla.
 
Daleko od toga da je užas, svakako da nije idealno... U svakom slučaju je bolje nego najduža ulica u Srbiji...
Nekoliko kružnih tokova naspram onoliko traktora iz svake njive, i 1+1 put, je 100 puta bolje... Daleko od toga da opravdavam kružne tokove, ali svakako da od ove vlasti može i gore...
 
Ваљда је семафор планиран на самом крају, код моста ка Шепку.
 
Iz prostornog plana:

Na mestu sadašnjeg skretanja za Vrdnik biće petlja, po prostornom planu to je stacionaža 28+440, dok su planirane dve površinske raskrsnice (dakle 99% kružni tok) između te buduće petlje i tunela, na stacionažama 22+600 i 26+815. Pretpostavljam da bi taj koji se spominje u tekstu prostornog plana bio na ukrštanju sa putem koji je ucrtan na OSM i ide od Iriga ka Vrdniku, ali se prekida u šumi.
U decembru je usvojen plan kuda ce ici taj put. U pitanju je "panoramski vinski put" koji ce spajati koridor i Vrdnik. Oko tog puta je usvojen plan za formairanje nove vikend zone, koja ce biti infrastrukturno skroz opremljena, taj put ce imati pesacke i bici staze, vidikovce itd.. Ovo ce biti eksluzivna lokacija sa ugostiteljskim objektima, restoranima, vinskim podrumima i velikim turistickim potencijalom jer ce se kad se ide iz NS i BG cim se iskljuci sa koridora stizati u ovaj deo Vrdnika, jos je izuzteno lepa priroda ima pogled na citav Srem i na velikoj nadmorskoj visini je uz nacionalni park.
 

Šta se dešava sa ovom separacijom u Lešnici, i zemljištem iza zgrade gde je bio mlin?
 
Zar se sa te šljunkare ne dovozi šljunak za brzu cestu? Onda će je ostaviti za sam kraj. To se za dve nedelje lagano poveže.
 
У Иригу их ишта није спречило да праве код тунела петљу, јер ће испред тунела бити вијадукт испод кога је могао да иде тај пут за Врдник.
 
Rasprava o kružnim tokovima i petljama nema smisla pošto projekti nisu dostupni. Isto je bilo kod Rumske raskrsnice, u toku gradnje je izgledalo nelogično, pošto su delom radili pod saobraćajem, a sad je u potpunosti funkcionalna petlja.
 
Vrh