Šta je novo?

Dijagram mreže autoputeva u Srbiji

Ovo se već rešava autoputem preko Vatina. Džabe što bismo mi imali brzu saobraćajnicu do Jaše Tomića kad Rumuni s druge strane ne planiraju ništa više od obične magistrale.


Vršac prirodno više gravitira Beogradu, zdravstveno, poslovno, uopšteno. Jedino studenti više idu u Novi Sad nego u BG. Plus što od Vršca do Zrenjanina imaš svega dva mesta koja su oko 3-4 hiljade stanovnika: Sečanj i Plandište (a i to su mrtva mesta), ostalo sve pustare sa par stotina ljudi, ako i toliko. Više bi tu bila korisna pruga s obzirom na strukturu stanovništva i gravitaciju Vršcu odnosno Zrenjaninu, al to je iščupano i eto.
Ajde prvo da pustimo autobus pa da vidimo da li ima dovoljno putnika za voz.
Edit: Pošto vidim da ima autobus, onda da vidimo njegovu popunjenost. Vidim da ima 4 autobusa po smeru. Čak i da su svi 100% popunjeni (recimo 70 mesta), to znači da umamo tok od 280 putnika po danu po smeru. To je 2 DMVa popunjena. Stvarno se ne isplati obnova pruge koja bi koštala verovatno više od 100 miliona evra zbog toga. A nije da ima ni nekog teretnog saobraćaja.
Treba samo ostaviti koridor, povećavati autobuski saobraćaj pa ako u jednom trenutku to dostigne neki okej nivo možemo pričati o vozu.
 
Ovde fali nešto što je veoma očigledno. Nacrtaću:

eGcw7bb8W8AAU3v6.jpg


Zašto?
1) zato što je PA-SD veoma opterećen teretnim i putničkim saobraćajem.
2) zato što je A1 veoma opterećen od Smedereva do Inđije.
Ovim bi se dobila alternativa najopterećenijim deonicama A1 i sav tranzitni sabraćaj bi mogao od Smedereva, pa sve do Srbobrana da ima alternativu.
Imati alternativu je dobro!
 
Vidim da forum umanjuje rezoluciju slike. Evo uveličanog spiska saobraćajnica. A evo i linka sa kojeg sam skinuo sliku:

Detaljna mapa saobraćajnica

Ako neko zna način da postavim sliku veće rezolucije direktno u post, javite

Klikneš na ikonu "Insert image" (Ctrl+P) pa onda izabereš "By URL". Onda tu iskopiraš link do originalne slike. Tako se slika ne čuva na serveru Beobuilda, gde nema puno mesta pa mora da se smanji, nego na stranom serveru gde već postoji original. Naravno, opasnost je da ona tamo uvek može da nestane. Što je, na nesreću, slučaj i sa Beobuildom. Svaki put su pri zameni softvera foruma obrisali sve ranije slike umesto da napišu program za konverziju lokalnih linkova. Očekivano svaki put, i nijednom urađeno. Ali dobro, ovde su slike bar malo sigurnije, privremeno, mada po cenu rezolucije.
 
Poslednja izmena:
Ovde fali nešto što je veoma očigledno. Nacrtaću:

Pogledajte prilog 221595

Zašto?
1) zato što je PA-SD veoma opterećen teretnim i putničkim saobraćajem.
2) zato što je A1 veoma opterećen od Smedereva do Inđije.
Ovim bi se dobila alternativa najopterećenijim deonicama A1 i sav tranzitni sabraćaj bi mogao od Smedereva, pa sve do Srbobrana da ima alternativu.
Imati alternativu je dobro!
Čak treba forsirati i takvu železničku obilaznicu.
-Tranzitni teretni vozovi se potpuno izmeštaju iz Beogradskog regiona, dakle veći kapacitet za ostale vozove
-Brz izlazak na ravan Banat gde su optimalniji uslovi vuče
-Mogućnost putničkih vozova Smederevo-Pančevo-Beograd gde nema restrikcija u pogledu radijusa krivina
 
Jel istina da osmeh Vojvodine kosta 2 miliarde?
 
Док чекамо Стеву да објави свој нови дијаграм, можда бих могао да ускочим са својим графичким приказом изградње ауто/мотопутева у Србији у последњих двадесетак година:
1736507492645.png
 
Док чекамо Стеву да објави свој нови дијаграм, можда бих могао да ускочим са својим графичким приказом изградње ауто/мотопутева у Србији у последњих двадесетак година:
Pogledajte prilog 225657
Da li bi mogao da uradiš skroz od 1970.
 
Наравно, ако би ми неко ископао тачне податке. За ово сам морао сам да копам и више пута проверавам и преправљам, јер нигде не постоји лепа и прецизна евиденција. Баш је потрајало.
 
Док чекамо Стеву да објави свој нови дијаграм, можда бих могао да ускочим са својим графичким приказом изградње ауто/мотопутева у Србији у последњих двадесетак година:
Pogledajte prilog 225657

Znači malo više od 80km. Evo nekih vesti iz 2024. kao prisećanje na obećanja.


 
Заправо, период од 1970. до 2000. није био толико захтеван за обраду, па могу одмах да представим резултате:

1736514220022.png

Могло би се представити и овако по периодима:
1970.-1992. укупно 402,7км (17,51км годишње)
1993.-2000. укупно 58,5км (7,31км годишње)
2001.-2012. укупно 167,99км (14,00км годишње)
2013.-2024. укупно 511,22км (42,60км годишње).
Укупно (по мојој евиденцији): 1,140.41 километар изграђених ауто/мотопутева.

Сигурно да ми недостаје још неки податак, јер је ово прва верзија.
 
Vrh