Šta je novo?

Crna Gora

Ne pita se tu navodni vlasnik nista. Bice kako gazda kaze. A gazdi je isplativije da se most uradi za 2-3 godine i ostane mu 20-30% cistog profita od 150 miliona eura koliko se predpostavlja da ce kostati izgradnja mosta. Bolje mu je da uzme pare za 2-3 godine jer bi mu naplatom trajekta trebalo 20 godina.

https://www.dan.co.me/?nivo=3&rubrika=V ... 2017-06-24
 
Osim aerodroma, Ministarstvo saobraćaja, navodi ministar za Novu M, čeka posao i u vezi aneksa ugovora sa kineskom kompanijom CRBC, zaduženom za izgradnju prioritetne dionice autoputa Bar-Boljare, od Smokovca do Mateševa. Naime, aneks je neophodan zbog dodatnih troškova, a ugovorom je predviđeno da cijena radova na prioritetnoj dionici autoputa može da se uveća deset odsto.

“Praktično je u završnoj fazi i očekujemo ovih dana da dobijemo konačno odobrenje, odnosno obrazloženje svake stavke iz tog aneksa, ponude izvođača i da ćemo vrlo brzo potpisati aneks ugovora. To ćemo tek kad dobijemo završni dokument od inženjera i analizu cijene znati koliko je – od 49,5 do 50 miliona će biti dio koji će se ugovoriti sa CRBC, dok će ostali dio projekta, i to sve kad saberemo, oba ta projekta, odnosno iznos sredstava za neugovorene radove biti 80 miliona, 81, što je u onih 10 odsto ugovorom predviđeno za nepredviđene, neugovorene radove”, kazao je Nurković.

Prema njegovim riječima, sa ovim naknadnim, nepredviđenim radovima, taj posao ne može biti završen 11. maja.

“Očekujemo to da bude 2020. godina, negdje polovina možda avgust, krajnji rok septembar-radi svake sigurnosti. Vodimo računa o tome da nam je kvalitet na prvom mjestu. Zaista nam je tu nulta tolerancija što se tiče izvođača, jer pomno to prati, kako inžinjer, tako upravljač projekta Monteputa, tako i državna komisija za tehnički prijem”, poručio je on.

Kako je istakao autoput će doprinijeti i razvoju sjevera.

“Kvalitetna infrastruktura je preduslov za razvoj privrede, ekonomije, a naročito turizma. Veliki podsticaj za razvoj privrede i ostajanje stanovništva na tom području, da više ne bude smjer sjever-Podgorica i primorje, nego da eventualno se iz ovog pravca vraćaju ka sjeveru i eventualno oni koji su pošli na Zapad, sigurno ovdje će imati bolje uslove za rad i život”, istakao je Nurković.

Osim izgradnje prioritetne dionice autoputa, bitno je da se do svakog kraja Crne Gore može nesmetano i lako doći, te će zbog toga Ministarstvo ove godine započeti izgradnju i rekonstrukciju nekoliko putnih pravaca.

“Biće praktično od granica Dobrakovo ka Bijelom Polju rekonstrukcija puteva, Mojkovac-Ribarevine do Berana, od Dračanovca do Rožaja, onda ćemo bulevar od Podgorice do Danilovgrada, predviđen je bulevar od Jaza do Herceg Novog. Smatram da ćemo u naredne dvije, tri godine sredstvima iz budžeta uraditi značajno poboljšanje u putnoj infrastrukturi”, dodaje on.

Nurković zaključuje da će se razvijanjem infrastrukture na pravi način valorizovati turistički potencijali Crne Gore, te da će izgradnja puteva sigurno doprinijeti ekonomskom procvatu.
 
Ne kasni CRBC nego je država kasnil sa dozvolama. zato se i odužilo ovoliko. druge godine su samo uplatili 15 miliona umjesto 170.
 
Most preko veriga u boki je trebao da se radi poslije sibenskog mosta odakle si dotjerani trajekti ali desi se zemljotres pa rat raspad drzave itd. ...
A to da vlasnika trajekta milov kum inace se nepita ma vazi ...
 
kakvi prelepi kadrovi, jel može autor ovog snimka da ćera ovo dalje po trasi...?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=605604#p605604:1bj97am9 je napisao(la):
Marlon » Sub Mar 02, 2019 2:39 pm[/url]":1bj97am9]https://youtu.be/iw_aZPevFv0

Kadrovi od danas

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=iw_aZPevFv0[/youtube]

Ovako je bolje. Stvarno impresivni kadrovi. :kk:
Očekujem barem jednu epizodu sa ovog autoputa u šestoj sezoni The Grand Tour-a.

MV5BYjkyOWIyZGYtYzU3ZS00NWM2LThjZGEtMDZjZjg2MTI2NzBhXkEyXkFqcGdeQXVyNjI4OTg2Njg@._V1_.jpg
 
To bi im bila super epizoda...krenu od mora...voze dobrim putem do AP...posle kad siđu sa AP uzmu ovakav Jeep pa ga poćeraju malo po katunima...
 
Petlju Smokovac ipak grade Kinezi: Dodatni radovi koštaće oko 85 miliona eura

Pregovori Vlade i kineskog CRBC-a o gradnji petlje Smokovac i nedostajućue elektro i vodovodne mreže na kraju su završili dogovorom, uprkos razlikama u procijenjenom iznosu tih troškova, saznaje portal Investitor.

Ti dodatni radovi će, prema našim saznanjima, koštati oko 85 miliona eura, što je kompromis između 120 miliona, koliko su Kinezi ranije procjenjivali, i 60 miliona procijenjenih u Vladi, kazao je izvor Investitora upućen u pregovore.

Sada je procedura da predlog ide na Komisiju za ekonomsku politiku crnogorske Vlade, nakon čega će biti potpisan i ugovor sa detaljima ovog važnog posla, koji je proteklih godina bio glavni “kamen spoticanja” dvije strane.

Prema saznanjima Investitora, predsjednik CBRC-a Du Fei stiže danas u Podgoricu, gdje će u narednim danima obići gradilište i razgovarati sa predstavnicima Vlade i njihove ćerke kompanije u Podgorici.
 
BEMAX je najzad izbacio simak radova na autoputu ali se vidi da je to snimak od pre 20 dana . Tacnije 20 FEBRUARA 2019.
 
Ministarstvo saobraćaja uputilo je zahtjev Ministarstvu održivog razvoja za izdavanje građevinske dozvole za izgradnju prve faze petlje Smokovac na auto-putu Bar Boljare, piše Pobjeda.

Izgradnjom prve faze petlje Smokovac ukupna dužina prioritetne dionice auto-puta se sa postojećih 41 kilometara povećava na 42,5 kilometara

Zahtjev se odnosi na građevinski dio petlje, naplatnu rampu i trafostanicu 20/0,4 KV. Petlja će se nalaziti u Podgorici, na katastarskim opštinama Rogami i Doljani.

Vlada je na sjednici 17. januara dala saglasnost Ministarstvu saobraćaja za izvođenje potrebnih radova na petlji Smokovac koja, saglasno važećim dokumentima, predstavlja vezu auto-puta Bar Boljare i Jadranskojonskog auto-puta, kao i priključak na postojeću putnu mrežu.

U Vladinom dokumentu navodi se da će se u ovom trenutku izdvojiti i izvesti samo njena prva faza, sa ciljem povezivanja prioritetne dionice auto-puta Bar Boljare sa magistralnim putem M-2.

Izgradnjom prve faze petlje Smokovac ukupna dužina prioritetne dionice auto-puta se sa postojećih 41 kilometara povećava na 42,5 kilometara.

Njome bi se obezbijedilo kvalitetno i konačno tehničko rješenje, sa naplatnom rampom na Smokovcu.
 
Znam da se ovde uglavnom sada piše o autoputu, ali evo jedan video koji savršeno oslikava o kako neverovatno lepoj zemlji je reč. Uživajte!

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=UUfZyI1U5qE[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=607442#p607442:2rye7knw je napisao(la):
Trejsi » Ned Mar 10, 2019 10:41 pm[/url]":2rye7knw]Znam da se ovde uglavnom sada piše o autoputu, ali evo jedan video koji savršeno oslikava o kako neverovatno lepoj zemlji je reč. Uživajte!

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=UUfZyI1U5qE[/youtube]

Nista posebno...

YU Balkan:
1. Srbija
2. Slovenija
3. Bosna
4. Hrvatska
5. Makedonija
6. Crna Gora

Verovatno ce Hrvat, Slovenac i Bosanac promentiti prva 4 mesta ali zacelje se nece nikad menjati :)
 
Je li ovo ovaj potporni zid na drugoj slici ozidan od betonskih blokova?
 
Marlon je napisao(la):
Je li ovo ovaj potporni zid na drugoj slici ozidan od betonskih blokova?[/quote
Jeste, ali je tampon na trasi uveliko nanesen u nabijen prethodno, tako da ovi blikovi bukvalno sluze za estetiku!
 
Nekad se za estetiku koristio kamen
Kad je svecano otvaranje zna li se oce biti 2020
 
Vrh