Šta je novo?

Crna Gora

POstovani forumasi. Ja neznam kako da stavim video snimak da se odmah vidi pa ko zna neka to uradi Ovo je novi snimak posle nove godine

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=huVPc6MH6TI[/youtube]
 
Herceg Novi dobija savremenu autobusku stanicu - Gradiće se zgrada terminala, tržni centar, pristupne saobraćajnice...
autobuska_stanica_herceg_novi2_010919_tw630.jpg
https://www.ekapija.com/news/2363921/he ... zni-centar
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=4aJdjvjq4Rs[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2PRz11mWXm4[/youtube]
 
Koliko vidim po ovom tabelarnom prikazu od polovine decembra do polovine januara su dosta slabo radili. Negde sam procitao da su radnici Bemaxa bili na godisnjem odmoru od 31 decembra do 10 janura.
 
Da nije neko prolazio pored Moračice da slika? :) :) baš me zanima koliko je napredovalo... Moja žena ide brzo za BG ali po noći tako da mi ne može slikati hahahah...
Inače, kažu da će biti gotovo do sredine 2020.. mada u to ne vjerujem... mislim da će do novembra sve biti gotovo jedino ako ne budu pravili problem sa priključenjem u PG pošto sigurno neće raditi petlju...
 
Ovaj novi rok nije zato sto Kinezi kasne sa ugovorenim radovima nego sto treba da se uradi I faza petlje Smokovac bez koje se ne moze ukljuciti na AP, takodje nisu ugovorili elektro I vodo snadbijevanje. Ovo ce procjenjuju kostati dodatnih oko 80-90 miliona eura a nije ni ugovoreno jos.
 
Nije problem petlja, uradi se prključni put u dvije trake. Petlja će se raditi kad se bude radio put prema Baru...

Ne znam za vas ali mislim da ovaj Nurković radi dobro svoj posao ne samo za auto put već i za ostale rekonstrukcije puteva. Prije svega mislim na bulevar PG - DG.. Iako to obezbjeđuju opštine, država daje novac i diže kredite...

U moj Danilovgrad došla Zorica Kovačević na mjesto gradonačelnika i odmah ulaže u puteve. Takođe se pravi i novi put preko Martinića da ne prelazi šine da se smanji opasnost. Gdje god ona dođe - uvijek nađe pare za projekte pa je onda sklone hahha
 
Pai ne pricam o citavoj petlji vec o I fazi. Moraju most preko Morace da rade I nadvoznjak preko pruge. Treba im za to godinu ipo - dvije.

A sto se tice ostalog sto rade ili planiraju da rade moje misljenje je da oni to rade zbog njih jer ostvaruju ogroman profit. Ko j*be narod zaduzi ga sto vise digni akcize I poreze. Bolje je uraditi fin put koji ce zaposliti 0 radnika sta ce nam fabrike.
 
Kad postoji autoput lako će se privući investitori (pod uslovom da lokalci smanje apetite).
 
Hrvati od 2002 do 2012 izgradise 650 km autoputeva. Da li su im autoputevi privukli investiture ne znam ali njihova stampa pise da im omladina ode za Njemacku, Austriju itd.
 
Odoše im i starci kad imaju EU pasoše.
Odavde je malo teže.
 
Čitam ovaj tekst iznad i na kraju Jonuz kaže...
da je u toku izrada idejnog projekta trase brze saobraćajnice duž Crnogorskog primorja, u sklopu kojeg se razmatra i pitanje saobraćajnog prelaza preko Bokokotorskog zaliva. Prema njegovim riječima, postoje tri varijantna rješenja.
“Jedno od rješenja je tunelsko, a dva su rješenja data sa mostovskim prelazima, za sva ta rješenja će biti urađena i troškovna analiza”, izjavio je Mujević.

Kako će reagovati vlasnici trajekta na vest da planiraju premostiti Boku...?
 
Vrh