Šta je novo?

Crna Gora

Pojma nemam, ako saznam javiću. A bio bi red da malo krene sezona radova kad je već sezona skijanja nažalost završena...
Imali nekih informacija dali se radi u tunelu i na mostu. Evo pola aprila prodje, odobrena sredstva a jul kao krajni rok ce brzo doći. Mislim da nas je Euroasfalt bas lepo nasamario. Lepe pare uzeli a ništa od 2017 nisu završili. SRAMOTA
 
То је око 4200 возила дневно за 9 месеци , с тим што ће у наредна три месеца порасти са приближавањем летње сезоне до око 5000 на дан. Без деонице до Андријевице то се неће битно мењати. Проћи је још доста времена пре него озбиљније порасте саобраћај!
 
U tunelu se izvode radovi ali po recima mestana "sporo"
Zagonetno je sto mi od pocetka godine nemamo medijsku reportazu dinamike izvodjenja radova na pomenutoj lokaciji, jer uz usvojenu informaciju na vladi, na taj nacin bi se izvrsio pritisak na investitora. Ovako sve djeluje da postoji neki tajni dogovor da se prolongiraju radovi za neki neodredjeni period.
 
Zagonetno je sto mi od pocetka godine nemamo medijsku reportazu dinamike izvodjenja radova na pomenutoj lokaciji, jer uz usvojenu informaciju na vladi, na taj nacin bi se izvrsio pritisak na investitora. Ovako sve djeluje da postoji neki tajni dogovor da se prolongiraju radovi za neki neodredjeni period.
Slažem se u potpunosti sa tobom. Ovo je sve čudno. Probijen tunel pre dve godine. Prvo bila priča nemogu da ga opreme zbog rata u Ukrajini jel su narucili opremu kod njih, a onda zbog spajanja žičara na skijalistu, pa onda turisticka sezona, pa onda kliziste gde treba da grade most, pa voda u tunelu. Tko je ovde lud. Toliko značajan put a niko od novinara ili bilo ko drugi da pokrene tu temu. Kao da su svi podmireni od tih 50.000.000 miliona evra a još se u tunelu do danas nista nije opremilo.
 
Kad može kuća da stoji na sred bulevara u sred Podgorice i svima ok, može i tunel da stagnira na obodu Kolasina :).

Mentalitet javnog mnjenja je takav da se bave svi visokom politikom, a ova prozaicna pitanja svakodnevnog života ne stignu ni do Vijesti, da ne pričam do ostalih... Kao da su svima ispod časti da se bave njima, polako, biće, samo što nije, čuš buke...

Pa, platite tu kuću majku mu, koliko može da bude to u odnosu na projekat... Sad će ovako da stoji 2 godine.
 
Kad može kuća da stoji na sred bulevara u sred Podgorice i svima ok, može i tunel da stagnira na obodu Kolasina :).

Mentalitet javnog mnjenja je takav da se bave svi visokom politikom, a ova prozaicna pitanja svakodnevnog života ne stignu ni do Vijesti, da ne pričam do ostalih... Kao da su svima ispod časti da se bave njima, polako, biće, samo što nije, čuš buke...

Pa, platite tu kuću majku mu, koliko može da bude to u odnosu na projekat... Sad će ovako da stoji 2 godine.
Obod Kolašina ima i tunel potpuno izgrađen, opremljen, sa strujom koja je upaljena non stop... I kojim saobraćaj neće krenuti još minimum 5 godina :D
Tako da je priča o Kolašinu i tunelima vrlo zabavna:)))
 
Priča je prozaična, tj. prozaično uobičajena. Ugovor sa Euroasfaltom (bosanska, i inače veoma problematična, firma) potpisao je potpredsednik Bošnjačke stranke (dok je bio na poziciji ministra za saobraćaj i pomorstvo). Dok je stranka bila važna za stabilnost, do tada je i Euroasfalt imao jail-free card.

Do izbora i neke postizborne koalicije neće biti ništa, a posle se možda nešto i dogodi (u zavisnosti od razvoja događaja sa većinom). Kažem ti, visoka politika koja se meša u obična životna pitanja. Mala Crna Gora, mala i granica do koje to mešanje silazi...

Inače, koliko sam pratio, jesenas je izgradnjom ove deonice počelo da se bavi i SDT. Ne znam šta je bilo sa tom predistragom.
 
Bosanska firma euroasfalt radi projekte sirom regiona ali svima je jasno pozadina njihovog ulaska u ovaj projekat. Slazem se do formiranja nove vlade ce se nastaviti ova dinamika radova nakon cega moguce da ce biti nekih promjena. Prica sa SDT-om mislim da je to i neka vrsta medijskog pritiska na investitora. Svakako ako je ikako moguce treba to dati Bemaxu da privede kraju.
 
Što nisu uzeli srbski Integral nego muslimanski Euroasfalt? Deo lobotomije post-komunista, a novo-globalista u CG protiv CG Srba. Tako su hteli i Hr splitski Konstruktor da im gradi Pg-Mateševo, dok nisu propali. Radiće im albanski putari samo da izbršu stari srbski identitet u CG, uostalom zato i postoji granica, da bi se to radilo na miru bez reakcije ostatka Srba iz R Srpske i Skučene Srbije. To smo videli na primeru StaroHercegovaca (1/3 CG teritorije) koje su prvo prešaltali u 'Crnogorce' da bi ih u drugom koraku pokušali i rasrbiti u konvertite NovoCrnogorce. Zato kad god mogu podržavam moje StaroHercegovce da se vrate kotenima nazad iz Crnogoraca u Hercegovce, ili što bi kod nas rekli u - Ere. Mi nismo Crnogorci pa ni naša Stara Hercegovina nije dužna biti okupirana od Velike Crne Gore, najbolje ko što su 2006. rekli: svakom svoje 👌 A kod nas u R Srpskoj Hercegovini ne rade ni Hr ni Musl ni Alb putari, već srbski👌
 
Poslednja izmena:
Bosanska firma euroasfalt radi projekte sirom regiona ali svima je jasno pozadina njihovog ulaska u ovaj projekat. Slazem se do formiranja nove vlade ce se nastaviti ova dinamika radova nakon cega moguce da ce biti nekih promjena. Prica sa SDT-om mislim da je to i neka vrsta medijskog pritiska na investitorSvakako ako je ikako moguce treba to dati Bemaxu da privede kraju.
Što nisu uzeli srbski Integral nego muslimanski Euroasfalt? Deo lobotomije post-komunista, a novo-globalista u CG protiv CG Srba. Tako su hteli i Hr splitski Konstruktor da im gradi Pg-Mateševo, dok nisu propali. Radiće im albanski putari samo da izbršu stari srbski identitet u CG, uostalom zato i postoji granica, da bi se to radilo na miru bez reakcije ostatka Srba iz R Srpske i Skučene Srbije. To smo videli na primeru StaroHercegovaca (1/3 CG teritorije) koje su prvo prešaltali u 'Crnogorce' da bi ih u drugom koraku pokušali i rasrbiti u konvertite NovoCrnogorce. Zato kad god mogu podržavam moje StaroHercegovce da se vrate kotenima nazad iz Crnogoraca u Hercegovce, ili što bi kod nas rekli u - Ere. Mi nismo Crnogorci pa ni naša Stara Hercegovina nije dužna biti okupirana od Velike Crne Gore, najbolje ko što su 2006. rekli: svakom svoje 👌 A kod nas u R Srpskoj Hercegovini ne rade ni Hr ni Musl ni Alb putari, već srbski👌
Moram ti reci da si promasio temu. Ovdje se prica o jednom infrastrukturnom projektu koji treba da promijeni sliku Berana i da smanji razdaljinu do Podgorice koliko i autoput a na taj nacin i da generise veliki broj radnih mjesta u kraju koji je poznat po ekstremnom iseljavanju. Zbog toga nam je tako kako nam je kad se u svaku pricu ubaci brojanje krvnih zrnaca.
 
Nećemo brojimo krvna zrnca kad se Stara Hercegovina oslobodi iz Velike CG. Sloboda je najbitnija. A Katunska crnogorska nahija nek na svome slobodno bira i plaća i muslimanske Euroasfalte, i Hr i Alb putarske firme, u tuđe se ne mešam, ko što ni oni ne trebaju nama u tuđe StaroHercegovačko se mešaju ⚖️ Ako smo već krenuli se delimo 2006, ima se delimo do kraja. Uostalom ja se samo mojim StaroHercegovcima Srbima obraćam (jer su trenitno pod CG), a Crnogorci me ne zanimaju isto ka i drugi koji nisu Srbi.
 
Poslednja izmena:
Moram ti reci da si promasio temu. Ovdje se prica o jednom infrastrukturnom projektu koji treba da promijeni sliku Berana i da smanji razdaljinu do Podgorice koliko i autoput a na taj nacin i da generise veliki broj radnih mjesta u kraju koji je poznat po ekstremnom iseljavanju. Zbog toga nam je tako kako nam je kad se u svaku pricu ubaci brojanje krvnih zrnaca.

BRAVO!
 
Ovo je prava sramota. Neznam što totalno ne prekinu saradnju sa ,,EUROASFALTOM,, ako oni ostanu da i dalje rade taj put on neće biti završen ni do decembra sledeće godine

 
Ovo je prava sramota. Neznam što totalno ne prekinu saradnju sa ,,EUROASFALTOM,, ako oni ostanu da i dalje rade taj put on neće biti završen ni do decembra sledeće godine

Не знам како ту, овде на Космету се прекинули сарадњу са фирмом која је радила пут Приштина Митровица због кашњења, и то сада због новог тендера радове одлаже за 27 месеци како наводе. Бојим се да и ту не буде тако.
А са овом деоницом би тек разрадили аутопут за нас из ове регије.
 
Prije svega nepotpun snimak jer se po ljudima iz struke ovaj dio sa beranske strane smatra da je blizi zavrsetku. Ono sto ostaje pitanje je da li je pocelo spajanje konstrukcije mosta sa kolasinske strane kao i betonski radovi na saniranju zadnjih 300 metara tunela koji je pod vodom.
 
Данас сам морао ићи до Цг, преко Кремана, Златибора, Кокинго Брода, Пријепоља на Јабуку па Пљевља, Бољанићи, Враца до Присоја!
Нисам стигао сликати јер сам возио али ево неколико запажања. Од Кремана до укључења на магистралу пут се распада, од Пријепоља да Јабуке је почео да се распада. Гранични прелаз Ранче са ЦГ стране још није отворен и има неколико стотина метара где треба пазити да не отпадне картер. После је пут до Пљеваља одличан! На излазу из Пљеваља ка Метаљци пут се распада а онда почиње нова деоница до пред Бољаниће која је одлична, даље је све горе и горе...Генерално путеви у ЦГ су доста бољи него у Србији!
 
Oni odavno, svake godine, ozbiljno unapređuju pojedine pravce. A mi smo sve snage usmerili ka autoputevima, zanemarujući niži rang.
U tom nizu, zaboravio si deonicu od Sušice do Vodica koja od otvaranja pre više decenija, osim sporadičnog asfaltiranja pojedunih parčića, nije оbnavljana
 
Pre neki dan su obnovili par delova između MK i KL. Dobro su se setili tog pravca od granice. Još kad bi popravili staru i nepostojeću signalizaciju
kao na primer na kružnom toku posle BP...
Ka Mateševu se radi ali nisu velike gužve.
 
Pre neki dan su obnovili par delova između MK i KL. Dobro su se setili tog pravca od granice. Još kad bi popravili staru i nepostojeću signalizaciju
kao na primer na kružnom toku posle BP...
Ka Mateševu se radi ali nisu velike gužve.
Imali kakvih informacija o tunelu i mostu ispred tunela na putu Kolasin Berane
 
Pojma nemam a bio sam u CG za praznike. Izgubio sam volju i da pitam. Čak mi je nešto kolega sa foruma Direktor rekao da se pomerio
neki stub pa moraju to da saniraju, svakako ništa pozitivno...
 
Vrh