Ovo je kroz Albaniju čuveni SH20, trenutno sigurno najbolji put za motocikle u regionu, doduše za najlepše serpentine ne treba skrenuti ka Tamari, već desno ka Skadru... Nisam znao da sad ima veza i ka PG, a da se ne ide od Skadra na Tuze. Odlično!!
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=890713#p890713:uejm9u5n je napisao(la):nesharm » Pon Okt 18, 2021 12:17 pm[/url]":uejm9u5n]Hmm, Bemax odavno nije izbacio neki snimak, sta se dogadja sa zavrsavanjem autoputa? Treba u CG da putujem u decembru, pa da vidim da li cu da uzivam ili cu opet morati kroz kanjon.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=890771#p890771:1qwjo823 je napisao(la):Stefan Mar » Pon Okt 18, 2021 2:21 pm[/url]":1qwjo823]Ja već duže vreme aktivno pratim ovaj forum kao i forum vezano za autoput do Požege zato što obožavam da istražujem puteve i da vozim.
Ono što me jako zanima jeste da li neko zna kako napreduju radovi i kada će da se završi tunel Klisura kroz Bjelasicu. Video sam na Bemaxovom sajtu da su asfaltni radovi što se tiče rekonstrukcije gotovi ali nisam uspeo ništa da nađem kako stoje stvari za tunel koji izvodi Euroasvalt. Ako neko zna voleo bih da podeli i kada treba da se pusti ceo put od Kolasina do Berana? Hvala unapred na odgovoru.
milinko":2narflr1 je napisao(la):[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=890771#p890771 je napisao(la):Stefan Mar » Pon Okt 18, 2021 2:21 pm[/url]":2narflr1]Ja već duže vreme aktivno pratim ovaj forum kao i forum vezano za autoput do Požege zato što obožavam da istražujem puteve i da vozim.
Ono što me jako zanima jeste da li neko zna kako napreduju radovi i kada će da se završi tunel Klisura kroz Bjelasicu. Video sam na Bemaxovom sajtu da su asfaltni radovi što se tiče rekonstrukcije gotovi ali nisam uspeo ništa da nađem kako stoje stvari za tunel koji izvodi Euroasvalt. Ako neko zna voleo bih da podeli i kada treba da se pusti ceo put od Kolasina do Berana? Hvala unapred na odgovoru.
evo ja znam, tunel je probijen, ima prilično, nekoliko mjeseci, čak i pola godine, ali su problem podzemne vode, koje su obimne, pa se to sada rešava, ima na youtube prilog, tamo sam vidio, kažu da je očekivan završetak do kraja godine, rade kaptažu tih izvorišta, hidroizolaciju, asfalt je stigao do tunela s strane Berana, kažu skraćuje se put za nekih 40 km, Pgd Berane, istovremeno biće i petlja na drugoj dionici autoputa, to će biti najkraća veza Berana s autoputem,
Inače je dodijela tog posla Eurosvaltu skopčano s korupcijom, to je takjođe na žalost poznato, inače posao bi bio davno završenb, ali sve što je skopčano s korupcijom biva neuspješno
Tunel je probijen u aprilu mesecu. Bemax je uradio svoj deo puta od 6 i po kilometara od Lubnica do pocetka Jelovice. To je sve asfaltirano i dobro uradjeno, ali jos nije sve uradjeno na tom putu. Sledecih 3 km od pocetka Jelovice do tunela koje radi EUROASFALT nije uradjeno, stavili su podlogu i trebali su ovih dana da asfaltiraju a od toga izgleda nista nece biti, posto je vec oktobar mesec pa ce to sve pomeriti za april sledece godine . Prica i stalno vadjene da je voda u tunelu vise nije ni za malu decu. EUROASFALT nema dovoljno ljudi da urade sekundarnu u tunelu. Mali tunel koji se takodje radi u slucaju evakuacije nije jos probije niti se zna kada ce, a i on se jos nije opremio. S druge strane tunela to jest Jezerine nije napravljen most koji je trebao da bude vec gotov. Rok za zavrsetak ovog celog projekta i pustanje u sabracaj je bio kraj maja 2020. Onda su ima dali rok do novembra 2020. Sva voda koja se nalazila u tunelu je letos uspesno regulisana. Problem je sto EUROASFALT NEMA DOVOLJNO LJUDI DA ZAVRSI TAJ PROJEKAT. Moja neka prognoza je da ce put biti spreman za upotrebu na leto 2022. DVE GODINE KASNJENA. Ista ta firma radi i tunel kod Rozaja i obilaznicu oko Rozaja koja jos nije zavrsena i gde su isto probijeni svi rokovi po nekoliko godina. Inace firma je iz Sarajeva.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=890948#p890948:16fldjvs je napisao(la):milinko » Pon Okt 18, 2021 8:42 pm[/url]":16fldjvs][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=890771#p890771:16fldjvs je napisao(la):Stefan Mar » Pon Okt 18, 2021 2:21 pm[/url]":16fldjvs]Ja već duže vreme aktivno pratim ovaj forum kao i forum vezano za autoput do Požege zato što obožavam da istražujem puteve i da vozim.
Ono što me jako zanima jeste da li neko zna kako napreduju radovi i kada će da se završi tunel Klisura kroz Bjelasicu. Video sam na Bemaxovom sajtu da su asfaltni radovi što se tiče rekonstrukcije gotovi ali nisam uspeo ništa da nađem kako stoje stvari za tunel koji izvodi Euroasvalt. Ako neko zna voleo bih da podeli i kada treba da se pusti ceo put od Kolasina do Berana? Hvala unapred na odgovoru.
. tunel je probijen, ima prilično, nekoliko mjeseci, čak i pola godine, ali su problem podzemne vode, koje su obimne, pa se to sada rešava, ima na youtube prilog, tamo sam vidio, kažu da je očekivan završetak do kraja godine, rade kaptažu tih izvorišta, hidroizolaciju, asfalt je stigao do tunela s strane Berana, kažu skraćuje se put za nekih 40 km, Pgd Berane, istovremeno biće i petlja na drugoj dionici autoputa, to će biti najkraća veza Berana s autoputem,
Inače je dodijela tog posla Eurosvaltu skopčano s korupcijom, to je takjođe na žalost poznato, inače posao bi bio davno završenb, ali sve što je skopčano s korupcijom biva neuspješno
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891488#p891488:1zmf0v33 je napisao(la):fjerinic » Sre Okt 20, 2021 11:10 am[/url]":1zmf0v33]Zasto je zaustavna isprekidana? Bole me oci dok gledam
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891618#p891618:1ee2a3x6 je napisao(la):kruska » Sre Okt 20, 2021 3:44 pm[/url]":1ee2a3x6]Dobar dan! Dugo čitam i pratim sve, posebno deonice koje mi dotču standardne linije kretanja.
Javljam se jer imam pouzdane informacije koje mogu da doprinesu
- U nedelju sam prošao autoputem od Smokovca(PG) do sela Lopate (2km nakon petlje Veruša, isključio sam se nakon tunela Đurilovac, ispod mosta). Ne postoji teoretska šansa da put bude pušten od 1.11. U najboljem slučaju to će biti Đurđevdan (tako kažu radnici). I sam sam se uverio u to, većina otvorene trase je asfaltirana završnim slojem, ali u većini tunela nema završnog sloja, kao i na nekim mostovima. Most nakon tunela Đurilovac i dalje nije pod asflatom. Ali, još bitnije, elektro opremanje tunela je u velikom zaostatku, a po iskustvima sa tunelom Brančić znamo šta to znači. Pojedini tuneli i dalje nemaju postavljenu ni ventilaciju i ostalu opremu, tako da deluje da ovde stvarno ima još posla.
U svakom slučaju, s obzirom da sam kako tako prošao deonicom, mogu da kažem da je osećaj fantastičan, prava revolucija (posebno za nas sa kućom na Veruši, do sad sam iz PG do kuće putovao preko 100minuta), putovanje BG-PG ili do mora postaje stvarno jedno ok iskustvo, s obzirom da glavna prepreka ovom putovanju u petak popodne nije tih pola sata koliko će se uštedeti ovom deonicom, već lakoća putovanja od Kolašina do Podgorice, taj završni sat putovanja će sada biti relaks umesto kanjona i svega što putovanje kanjonom zna da nosi nakon 6 sati prethodne vožnje, posebno uz iole gužve. Isto važi i za putovanje iz PG, koliko je olakšao AP od Preljine do BG, bukvalno Stepojevac, Ćelije, Ljig, itd itd više ne postoje za ljude na daljinskim putovanjima.
- Lokalni put Bioče - Lopate: presvučen je asfalt na mestima gde je to bilo neophodno usled uništenja puta od teške mehanizacije
- Lopate - Veruša - petlja Mateševo: u celosti presvučen asfalt (osim par manjih deonica koje su već bile u odličnom stanju), put je sada kao pista.
- petlja Mateševo - most Mateševo: ovo je deonica koju je Krcan pominjao, istina je da je put u veoma lošem stanju. Ipak, ovo ne smatram kritičnim za puštanje AP, s obzirom da teren nije komplikovan i ovaj put će biti proširen i obnovljen u roku od 20ak dana, s obzirom na svu mehanizaciju i ljudstvo koje je u blizini. Već su i počeli delimično da rade povezivanje ovog puta sa petljom.
- Most Mateševo - Kolašin: deonica puštena krajem dvehiljaditih, u solidnom je stanju. Svakako da će u špicu sezone biti gužvi na njoj, ali ništa što već nije viđeno u Srbiji sa Preljinom i sl., čak sam siguran da i u sezoni potencijal Srbija+CG sjever- PG+more nije veliki kao Beograd - Čačak+Kraljevo+Zlatibor+CG, a to je saobraćaj koji vidimo na petlji Preljina sada.
Svako dobro i nastavljam da pratim, a kada mogu da doprinesem nečim što nije opšte i javljaću se.
Вјероватно си мислио да ће са петље Матешево да се реконструише пут са мостом преко Таре ( а испод моста Тара 2 аутопута) и мост преко ријеке Дрцке. Иначе тај мост преко Дрцке ријеке је у јако лошем стању. У ствари ће се градити нови мост преко Таре код постројења 110/20 kV Матешево тако да се нови мост не може урадити за 20-ак дана како кажеш.[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891618#p891618:t0b09jtk je napisao(la):kruska » Sre Okt 20, 2021 3:44 pm[/url]":t0b09jtk]Dobar dan! Dugo čitam i pratim sve, posebno deonice koje mi dotču standardne linije kretanja.
Javljam se jer imam pouzdane informacije koje mogu da doprinesu
- U nedelju sam prošao autoputem od Smokovca(PG) do sela Lopate (2km nakon petlje Veruša, isključio sam se nakon tunela Đurilovac, ispod mosta). Ne postoji teoretska šansa da put bude pušten od 1.11. U najboljem slučaju to će biti Đurđevdan (tako kažu radnici). I sam sam se uverio u to, većina otvorene trase je asfaltirana završnim slojem, ali u većini tunela nema završnog sloja, kao i na nekim mostovima. Most nakon tunela Đurilovac i dalje nije pod asflatom. Ali, još bitnije, elektro opremanje tunela je u velikom zaostatku, a po iskustvima sa tunelom Brančić znamo šta to znači. Pojedini tuneli i dalje nemaju postavljenu ni ventilaciju i ostalu opremu, tako da deluje da ovde stvarno ima još posla.
U svakom slučaju, s obzirom da sam kako tako prošao deonicom, mogu da kažem da je osećaj fantastičan, prava revolucija (posebno za nas sa kućom na Veruši, do sad sam iz PG do kuće putovao preko 100minuta), putovanje BG-PG ili do mora postaje stvarno jedno ok iskustvo, s obzirom da glavna prepreka ovom putovanju u petak popodne nije tih pola sata koliko će se uštedeti ovom deonicom, već lakoća putovanja od Kolašina do Podgorice, taj završni sat putovanja će sada biti relaks umesto kanjona i svega što putovanje kanjonom zna da nosi nakon 6 sati prethodne vožnje, posebno uz iole gužve. Isto važi i za putovanje iz PG, koliko je olakšao AP od Preljine do BG, bukvalno Stepojevac, Ćelije, Ljig, itd itd više ne postoje za ljude na daljinskim putovanjima.
- Lokalni put Bioče - Lopate: presvučen je asfalt na mestima gde je to bilo neophodno usled uništenja puta od teške mehanizacije
- Lopate - Veruša - petlja Mateševo: u celosti presvučen asfalt (osim par manjih deonica koje su već bile u odličnom stanju), put je sada kao pista.
- petlja Mateševo - most Mateševo: ovo je deonica koju je Krcan pominjao, istina je da je put u veoma lošem stanju. Ipak, ovo ne smatram kritičnim za puštanje AP, s obzirom da teren nije komplikovan i ovaj put će biti proširen i obnovljen u roku od 20ak dana, s obzirom na svu mehanizaciju i ljudstvo koje je u blizini. Već su i počeli delimično da rade povezivanje ovog puta sa petljom.
- Most Mateševo - Kolašin: deonica puštena krajem dvehiljaditih, u solidnom je stanju. Svakako da će u špicu sezone biti gužvi na njoj, ali ništa što već nije viđeno u Srbiji sa Preljinom i sl., čak sam siguran da i u sezoni potencijal Srbija+CG sjever- PG+more nije veliki kao Beograd - Čačak+Kraljevo+Zlatibor+CG, a to je saobraćaj koji vidimo na petlji Preljina sada.
Svako dobro i nastavljam da pratim, a kada mogu da doprinesem nečim što nije opšte i javljaću se.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891726#p891726:3b3jrf72 je napisao(la):Marlon » Sre Okt 20, 2021 7:16 pm[/url]":3b3jrf72]
Вјероватно си мислио да ће са петље Матешево да се реконструише пут са мостом преко Таре ( а испод моста Тара 2 аутопута) и мост преко ријеке Дрцке. Иначе тај мост преко Дрцке ријеке је у јако лошем стању. У ствари ће се градити нови мост преко Таре код постројења 110/20 kV Матешево тако да се нови мост не може урадити за 20-ак дана како кажеш.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=891983#p891983:1muirjju je napisao(la):KrCan » Čet Okt 21, 2021 1:10 pm[/url]":1muirjju]Kruska hvala na trudu i prenesenim utiscima. Da si putovao u obrnutom pravcu utisak bi bio mnogo bolji, jer su taj most /uvac 1-4/ u pravcu ka Podgorici svi asfaltirani sa drugim slojem bns, a uovaj koji si prosao bice ove nedelje zavrsena hidroizolacija, a cim vreme dozvoli i to ce se privesti kraju. I dalje ostaje najveci zaostatak na izlazu iz desne cevi tunela Vjeternik usled izmene prvobitnog projekta i saniranja klizista kao i sto je bio slucaj izmedju Uvaca 1 i 2.
Osvjetljenje je pri kraju, pa cak i ventilacija gotovo u svim tunelima, ali bas kasne sa video i sigurnosnim nadzorom i ispitivanjem tih instalacija.
Medjutim alfa i omega tragedije ovog Ap je ustvari katastrofalan pristup citavom projektu od strane tadasnjeg ministra saobracaja Brajovica. Em sto je napravio uzasan ugovor izostankom aneksa za struju i vodu, pa pristupa Ap kod Smokovca, nego je licno odgovoran za ovu i bruku i sramotu da je onoliko novca skrkano u one vijadukte na petlji Verusa, a da se izlaz sa petlje zavrsava bukvalno 10m iza naplatne rampe.
Jos jedna stvar, Preljina iako izgradjena kao privremena NS je uzgradjena i prosirena i idalje je usko grlo, doduse uz veci obim saobracaja. Medjutim ljudi dali vi uopste mozete zamisliti NS Matesevo u jeku sezone sa jednom ulaznom i dve izlazne rampe?! Pa co ce svo ljeto biti katastrofa. Dzabe nam usteda od Podgorice pola sata kad ce te na izlazu, bar u sezoni stajati satima. No sa sansom da bar nekad izadjete, a na Verusi ne mozete ni to! Da stvar bude gora na Preljini je ta privremena bila nekih 5 godina, bas me interesuje vase misljenje koliko ce Matesevo biti u ulozi ceone naplatne stanice, dok se ne zavrsi druga deonica do Andrijevice?
I da rezimiram: od izlaza sa ap do prolaska kroz naselje Matesevo tih nesto manje od 2km ni teoretski se ne sme pustiti pre rekonstrukcije, to bi bio kriminal.
Sto se tice rokova verujte mi ni u ministarstvu niko odredjeno nista ne moze da kaze, svi licitiraju. Definitivno je fizicki put zaista blizu same finalizacije, ali papirologija ce isto uzeti par meseci to sa sigurnoscu znam , a sa formiranjem novog DT ce se sigurno krenuti i sa rasciscavanjem "krave muzare" kako Vanja nazva Bemax. Ono sto je sigurno put ce biti u funkciji pred turisticku sezonu, sve ostalo je gledanje u kristalnu kuglu.