Šta je novo?

Crna Gora

Bese kraj radova zvanicno 30. novembar ove godine? Imaju li sanse da stignu?
 
Tako je to kad se radi sa China road...
 
Да, пошто је то један од светских лидера у грађевинарству.
 
To su dva tunela sa 3+3 trake i te pukotine su potpuno bezazlene tek da se nadje neki nedostatak.
Ne nasedajte na trenutnu kampanju gde se iz Crne Gore mora isterati Kina za racun globalne politike Amerike. Ovo je klasican primer rada ne vladinih organizacija za racun finansijera. Bio sam u svim tunelima licno i znam o cemu se radi, ali da ne duzim.
Ono sto mogu sa sigurnoscu da konstatujem da u sirem regionu je retko koji projekt kasnio kao ovaj, ali bez obzira na to, po kvalitetu izvedenih radova niti jedan jedini mu ne moze ni blizu prici.
Cak ni mnogo hvaljena "dalmatina" daleko zaostaje za ovim parcetom od 40km.
Uostalom uskoro ce te se imati prilike svi u to da uverite.
Naravno potpuno je druga prica sa korupcijom i namestanjem poslova da se obogate privatni podizvodjaci, cemu je citav projekat jos od samog starta bio podredjen.
P.S. na zalost i kada se uskoro zavrse svi fizicki radovi na trasi, uzece bar tri meseca papirologija do otvaranja, po meni bi realno trebao biti Maj.
 
Ajmo da budemo realni i da se pogledamo u oči. Autoput se gradi vec 6 god. Ok , zavrsice ga. Verujem da je tacno ovo sto Krcan kaze. Ali uzmimo prosek vremena koji im je bio potreban da naprave autoput. Pa onda pogledajte samo koliko godina su se u Srbiji pravili tuneli Brdjani, Šarani,Brančić. Poučen tim iskustvom jasno je da nema ni ideje ni snage a vrv ni para da se autoput do CG završi pre 2035. Pa samo do Peštera ima 52 tunela. A koliko tu ela ima od Mateševa do Boljara????? Vrv jos 50-70. Toliki broj tunela mi nismo u stanju da izgradimo za vrv narednih 20 god. Manimo se samoobmanjivanja. Verujem ja da svi zele da se to izgradi ali zelje su jedno.
Crna Gora je u bankrotu prakticno i sve dalje je upitno a Srbija sigurno nece graditi autoput a da Crna Gora ne zavrsi svoje parce.
Tako da dzaba smo se radovali, verovali u bajke po 1000 put i jos jednom pokazali svoju naivnost.
 
Црна Гора није у банкроту, него баш напротив, спрема се да укине доприносе за здравствено осигурање, тиме и оптерећење привреде, чиме ће бити (знатно) повећане зараде. Може несрећни Недимовић да провоцира Кривокапића у фармеркама за рачун свог шефа, може и у пинк гаћама, и то му је, отприлике, то.

Не знам чему очајање и разочарање, кад ћемо убрзо имати трећину трасе до мора под аутопутем. Кад се заврши цео - завршио се, нигде неће да побегне. Не вози се смо по аутопуту, а ту је и авион и, надајмо се, једног дана опет и квалитетан воз.
 
Ovo je off ali da kazem
Najmanje što je moglo da se uradi takvom čoveku je doček u farmericama, jer je nekih 10-ak dana pre dolaska u Srbiju bio u poseti Svetoj gori i obišao 4-5 manastira i prošao pored Hilandara u koji nije imao nameru da svrati na opste čudjenje svih. Čovek koji je ljubio mošti na Ostrogu nije našao za shodno da poseti Hilandar.
Farmerice i ministar poljoprivrede su najmanja moguća mera za takvu izdaju.
 
Па можда га тамо нису пожелели.
Лако правимо непријатеље, а што се мене тиче, руковао бих се са у тексас одевеним послужитељом, рекао му да каже газди да дође у Црну Гору обавезно без гаћа, и онда се окренуо и сео у авион и вратио се - пошто ствар није лична, већ је израз непоштовања државе која је постојала пре 1.000 година.
Ал човек помирљивији од мене, очигледно.
 
Ne mogu u Hilandaru da ga ne žele a u Srbiji da ga želimo. To nije ni prirodno ni normalno ni logično. Jel obećao pred kamerama da ce potpisati na dan Amfilohijeve godisnjice ? Jeste. On je izgubio svaki legitimitet i aerodrom je trebao biti prazan a kada na celu zemlje koja postoji stotinama godina bude neko DOSTOJAN onda ce istog sačekati cela vlada Srbije. Do tada nek okajava grehe jer je ljubio mošti i prodao se za 5 min.
 
Pa on je izrazio želju da se ugovor potpiše na godišnjicu Amfilohijeve smrti, ali su ga iz SPC ispalili - kad su letos iz Crne Gore poslali Patrijaršiji svoju verziju ugovora radi usaglašavanja, ovi su odgovorili da je "sezona godišnjih odmora u toku i da će Crkva ugovor da razmatra na jesen".

Od tada se iz SPC ne oglašavaju povodom toga, a ovamo se pravi utisak da je Krivokapić nešto kriv.

U maju hteli da mu podmetnu da potpisuje ugovor u sred noći u Beogradu, bez upoznavanja javnosti i na prečac, kao da treba da potpiše pristupanje Trojnom paktu. S time su ovi u Beogradu, što Vučić, što neki crkveni krugovi, hteli da ga iskompromituju pred crnogorskom javnošću.

Ali, Krivokapić je mudro postupio i odbio to da uradi. Neka se lepo napravi ceremonija u Crnoj Gori kako dolikuje, neka se utanače svi detalji i javnost upozna, pa će biti potpisivanja.

A SPC da je toliko ugrožena, ne bi ovoliko otezala, nego bi po hitnom postupku razmotrila ugovor i radila na utvrđivanju datuma za potpis..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=897045#p897045:24zpwnto je napisao(la):
biciklista » 08 Nov 2021 03:41 pm[/url]":24zpwnto]Ne mogu u Hilandaru da ga ne žele a u Srbiji da ga želimo. To nije ni prirodno ni normalno ni logično. Jel obećao pred kamerama da ce potpisati na dan Amfilohijeve godisnjice ? Jeste. On je izgubio svaki legitimitet i aerodrom je trebao biti prazan a kada na celu zemlje koja postoji stotinama godina bude neko DOSTOJAN onda ce istog sačekati cela vlada Srbije. Do tada nek okajava grehe jer je ljubio mošti i prodao se za 5 min.
Не иде то баш тако у односима међу државама. Онда га се не прима у госте, ако га не желиш. Да је ово 16. век нпр. те фармерке би чак могле бити повод за рат. Били мање лицемерни људи тад.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=897017#p897017:2p9tdxzx je napisao(la):
Пантограф » Pon Nov 08, 2021 3:32 pm[/url]":2p9tdxzx]Црна Гора није у банкроту, него баш напротив, спрема се да укине доприносе за здравствено осигурање, тиме и оптерећење привреде, чиме ће бити (знатно) повећане зараде. Може несрећни Недимовић да провоцира Кривокапића у фармеркама за рачун свог шефа, може и у пинк гаћама, и то му је, отприлике, то.

Не знам чему очајање и разочарање, кад ћемо убрзо имати трећину трасе до мора под аутопутем. Кад се заврши цео - завршио се, нигде неће да побегне. Не вози се смо по аутопуту, а ту је и авион и, надајмо се, једног дана опет и квалитетан воз.


Занимљив пројекат, велики пројекат и све то, али какав интерес има држава Србија да спуца милијарду и по евра у деоницу Пожега -Бољаре преко дивљег Пештера, по мени тотално сумануто.
 
Занимљив пројекат, велики пројекат и све то, али какав интерес има држава Србија да спуца милијарду и по евра у деоницу Пожега -Бољаре преко дивљег Пештера, по мени тотално сумануто.

Imas na topicu za gradnju Koridora 11 otprilike pricu o trasi...problem je jedino sto posle Ivanjice se vodi kroz vrlo zeznut teren na Dugu poljanu, mesto koje je izmedju NP i Sjenice, gde je posle relativno lak teren za rad (bas visoravan). Mislim da je tu politika dosta igrala ulogu, moglo je mosta vise da se ide ka Sjenici, al hajde, sta je tu je. Verujem da ce taj potez Ivanjica - Bratljevo - Duga poljana biti bukvalno najgora deonica kod nas, ne racunajuci fijasko sa klizistem u Grdelici (za koje su vrlo znali da postoji i OPET gradili bas tu). Gusta suma, preko 1000m nadmorske visine, obronci Golije, zeznuto. Finansijski sigurno neisplativo, tu nema sta da pricamo, to je svesno cist minus.
Sa CG strane kod granice je isto kao kod nas, ali posle postaje zanimljivo, nikad nisam prosao Matesevo Andrijevica Berane, ali koliko videh taj lokalni put je bas naporan za voznju, dakle jos jedna horor deonica :).
 
Ишао сам једном давно том деоницом Матешево-Андријевица-Беране, преко Комова негде, сачувај Боже, али не знам куда ће тачно да пролази овај аутопут.
 
Тај пут излази на 1600м висине код Штавне. Претпостављам да мора повелики тунел да се ради.
 
0.11.2021 Radovi na rekonstrukciju puta Mojkovac–Lubnice, dionica Mojkovac–Vragodo,
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=iR6V1Al5tvk[/youtube]
 
Radovi na izgradnji bulevara Podgorica - Danilovgrad, 10.11.2021

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qOgBfWTdUl8[/youtube]

Ovaj bulevar se odlicno radi!
 
Problem je od Mateševa do Andrijevice, vrh Trešnjevik. Od Andrijevice preko Bearana i na dalje do Poda (10 km od Berana prema Bijelom Polju) nije toliki problem, tu je dolina Lima (znači ne kanjon nego dolina) pa je ipak malo lakše. Na dalje, od sela Poda do Boljara, opet ide malo teži teren, al ipak mislim da je mnogo lakši nego onaj od Podgorice do Mateševa. Pare su najveći problem, zato mislim da je (u dogledno vreme) jedino realno nekako dobaciti auto put do Andrijevice, a na dalje (za sada) uraditi dobru magistralu sa tri trake do Boljara
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=897757#p897757:1d4ddbz0 je napisao(la):
Danilons » Čet Nov 11, 2021 2:04 am[/url]":1d4ddbz0]Problem je od Mateševa do Andrijevice, vrh Trešnjevik. Od Andrijevice preko Bearana i na dalje do Poda (10 km od Berana prema Bijelom Polju) nije toliki problem, tu je dolina Lima (znači ne kanjon nego dolina) pa je ipak malo lakše. Na dalje, od sela Poda do Boljara, opet ide malo teži teren, al ipak mislim da je mnogo lakši nego onaj od Podgorice do Mateševa. Pare su najveći problem, zato mislim da je (u dogledno vreme) jedino realno nekako dobaciti auto put do Andrijevice, a na dalje (za sada) uraditi dobru magistralu sa tri trake do Boljara
Problem je sto jedino na celoj trasi autoputa Bar - Boljari nije definisano kuda ce trasa proci od Andrijevice do Berana i samog Berana. Ima vise predloga i jos nije defintivno odredjeno kuda ce proci. U poslednje vreme cak se spominje da ce ici pored Donje Rzanice, Luga pa tamo pored Budimlje ka Boljarima, iako je bilo spominjano da bi iz Viniceke, povrh Buca, Luzca , Doca isla ka Tifranskoj klisuri i dalje ka Boljarima.
Ako neko ima neka saznanja o prolasku trase kroz Berane neka napise na ovom nasem forumu.
 
То је једино могуће ако је то стратешки интерес Кине. Ако сам добро схватио луку Бар држи Турска фирма, па је то и интерес Турске. Увек ће бити и интерес Русије, о Србији да не говоримо. Такође увек ће против бити колективни запад из горе побројаних разлога. Како год, то би било сјајно, када би било. Да ли је и реално је сасвим друго питање!
 
Rekao je da će finansirati EU fondovi. Pored toga je najavio i Jadransko Jonski autoput sa američkim partnerima.
Mada sve izgleda kao klasična predizborna kampanja puna praznih obećanja, a posebno ulazak u EU 2025 godine...
 
Сигурно је да има много обећања, посебно пред изборе. За Јонски АП европа има интереса да учествује, јер су Хрвати на корак од Дубровника, а Грци су завршили од Игуменце скоро до границе са Турском. Свакако им није у интересу АП ка Србији, бар у овом периоду док је ЦГ у НАТОу.
 
Vrh