Šta je novo?

Divčibare

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5gooNtvP-bY[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ccKXZf7WXXo[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=HW-f0FYCYHI[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ym6EpKsUZFk[/youtube]
 
bda39490292ad592c91ee5220a060b99.jpg

190e9c6d86400929501717e272ac27eb.jpg

35ff5e547a9a88a9427142abed4f0c61.jpg

6ae7701b151173343cf054a08f8033f9.jpg

f4c310dc27b6aa2db3be813c3a02ab5d.jpg


Ово су фотке хотела Хеба и припадајуће стазе за скијање и санкање... свима који дођу са децом бих препоручио ово место из простог разлога што је све направљено како треба и што нема гужве као у центру... Иначе, до Дивчибара се једноставно и брзо долази, али огроман проблем представља недостатак јавне гараже јер наћи паркинг место је равно добитку седмице на лотоу...


Отправлено с моего iPhone используя Tapatalk
 
Parking mesta ima sem kad je sneg, jer onda ne može se kolima uđe na slobodnu površinu od visokog snega. Znači, za 9 meseci ima, za 3 nema. Trevalo bi izračunati da li bi se isplatilo pravljenje garaže za 3 meseca. Možda neka prosta asfaltirana površina sa 200-300 mesta, bi. Ona nova kao na Kopu verovatno trenutno još ne bi. Mislim da bi najbolje rešenje bila prva opcija, asfaltirana površina, koja bi ako poraste promet ubuduće mogla se ukopa podzemno na tom mestu, a iznad ostavi prostor za park/trg i sl. Tako bi se sačuvalo slobodno mesto, što je teško i kasno kad cene zemljišta odu previsoko, pa onda teško imati nove javne površine ako nisu ovako unapred sačuvane, pa sve postaje usko.
 
или монтажна гаража. Што мора све да се прекрива асфалтом
 
Snijeg nestao, ali ljudi nemaju izbora i svi su negdje. Ne možeš naći za vikend smještaj po Srbiji nigdje
 
Da li neko zna sta se dogadja sa vodovodnom mrezom od Stubo-Rovni koja bi resila problem vodosnabdevanja u celom regionu, sve do Lajkovca?
 
Govoreći o putnoj infrastrukturi on je takodje najavio i skori početak radova za 15 dana na putu Krčmar – Divčibare, pri čemu je naglasio da sve što je ranije najavljeno za Divčibare i dalje jeste zadatak i cilj Vlade . Medju tim projektima vezanim za ovu planinu su infrastruktura , kanalizacija, vodovod i elektrifikacija . „Reč je o ogromnom ulaganju za Divčibare . Radimo gasifikaciju za Divčibare , fabriku za prečišćavanje otpadnih voda , samo ova deonica puta je 3,5 miliona evra i to je deonica duga oko 12 km. Tokom leta radovi na Divčibarama već počinju. Ja mislim da su to sjajne vesti i za Valjevo i Divibare . Sedamdeset godina se toliko nije uagao ni u Zlatibor ni u Kopaonik koliko mi nameravamo da uložimo u Divčibare“, rekao je Vučić.

https://www.vamedia.info/2021/03/vucic- ... divcibare/
 
Mislim ipak nije to to kad se Divčibarama upravlja 30km daleko iz Valjeva, treba maltene sat vremena, i kad je na samoj periferiji, boguizanogu valjevske opštine. Magistrala jenim delom ga deli na valjevski i kosjerički, i ajd ti tu sad sa 3-4 opštine napravi jedinstveni fond za gradnju i uređivanje, i politiku razvoja. Mada još jednom i ovde moram pohvalim valjevski katastar, završili mi za plac za 2-3 nedelje, u Beogradu sam čekao 3 godine. Mislim da valjevski kraj sa okolinom ima jedan od najvećih potencijala u Srbiji, ali morali bi imaju mnogo jaču infrastrukturu i ka Divčibarama i ka Povlenu i ka Medvedniku i obilaznicu oko Va. To je prvo i osnovno, a dalje onda fina podešavanja.
 
Pozdrav drugari,
Iskreno krivo i drago mi je sta se sve desava na Maljenu. Ne bih voleo da sve postane beton ali kako i kojim tempom to sve najavljuju ocigledno se ide ka tome. A opet drago mi je da se nesto radi u toj vazdusnoj banji s'obzirom da godinama nista nije radjeno. Problem nije samo ona jedna ulica koju su ajde da kazem sredili, veci problemi su ostale potrebstine koje su potrebne takvom mestu. Pocev od apoteke koji je u sklopu doma zdravlja, vulkanizerske radnje, perionice, kanalizacije, parking mesta obelezenog i sredjenog, sve to moze da radi 365 dana jer ima ljudstva ali nema potrebe za tim. Oni su imali dz gore ali kada su poceli da ne rade kada nije sezone, samim tim se to prosirilo i odbilo turiste da dolaze, oni kada su videli da nema ni u sezoni pogotovo letnjoj toliko ljudi oni su poceli sve da zatvaraju. Benzinska pumpa isto, dugo nije radila. Ne bitno, sve ce se to srediti, ali mene samo jedna stvar zanima, sta da rade turisti koji iz Loznice, Sapca, Novog sada, Subotice cak krenu put Maljena, hoce da idu premo Mionice ili ce se jednom uraditi mucni put preko Kaone. Prelepa saobracajnica koja moze da se sredi i uradi, da kada prolazi kroz kanjoj reke Gradac i Zabava, izgleda kao da si u Swiss.. tuga je da ti ljudi obilaze, ili u opste ne idu na Maljen zbog takvog puta. A da ne pricam o tome koliko njih i na Zlatibor tude se zaputi.. jednom, posle vise nikad, steta
 
Asfaltiranje puta do Divčibara

Počeli su radovi na rekonstrukciji 12,5 kilometara puta od Krčmara do Divčibara, koje je 23. marta u Divcima, najavio predsednik Republike Srbije Aleksandar Vučić.

Div%C4%8Dibare-9put-kr%C4%8Dmar2.jpg


Prilikom obilaska radova na izgradnji saobraćajnice Iverak-Lajkovac, predsednik Vučić je najavio brojne investicije za Valjevo i Divčibare, među kojima je i ovo asfaltiranje.

Gradonačelnik Valjeva Lazar Gojković i rukovodilac Odeljenja za građevinsko zemljište i infrastrukturu Branko Vuković su obišli započete radove, koji su otpočeli od Divčibara posle benzinske pumpe i nastaviće se do Krčmara. Tu će se put spojiti sa rehabilitovanom deonicom od Belega do Bogdanovića brda, koja je urađena 2018. godine.
Asfaltiraće se 12,5 kilometara puta od Krčmara do ulaska na Divčibare, a vrednost radova je 392 miliona dinara bez PDV-a. Rehabilitaciju puta finansira JP „Putevi Srbije“, a izvodi Preduzeće za puteve „Valjevo“. Pored asfaltiranja biće rešena i drenaža puta. Rok za završetak je 120 kalendarskih dana. Zbog radova na ovoj deonici puta od Krčmara do Divčibara, saobraćaj će se odvijati usporeno, sa postepenim propuštanjem vozila i manjim zastojima.

Inače, rekonstrukcija puta za Divčibare preko Rajkovića je započela 2018. godine, presvlačenjem kolovoza od Belega do Petnice, a potom i asfaltiranjem do Krčmara. Sanirana su i klizišta u Paunama i Klincima.

Div%C4%8Dibare-put-kr%C4%8Dmar.jpg



Ovi radovi su veoma značajni za Mionicu i Valjevu, preko čije teritorije prolazi regionalni put za Divčibare, ali i za ovo turističko mesto na Maljenu, jer će sada još brže i bezbednije do njega dolaziti brojni turisti iz pravca Beograda i Novog Sada.

Ovo je važan podsticaj za razvoj turizma na Divčibarama, u koje se proteklih godina ulaže dosta novca, a vlada i veliko interesovanje investitora, koji zidaju brojne apartmane. Boljoj ponudi Divčibara doprineo je i sada već uspešan rad hotela „Crni vrh“, u vlasništvu porodice proslavljenog košarkaša Miloša Teodosića i ski staza „Crni vrh“, ali i brojni drugi sadržaji koji se nude posetiocima.

https://www.vamedia.info/2021/05/asfalt ... divcibara/
 
Hoće li prošire malo i isprave krivine ili samo presvlačenje asfalta pitam se onako naglas
 
Pisali smo. Taj put je veoma sporan i drenaža i presvlačenje neće rešiti mnogo problema. Svakako, biće bolje, ali bez ispravljanja pojedinih krivina, uspona i opšteg proširivanja, neće se mnogo rešiti, posebno u zimskim uslovima.
Put preko Rajkovića i Petnice ne znači mnogo većini turista koji će dolaziti. Ali, novi put do Divaca i uspon nakon Krčmara, hoće.
Postoji i jedna kratka deonica od Bogovađe prema Mionici kojoj je neophodna rehabilitacija koja je još pre više od 10 godina počela.
 
Prema rešenju Inspektora za državne puteve Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture broj 918-363-344-00093/2021-18 od 08.06.2021. godine na državnom putu IIa-175, deonica 17505 Brežđe – Divčibare, od ponedeljka 14.06.2021. godine će biti izvršena POTPUNA OBUSTAVA SAOBRAĆAJA na potezu Krčmar – Divčibare između stacionaže km 36+000 i km 41+800, a saobraćaj će biti organizovan alternativnim putnim pravcima.

Privremena obustava saobraćaja se sprovodi zbog rehabilitacije predmetne deonice puta i sanacije kosine sa stenskom masom na lokalitetu Orlovac, a u cilju očuvanja bezbednosti svih učesnika u saobraćaju.

Alternativni pravac je vođen obilaznicom Mionica – Divci – Valjevo – Kaona – Divčibare u dužini od 53km.

Radovi na rehabilitaciji puta planirani su do 01.10.2021. godine.

PZP Valjevo
 
NA DIVČIBARAMA ĆE BITI IZGRAĐEN PARKING ZA AUTOBUSE I AUTOMOBILE
Sudeći prema javnoj nabavci "Projektovanje BUS parkinga na Divčibarama", u ovom turističkom centru biće izgrađen parking za autobuse i automobile. Planirano je da to bude na parcelama koje su u vlasništvu Grada, a nalaze se prekoputa objekta Pošte ili u produžetku supermarketa.

https://www.kolubarske.rs/sr/vesti/valj ... mobile.htm
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=857301#p857301:3bz9ldvk je napisao(la):
trialin » Sub Jun 12, 2021 8:53 am[/url]":3bz9ldvk]Prema rešenju Inspektora za državne puteve Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture broj 918-363-344-00093/2021-18 od 08.06.2021. godine na državnom putu IIa-175, deonica 17505 Brežđe – Divčibare, od ponedeljka 14.06.2021. godine će biti izvršena POTPUNA OBUSTAVA SAOBRAĆAJA na potezu Krčmar – Divčibare između stacionaže km 36+000 i km 41+800, a saobraćaj će biti organizovan alternativnim putnim pravcima.

Privremena obustava saobraćaja se sprovodi zbog rehabilitacije predmetne deonice puta i sanacije kosine sa stenskom masom na lokalitetu Orlovac, a u cilju očuvanja bezbednosti svih učesnika u saobraćaju.

Alternativni pravac je vođen obilaznicom Mionica – Divci – Valjevo – Kaona – Divčibare u dužini od 53km.

Radovi na rehabilitaciji puta planirani su do 01.10.2021. godine.

PZP Valjevo


Zna li neko iz prve ruke kakva je situacija? Je l' i dalje na snazi potpuna obustava saobraćaja? Znam da celokupni radovi treba da budu završeni do kraja septembra, ali obaveštenje su napisali neprecizno.
 
Jeste, obustava je na snazi.

Vikendom ponekad puste saobraćaj, kada gradilište ne radi, ali ne bih se pouzdao u to kao u činjenicu.

Za one avanturističkog duha i terenskih vozila :) , postoji odlična alternativa makadamima od Brežđa (selo pre Krčmara), koja preko Malog Maljena izlazi u Tometino Polje i dalje asfaltom ili za Kosjerić ili za Požegu (kako kome treba), na kojoj ćete osim značajnog skraćenja puta biti nagrađeni i nekim od najlepših vizura u Srbiji i spoznajom pravog Maljena, bez one zlatiborske gungule sa Divčibara, tog kancer tkiva Maljena (uz Staru Planinu i Kučaj,najlepše planine Srbije).

Asfalt alternativa je poznata: preko Valjeva i prevoja Kaona, do Kosjerića i dalje...
 
A šta se dešava sa putem od Krčmara? Mislim da produženi rok ističe. Nisam celo leto prolazio tuda
 
Još nije završen i pušten, na kvarno se često prođe, ali ne bih to mogao da tvrdim kao izvesnost nekome ko planira prolaz.
 
Za NG će morati da bude operativan. Nego mogli bi da urade i malo šetnih staza gore, ionako tamo od skijanja baš i nema leba, pa bi valjalo razvijati hajking i bajking turizam, umesto kvadova i ponekad skijanja.
 
Vrh