Šta je novo?

Crna Gora

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=649052#p649052:1uo60ici je napisao(la):
Earthmoving » Čet Avg 15, 2019 9:37 pm[/url]":1uo60ici]Bilo bi dobro I kada bi se iza uradila zapadna obilaznica iza jezera

Misliš oko Krupca da ide? Čini mi se da nema potrebe, jer svakako ne moraš da ulaziš u grad da bi sa ovog puta ka Vilusima došao na put ka Plužinama/Šavniku. Ima petlja ona koja se ukršta i sa podgoričkim putem, tamo negdje malo zinad ulaza u Nikšić, gdje nekad stajaše "Žitan" pumpa.

Možda sam se i "prešaltao", ali tako bi trebalo.
 
Na ovo skracenje sam mislio. Jer sada se em ulazi u podrucje grada gde je ogranicenje 50 (aerodrom, raskrsnica, Zeta...), em bi bilo krace 5km za tranzit gde bi brzina mimo naselja mogla biti I 80, pa mislim da bi se tranzit skratio za 10tak minuta.
A prosirenje od Vilusa ka Niksicu koje se sada radi, mislim da ce ici otprilike do donjeg jezera ka slici (jer posle toga je vec noviji put, cesto I sa 3 trake do doline Niksica.
 
Nije loša ideja ali kako su relativno skoro probili put severno od NK sumnjam da im je prioritet. Mada i to je realnije od ovih mostova što predlažeš ma koliko bi skratili put mislim da bi im cena bila astronomska. Svakako lepi predeli za vožnju i kvalitetan put, uz postepeno povećavanje kilometara AP ide se ka boljem...
 
Гледам ово и не верујем. Усек, насип, мост, тунел и стално тако! Онда ови наши шалабајзери кажу на захтевној деоници Обреновац-Љиг, понегде је морало бити насуто 10-12м насипа. Па овде има насипа преко 50м и то на 1000 м надморске висине. За политичаре је само Голи оток. Камен.Они нешто направили, са нашим парама :bash: :bash: :bash: . Какве су људи овце!!! Систем очигледно не ваља, имамо константну негативну селекцију. :violina: :violina:
 
oduševio me ovaj video.. prošli mjesec su slabo radili i nije bilo napretka, ali me ovaj video oduševio. sad znam da će biti gotovo za tačno 12 mjeseci.. lijepo treba dati sve Kinezima da grade jer oni nikad ne kasne...
 
Moje vidjenje je da iz nekog razloga deo pre Moračice kasni (prvi deo je kasnije krenuo ali ne znam zasto onaj pre mosta), most I deo posle dobro napreduju, pa opet druga polovina autoputa ka Matesevu, koja je na tezem terenu za gradnju, isto zaostaje, na kraju snimka se vidi recimo na tom delu oko petlje kolko jos zemlje ima da se skida. Dobro se radi, ali bas ima dosta posla jer je teren pretezak. Verujem da ce najveci deo biti gotov za godinu dana, ali da li bas sve tacke, videcemo.
Kad se zavrsi ovaj autoput u celosti ce biti jedan od najraznovrsnijih na svetu: prvo banatska ravnica, pa pored peščare, pa moćan most preko Dunava, pa valovit teren do Ljiga, pa planinski teren do visoravni (verovatno pešterske), pa gromadne velike planine, pa krš, pa jezero, pa primorje :) Nema prirodnog okruženja I klime kakve neće biti na tih par stotina kilometara :)
 
Zemljani, poenta je što više ljeti ulažu u gornje djelove AP-a zbog snijega zimi... ovaj dio na početku do Moračice pa i posle Moračice 10-ak km nema snijega a i rijetko su niske temperature. Tako da mogu da rade i u decembru jer znam da u PG zimi nekad idem u kratkim rukavima. u septembru počinju asfaltiranje prvih 12.5 km...
 
Pa da, I na snimku se vidi da je deo iza mosta vrlo blizu prvim slojevima asfalta, sto je odlicno. Ne znam kad ce asfaltiranje krenuti u tunelima, njih nema na ovim Bemaxovim snimcima, ali verujem da I to ide ok jer su, ako se ne varam,odavno probijeni. Ali puno posla ih ceka jos na pocetku zapadno od Podgorice, I ovi neverovatno teski tereni iza krša severno gde počinje druga klima I geologija, I gde mi je neverovatno da autoput cesto ide vrhom spicaste I uske planine, ili tik sa strane (pa ima puno vijadukata), to sam retko vidjao.
Mislim da je dobro I sto se autoput zavrsava zapadno od Pg jer to skracuje put ka Niksicu I Boki, plus deo iza Niskica se prosiruje. Jedina mana je ogranicenje od Pg do Nk, ne znam kakvo je sad, ali ranije je bilo jako malo, oko 60km/h.
 
Zemljani, počinju da rade bulevar u januaru od Pg do Nk, ali dionicu od Pg - Dg - 25km.. onda će biti na nekim dionicama i 100 km/h... vjerujem da nisi znao to... :) Bemax zaista odlično radi.. Iako znam kako im se namještaju tendere i ko je vlasnik i čiji je rođak/sin, ali njegova firma gazi i završava prije vremena.. Eno onaj put prema Luštici 4 mjeseca prije roka... Rade kvalitetno za razliku od drugih firmi prije svih mislim na Tehnoput koji je širio bulevar od 7 km - 2 godine i pritom nekoliko puta cijelo naselje ostalo bez struje... Evo npr juče sam kupio stan u zgradi čiji je investitor nije završio nikad. nego firma bankrotirali a ljudi koji su unaprijed platili su se uselili u neomalterisane stanove bez struje. Tako je bilo prije 10 godina a prošle godine su tek dobili lift... Tako je kod nas u CG
 
Сама чињеница да АП иде са 0 на преко 1000м је за респект. Кад га заврше, отићи ћу да се провозам. То вреди видети!
 
je l ima negde da se pogleda snimak ili neka tema vezano za rekonstrukciju Niksic-Pg? Ovo sto rade kinezi je za svaku pohvalu. Ne bih da mracim ali stao bih uz zemljnog vezano za kasnjenja (jos je rano, ali zemljani kakva su tvoja predvidjanja da ce ova deonica biti gotova? nigde na ovim snimcima nema unutrasnjosti tunela a svi znamo da eketroopremanje tunela traje i do godinu dana)
 
Јел има неких новости, Ниџо?


Sent from my Armor_3 using Tapatalk
 
nije još gotov most... tek za 10-ak dana će biti... inače da CG nije kasnila sa dokumentacijom most Moračica je trebao da bude poslednji segment a ne među prvima... dati kinezima da rade cio auto put od Čačka do Bara da može čovjek da odahne da će završiti na vrijeme...
 
НИје баш најновији али даје леп увид!
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=evk3uTjt1Is[/youtube]
 
Још један видео о мосту Морачица, сада је већ вероватно и спојен!
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=f9TNcy6hsV4[/youtube]
 
Зна ли неко из ЦГ, да ли ће икада средити онај излаз из Шавника према Никшићу, оне серпентине баш не пријају?! Када кренем ка Боки, идем на Јабуку, Пљевља, Ђурђевића Тара, Жабљак, Шавник, Никшић, Вилуси. Остало је само то код Шавника где је баш незгодно!
 
Sad se sredjuje onaj dio od Niksica do raskrsnice za Boku i Trebinje i to se radi cijele godine i vjerovatno ce i do kraja decembra potrajati. Od Niksica do skretanja ima oko 30 km i za nas iz Podgorice Niksica itd to ce biti bas dobra trasa.
Za dio od Savnika prema Niksicu nisam vidio da iko pominje prosirivanje ili bilo kakve radove sem ako se ne nadaju da Djokovici caste tu dionicu jer im prolazi kroz selo odakle su Jasenovo Polje :D :D :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652835#p652835:6i48o6sx je napisao(la):
Kurogane1 » Ned Avg 25, 2019 7:26 pm[/url]":6i48o6sx]Sad se sredjuje onaj dio od Niksica do raskrsnice za Boku i Trebinje i to se radi cijele godine i vjerovatno ce i do kraja decembra potrajati. Od Niksica do skretanja ima oko 30 km i za nas iz Podgorice Niksica itd to ce biti bas dobra trasa.
Za dio od Savnika prema Niksicu nisam vidio da iko pominje prosirivanje ili bilo kakve radove sem ako se ne nadaju da Djokovici caste tu dionicu jer im prolazi kroz selo odakle su Jasenovo Polje :D :D :)
Значи ништа од тога, ту би вероватно требао неки вијадукт изнад Шавника. Нада умире последња! :violina:
 
Ako se dobro sećam, svojevremeno se pominjala izgradnja brane na Komarnici, preko koje je trebala da ide izmenjena trasa puta koja bi izbegla serpentine kod Šavnika, ali to je preskup projekat i ne znam da li su trajno odustali od njega.
 
Vrh