Trenutno najviše zaostaju:
1. Tuneli Kosman i Mala trava, to sam video i na onom go pro snimku al me mrzelo da pišem, ovaj potonji ni asfalt nema u desnom, a od nekog EM opremanja i završetka istih su udaljeni mesecima. Pitanje koliko je EM opremanje odmaklo i u ostalim tunelima, nisu to samo iks-oks, čovečuljci i lampe... Zato i ponavljaju da će GRAĐEVINSKI radovi biti završeni do 30.11. i nije isključeno da će tako i biti, plus-minus nedelju dve. Eee, al onda slede elektro-mašinski radovi pre prijema i puštanja. Proleće 2022.
2. Parče posle tunela Vjeternik, pre mosta Suvovara. To možda i ne bude do 30.11. Baš ih je namučilo to klizište. Možda i bude. Pri kraju su definitivno.
3. Petlja Mateševo i naplatna pre svega, u najavi buduća CG Preljina, kao i taj potez do Kolašina u sezoni, pre svega letnjoj, jer nije da su Kolašin 1450 i 1600 sad neki Kicbil. Završiće to dok se opreme tuneli, a posle...
Radujem se, ali ću se još više radovati ako mučeni Euroasfalt stvarno završi krajen jula tunel, samim tim bude i Berane-Kolašin u funkciji. Činjenica da ću do Ostroga moći da stignem 1,5-2h brže nego sada nateraće me da se već u avgustu pomolim Sv.Vasiliju. Pa malo Jaz, možda Boka, a neću zaobići ni Pljevlja, pod uslovom da drugi svetski najpoznatiji Pljevljak (posle Darka Šarića) održi obećanje i prethodno dođe na par dana u Caribrod
Edit: Fali još sitnica pre svega na petljama i odmorištima, pa i duž trase, ceo jedan krak na Veruši (sa naplatne ka Podgorici), to mogu za nedelju-dve, ništa strašno, strašnije je šta posle petlje Veruša, ali generalno sve je to irelevantno kad se uzme u obzir šta je sve potrebno da se odradi u samim tunelima pre puštanja.