Šta je novo?

Crna Gora

Da li će se barem donekle rekonstruisati put od tunela do Kolašina jer će se sigurno povećati obim Sabrina
Da li će se barem donekle rekonstruisati put od tunela do Kolašina jer će se sigurno povećati obim saobraćaja?
Mislim da se ponavlja prica autoputa i rekonstrukcije puta Kolasin-Matesevo. Postoji vise varijanti kako ce se to rjesavati: rekonstrukcija postojeceg puta, zaobilaznica od vladosa do skijalista, parcijalna zaobilaznica do savardaka sa rekonstukcijom ili cak gondola od grada do skijalista. Novi Dup ce dati odgovor a po mom misljenju ce se to rjesavati vec sledece godine jer centar Kolasina ili ako se ne varam ulica Boska Rasovica koja se trenutno renovira nema sanse da u trenutnima kapacitetima uspjesno odgovori na znacajnije povecanje saobracaja koga ce sigurno biti.
 
Mislim da se ponavlja prica autoputa i rekonstrukcije puta Kolasin-Matesevo. Postoji vise varijanti kako ce se to rjesavati: rekonstrukcija postojeceg puta, zaobilaznica od vladosa do skijalista, parcijalna zaobilaznica do savardaka sa rekonstukcijom ili cak gondola od grada do skijalista. Novi Dup ce dati odgovor a po mom misljenju ce se to rjesavati vec sledece godine jer centar Kolasina ili ako se ne varam ulica Boska Rasovica koja se trenutno renovira nema sanse da u trenutnima kapacitetima uspjesno odgovori na znacajnije povecanje saobracaja koga ce sigurno biti.
Sa Beranske strane moze da primi saobracaj posto ima obilaznica oko grada i sa nje se skrece ide kroz Pesca i Luzac i do tunela je odlican put.
 
Ne mora kroz Boška Rasovica i u centar. Kod Šerpasa se skrene ka z. stanici i onda prva desno, obodom grada na kružni tok i dalje na magistralni put ka Matesevu.

Ipak, obilaznica će biti neophodna i tačno je da braća Crnogorci ponavljaju tačno istu grešku kao za AP, tj vrlo zakasnelu rekonstrukciju magistrale ka KL.

Činjenica je da u cg vreme teče nekim svojim tokom, a projekti se vode potpuno reaktivno. Za tamo trebaju još deblji živci. :)
 
Ne mora kroz Boška Rasovica i u centar. Kod Šerpasa se skrene ka z. stanici i onda prva desno, obodom grada na kružni tok i dalje na magistralni put ka Matesevu.

Ipak, obilaznica će biti neophodna i tačno je da braća Crnogorci ponavljaju tačno istu grešku kao za AP, tj vrlo tek zakasnelu rekonstrukciju magistrale ka KL.

Činjenica je da u cg vreme teče nekim svojim tokom, a projekti se vode potpuno reaktivno. Za tamo trebaju još deblji živci. :)
ja sve mislim da se to nekako namerno radi da bi se neke pare uzele. Nema normalne logike da ti gradis ovaj put od 2017 godine i da neznas da ti treba od skijalista dobar put do Kolasina i dalje. Kao da neznas da ce svi krenuti i kamioni i autobusi i kola putnicka od Berana ka tunelu i dalje
 
Sa Beranske strane moze da primi saobracaj posto ima obilaznica oko grada i sa nje se skrece ide kroz Pesca i Luzac i do tunela je odlican putna.
Dionica od Berana do autoputa bice u duzini od oko 45-46km. Zadovoljavajuci dio puta je od Lubnice do kruznog toga na 1450 i ova moderna saobracajnica Kolasin-Matesevo sto se zavrsava do decembra. Put kroz Berane i sa Rozajske(dominantne) i sa Bjelopoljske strane izbjegava centar grada sto je znacajno ali dio od skretanja za Lubnice do sela Lubnice u duzini 9km je za nijansu uzak za vecu kolicinu saobracaja, uz veliki uspon, nedostatak trece trake i isprekidane trake u spicu ljetne i zimske sezone ce biti usko grlo. Naravno najizazovnija dionica ce biti od kruznog toga na 1450 do Vladosa(ukljucenja na auto-put), pocev da nema signalizacije na dobrom dijelu puta, upitna sirina od 6,60m na cijelom dijelu ove trase, problemi prilikom prolaska kroz uze gradsko jezgro.
 
Dionica od Berana do autoputa bice u duzini od oko 45-46km. Zadovoljavajuci dio puta je od Lubnice do kruznog toga na 1450 i ova moderna saobracajnica Kolasin-Matesevo sto se zavrsava do decembra. Put kroz Berane i sa Rozajske(dominantne) i sa Bjelopoljske strane izbjegava centar grada sto je znacajno ali dio od skretanja za Lubnice do sela Lubnice u duzini 9km je za nijansu uzak za vecu kolicinu saobracaja, uz veliki uspon, nedostatak trece trake i isprekidane trake u spicu ljetne i zimske sezone ce biti usko grlo. Naravno najizazovnija dionica ce biti od kruznog toga na 1450 do Vladosa(ukljucenja na auto-put), pocev da nema signalizacije na dobrom dijelu puta, upitna sirina od 6,60m na cijelom dijelu ove trase, problemi prilikom prolaska kroz uze gradsko jezgro.
Sve si tacno rekao tako da bilo sta dodam bilo bi samo kukanje o propustenim sansama kada se radio taj put od Berana do Lubnica i dalje ka Jelovici i tunelu.
 
 
Dobar tekst, koji sadrži dosta detalja i rokova.

Nadam se da je tačan.
 
Ja se izvinjavam svim članovima foruma ali ovo sto se izjavljuje je samo bla,bla,bla,bla,bla. Koga vise oni zaje*******avaju. Ko da smo prave ovce!
 
Dobar tekst, koji sadrži dosta detalja i rokova.

Nadam se da je tačan.
Da si mene pitao koji nisam tu bez obilazak bi ti isto rekao kao i on koji je to obilazio. Čak bi od mene i vise saznao nego što je tu napisano. Nemam reci o toj sramoti koja se tamo dešava.
 
Tunel Klisura! Kažu da bi do Nove godine trebalo da se pusti u saobraćaj
 
Tunel Klisura! Kažu da bi do Nove godine trebalo da se pusti u saobraćaj
10 oktobar, 20 oktobar, pocetak zimske sezone(vjerovatno oko 10 decembra), nova godina, mart 2024. Odavno za neki projekat nije bilo vise rokova zavrsetka.😀😂
 
Najvjerovatnije trafostanica za napajanje strujom tunela, mozda recipijent za preciscavanje otpadnih voda iz tunela itd.
 
Сад ми је већ занимљиво и пратим да се сви попречни правци убрзавају са изградњом и у ЦГ и у Србији!
 
Danas mi je @KrCan izrazio bojazan da ta deonica nebi po njemu mogla biti zavsena sa EM do kraja godine, Jos nije sagradjen centar za kontrolu tunela a i plasi se da i upotrebana dozvola nece tako lako biti izadata .Realno je pustanje u martu.
Mislim da je tu nas prijatelj u pravu a dali ce oni nesto skarabuciti i to pustiti pa onda juriti dozvole videcemo
 
Danas mi je @KrCan izrazio bojazan da ta deonica nebi po njemu mogla biti zavsena sa EM do kraja godine, Jos nije sagradjen centar za kontrolu tunela a i plasi se da i upotrebana dozvola nece tako lako biti izadata .Realno je pustanje u martu.
Mislim da je tu nas prijatelj u pravu a dali ce oni nesto skarabuciti i to pustiti pa onda juriti dozvole videcemo
Sa aspekta struke i nauke ne sumnjam u verodostojnost ovih informacija. Ali gledajuci stanje na terenu nelogicno je da je ovolika zurba za asfaltiranje u septembru da bi se otvorio tunel u martu. Svakako ide oktobar gdje mislim da ce se vise znati nakon zavrsetka asfaltiranja cjelokupne dionice.
 
Informacije koje imamo kazuju da se ovo neće otvoriti pre marta što je negde i realno uzevši u obzir obim posla koji još treba da se uradi.
Kada pogledamo slike deluje da tu nema puno posla i da to može biti gotovo i pre marta.
Iskustvo koje sam stekao najvećim delom prateći razne projekte na ovom forumu mi govori da vrlo verovatno neće biti pre marta jer otkad ja pratim infrastrukturne projekte ništa nije bilo završeno pre nego što smo mislili da će biti nego samo posle.
E sad, mene kopka, odakle i dalje postoji nada da će Pakovraće-Požega biti gotovo do kraja sledeće godine kada se nalazi u fazi završenosti kaja je daleko od ove i pritom tamo imamo sve duplirano dva tunela, odvojene trake, itd, itd.
Ne kažem da nije moguće ali mi prosto nije logično.
 
Zoki volio bih da gresim. Medjutim ispred tunela ka Kolasinu su tek poceli da prave zgradu za kontrolni centar za tunel. Cev duga 2km nema sansi da se moze elektro masinski opremiti brze od 4-5mjeseci. Tako da bez obzira sto je tunel fakticki zavrsen I cak nezvanicno funkcionise, oni zvanicno ne smiju otvoriti saobracaj dok god se ne izda upotrebna dozvola. A to niko ne smije potpisati pre nego se kompletno ne zavrse svi radovi, a pogotovo ne pre sigurnosne signalizacije koja spada u EM opremanje, zajedno sa hidrantima.
To je to, tunel ce nezvanicno funkcionisati, ali ne I zvanicno, s tim sto se plasim da ne bude idiota da ce voziti prebrzo obzirom da su radnici jos uvijek unutra I vrlo lako moze biti udesa unutra.. zato ja I kazem nema sense do nove godine, a inzinjer mi kaze realno u Martu. / eto to je bila nasa konverzacija/
@Forza taj objekat je buduci komandni centar. Prosto je nemoguce izgraditi ga opremiti sa svom tom elektronikom I to povezati kroz tunel u sledecih par meseci iako jeste zvanicni vazeci rok I kod Monte puta I za izvodjace radova Nova godina. Kao sto rekoh ne bi me cudilo da neki ministar ne dodje I u promotions svrhe I presece vrpcu, tako su jos pred izbore Adzic otvorio granicni prelaz Jabuka, a zavrsavali ga do pre petnestak dana dok sam ja bio tamo. Takva praksa je kod nas uobicajena, ali to je vec nesto drugo.
@Marlon ne brini za recptore za vodu. Voda je I onako otisla u cevi za privatne minielektrane sto je I bio primarni podsticaj da se udje u ovu invrsticiju I da se drzavni budget uveliko iskoristi I za privatni interes. Bar ta praksa je u CG bila prisutna de god se mogla primeniti u proteklih tridesetak godina.
"Kome je Bog otac, lako mu je biti svetac" kako bi narod rekao!
 
Poslednja izmena:
Znam onu mini hidrocentralu od Lubnica kad se krene put tunela pored puta, a i buduci regionalni put Mojkovac - Lubnice su iskodistili da u trupu puta ugrade cijevi za mhe eno im je masinska sala na uscu Bjelojevicke rijeke u Taru. Zasto most preko Tare nisu poceli ljetos kad je bilo najavljeno da je dobijena gradjevinska dozvola? Vjerovatno traze jos para jer je ugovor potpisan 2019 a u medjuvremenu cijene otisle 50%.
 
Vrh