Sve u svemu, ja se ne bi iznenadio da u sledecih 5 godina, Divcibare neprepoznatljivo promene izgled, zbog blizine, a sad i brzog stizanja autoputevima, su geografski najpoziciranija planinska destinacija za veliko trziste oko 4 miliona Beograda sa okolinom i Vojvodine. Nisu tolko razlicite Zlatiboru na prvi pogled (visoravan na oko 1000km nadmorske visine, cetinari), a plus Zlatibor ako se nastavi autoput za CG preko Ivanjice i Pestera gubi tranzit koji ih je stvorio turistickim centrom (mada je planiran krak Požega - Višegrad koji bi trebao proći 5km od turističkog centra gore). Ako je slican izgled i ako budu slicni rekreativni sadrzaji, ne vidim prevelik motiv zasto bi neko putovao duplo dalje i duze do Zlatibora za nesto malo vecu nadmorsku visinu i malo vise snega, a oboje nisu prebogati snegom, ko hoce to nek ide na Kopaonik, Staru Planinu, Goliju. Trenutno postoji cak i politicki potencijal da Vucicevci uloze u Divcibare kad su na Zlatiboru drugi na vlasti. Mislim da sve te planine mogu imati svoje goste (i Zlatibor i Kop, Tara, Golija, Stara Planina, Rtanj, Avala, Kosmaj, Fruska Gora, Goč, Ovčar...) ali da su Divčibare najbolje pozicionirane geografski a sad i autoputevima, sto je mozda i dupliralo cene placeva zadnjih godinu i po dana od pustanja autoputa do Lajkovca. Ali gradnjom pomenutih 20tak preostalih, nije se za iznenaditi ako cene zemljista narednih 5 godina i prestignu Zlatibor.