Šta je novo?

Crna Gora

Direktore jel ovo Tivat kad se gleda od ex restorana Loza ka Rivi, a sa desne strane je hotel Mimoza jelda :) U, ovde sam proveo detinjstvo, stan mi je tu 100m al nisam bio par godina dosta se izmenilo. Bila je priča da će betonsko šetalište između Mimoze i Palme da se ukloni, naspe šljunak u more i napravi plaža, to bi bila slika da si se sa tog mesta ulveo okrenuo i slikao
 
IMG_2094_resize.jpg


images
 
Akvarijum Tivat by Delija

2222.jpg


5555.jpg


image.jpg


Za sve detalje obratite se deliji :sesir: :gobb: :pob:
 
Sjajno, svaka cast na ideji i dizajnu. mozes li nam nesto reci vezano za projekat?
PS. Delija ako citas, imas poruku u inbox-u.
 
Delija, sta je bila inspiracija, meduza ? ;) :D
Salim se, meni je ovo super!


Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Ne znam koliko je praktican ovaj zeleni raster u delu gde su stepenice vidi se na ovom poslednjem renderu. Zeleni raster na drugoj strani je ok posto je tu zid pa ce biti manja prolaznost.
 
Инспирација је заправо била шкољка. Пројекат се још ради и доћи ће до измена, пре свега на фронталној стакленој фасади коју ћу заменити постојанијом бетонском конструкцијом.

444.jpg


Бетон као материјал доминара у тој некој рустичнијој варијанти зато што је непосредна околина под заштитом и сличних својстава па било какави вештачки, рефлектујући материјали нису долазили у обзир. Ова истурена шкољка у делу крова који се спушта на коту платоа би била нека врста отвореног планетаријума са изливеном, мањом трибином унутар шкољке. Ова варијанта са анкерисаним каменим коцкама на потпорном зиду је урађена по жељи наручиоца посла. У коначној варјатни тога неће бити.

Игоре тај спорни ћошак заправо нису степенице нити је ту предвиђена проток људи. Главне степенице су овај равни централни део лево од ћошка а бочне степенице иду тик уз улаз у гаражу горе десно. Тај ћошак је ту за излежавање посетилаца, игру деце, блеју итд. :)

Гелекс, никаква порука ми није стигла.
 
Odlican rad jos jednom!
Mislim da sam greskom lose poslao, baci pogled sad :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=382663#p382663:3mkunqb7 je napisao(la):
Igor » 22 Apr 2016 05:17 pm[/url]":3mkunqb7]Ne znam koliko je praktican ovaj zeleni raster u delu gde su stepenice vidi se na ovom poslednjem renderu. Zeleni raster na drugoj strani je ok posto je tu zid pa ce biti manja prolaznost.

Ako pogledas slike detaljnije, videces razliku u visini stepenica i tog dela, pa mu ovo vise dodju kao tribine.
 
Током следеће недеље почиње градња аутопута у Црној Гори, од Бара до Бољара. Прво се почиње са градњом тунела Вјетерник и моста Морачица. Радове изводи кинеска компанија ЦРБЦ (China Road and Bridge Corporation), а она је и инвеститор, иста она која је градила и Пупинов мост.
Тунел Вјетерник ће бити дужине 3 километра и биће изграђен између Смоквица и Маташева. Мост Морачица биће дужине 960 метара, висине 180 метара, а биће изграђен између тунела Мрке и Клопот.
Па нека је са срећом


Počinje izgradnja Vjetrenika i Moračice
06.05.2016.
Glavni radovi na izgradnji dva najzahtjevnija objekta na čitavoj trasi autoputa Bar-Boljare - tunel Vjeternik i most Moračica počeće vrlo brzo. Građevinska dozvola za tunel Vjeternik dobijena je prije neki dan, a dozvola za most Moračica, kako saznaje naša Televizija mogla bi da bude gotova već u ponedjeljak

http://rtcg.me/vijesti/drustvo/127856/p ... acice.html


Gradnja Moračice iduće sedmice
05. 05. 2016.
Ministarstvo održivog razvoja i turizma početkom naredne nedjelje izdaće Ministarstvu saobraćaja građevinsku dozvolu za gradnju mosta Moračica. Istovremeno, počela je izgradnja jednog od dva najkompleksnija objekta na trasi autoputa Bar – Boljare, od Smokovca do Mateševa. Riječ je o tunelu Vjeternik, iznad Pelevog Brijega.
Pogledajte prilog 1
http://rtcg.me/vijesti/ekonomija/127696 ... dmice.html
Narednih dana počinje gradnja Vjeternika
Glavni radovi na izgradnji tunela Vjeternik počeće narednih dana, prenosi Televizija Crne Gore. Kako saznaju, veoma brzo biće izdata i dozvala za gradnju mosta Moračica, nakon čega će početi intenzivni radovi.
http://rtcg.me/vijesti/ekonomija/127263 ... rnika.html

има видео снимак

http://rtcg.me/vijesti/ekonomija/127837 ... -roku.html
 
Bacanje para poreskih obveznika cg.

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Nema se. u tome je problem. Samo deonica mateševo-kolašin košta kao godišnji bdp cg.

A saobraćaj uopšte nije veliki da treba autoput. Čak i sezoni.

Послато са D6503 уз помоћ Тапатока
 
Premijer Milo Đukanović je ocijenio da je 21. maj 2006. kamen međaš od kojeg se mjeri evropska budućnost Crne Gore. Referendum o nezavisnosti je bio veoma blagotvoran impuls političkom zrijevanju ukupnog društva, poručio je Đukanović govoreći večeras, na Trgu nezavisnosti u Podgorici, na centralnoj proslavi deset godina od obnove nezavisnosti Crne Gore. Predsjednik Evropskog savjeta Donald Tusk je, govoreći na crnogorskom jeziku, poručio - "samo oni narodi koji pamte su veliki".

http://www.rtcg.me/vijesti/politika/129 ... osti-.html


Umjesto države, stvoreno imanje Đukanovića
Javni dug se od referenduma udvostručio, a država je uglavnom tajkunskim firmama garantovala za kredite od preko pola milijarde eura.
Neriješeno je preko 40 ubistava, porasla je nezaposlenost, a tek treba da budu održani prvi slobodni i fer izbori od uvođenja višestranačja Za proteklih deset godina potvrdilo se da je Crna Gora postala privatna država Mila Đukanovića

http://www.dan.co.me/?nivo=3&rubrika=Vi ... kanovi%E6a
 
I ja sam takodje misljenja da se bas nema.
Tuga je sto je drzava CG jedva uspela da daje garanciju za 40 km autoputeva. Sto kaze MilisaV, ode godisnji BDP za ovo parce puta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=387299#p387299:3pehle9a je napisao(la):
spatiotecte » 21 May 2016 11:08 pm[/url]":3pehle9a]
Tuga je sto je drzava CG jedva uspela da daje garanciju za 40 km autoputeva. Sto kaze MilisaV, ode godisnji BDP za ovo parce puta.


Па не знам баш да ли је "туга". Еквивалент овом аранжману - држава од 600.000 становника узима кредит од готово милијарду евра - јесте да град Београд подигне три милијарде евра за неки пројекат. Четири линије метроа одједном. Можемо ли ми то?

Милисав је, наравно, у основи у праву: превелико је задужење, али мислим да се губи из вида од кога се кредит узима. Кинези, наиме, имају "вишак" долара и стало им је да пошто-пото на каквим год пројектима ангажују своју грађевинску индустрију и радну снагу, не би ли одржали економски раст (или успорили његов пад, који већ бележе). Зато граде и "градове духова" по Кини. Треба имати у виду да су у својој земљи, у рекордном року, саградили више од 100.000 километара аутопутева (!), што је двапут дужа мрежа од оне у САД, па сада сву ту мега-оперативу негде треба и упослити. Не верујем да би правили превелики проблем ако нека земља не буде у могућности да им врати рату у року (да тако размишљају, не би одобрили баснословне кредите земљама Африке, јер тек тамо не може да се отплати аутопут од путарине).

Дакиле, да се оволики кредит узима од западних банака - то би било лудило, овако... Лично, задужио бих се код Кинеза за огромне паре и изградио земљу. Мислим да Вучићев пријатељ Мило ни овде није погрешио, а да његова бледа копија из Блока 45 поново касни и шлајфује, тј. није у стању годинама да уговори деоницу Обреновац - Сурчин.




(У случају црногорског аутопута, тамошње власти су усвојиле и један логичан начин финансирања његове изградње - исти онај који сам још пре једно три године поменуо као могући извор финансија за градњу, и то амбициозну, београдског метроа: пет центи од продатог литра горива иде за аутопут.)
 
ima li neko podatke o PGDS-u na relaciji kolašin-podgorica?
 
5-6.000 на годишњем нивоу, са изразитим шпицевима лети.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=387487#p387487:183mt3rs je napisao(la):
Пантограф » 23 May 2016 11:25 am[/url]":183mt3rs]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=387299#p387299:183mt3rs je napisao(la):
spatiotecte » 21 May 2016 11:08 pm[/url]":183mt3rs]
Tuga je sto je drzava CG jedva uspela da daje garanciju za 40 km autoputeva. Sto kaze MilisaV, ode godisnji BDP za ovo parce puta.


Па не знам баш да ли је "туга". Еквивалент овом аранжману - држава од 600.000 становника узима кредит од готово милијарду евра - јесте да град Београд подигне три милијарде евра за неки пројекат. Четири линије метроа одједном. Можемо ли ми то?

Милисав је, наравно, у основи у праву: превелико је задужење, али мислим да се губи из вида од кога се кредит узима. Кинези, наиме, имају "вишак" долара и стало им је да пошто-пото на каквим год пројектима ангажују своју грађевинску индустрију и радну снагу, не би ли одржали економски раст (или успорили његов пад, који већ бележе). Зато граде и "градове духова" по Кини. Треба имати у виду да су у својој земљи, у рекордном року, саградили више од 100.000 километара аутопутева (!), што је двапут дужа мрежа од оне у САД, па сада сву ту мега-оперативу негде треба и упослити. Не верујем да би правили превелики проблем ако нека земља не буде у могућности да им врати рату у року (да тако размишљају, не би одобрили баснословне кредите земљама Африке, јер тек тамо не може да се отплати аутопут од путарине).

Дакиле, да се оволики кредит узима од западних банака - то би било лудило, овако... Лично, задужио бих се код Кинеза за огромне паре и изградио земљу. Мислим да Вучићев пријатељ Мило ни овде није погрешио, а да његова бледа копија из Блока 45 поново касни и шлајфује, тј. није у стању годинама да уговори деоницу Обреновац - Сурчин.




(У случају црногорског аутопута, тамошње власти су усвојиле и један логичан начин финансирања његове изградње - исти онај који сам још пре једно три године поменуо као могући извор финансија за градњу, и то амбициозну, београдског метроа: пет центи од продатог литра горива иде за аутопут.)

Ja se slazem sa ovim sto si rekao ali koliko je to realno moguce?
Voleo bi takodje da se Srbija zaduzi 3 milijardi evra kod kineza i da se izgradi potpuno nova brza pruga od Beograda do Nisa za 250 km/h pa da se stize u Nis za manje od sat vremena.
I sto se niko nije setio toga?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=387546#p387546:1tmwjowm je napisao(la):
spatiotecte » 23 May 2016 05:25 pm[/url]":1tmwjowm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=387487#p387487:1tmwjowm je napisao(la):
Пантограф » 23 May 2016 11:25 am[/url]":1tmwjowm]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=387299#p387299:1tmwjowm je napisao(la):
spatiotecte » 21 May 2016 11:08 pm[/url]":1tmwjowm]
Tuga je sto je drzava CG jedva uspela da daje garanciju za 40 km autoputeva. Sto kaze MilisaV, ode godisnji BDP za ovo parce puta.


Па не знам баш да ли је "туга". Еквивалент овом аранжману - држава од 600.000 становника узима кредит од готово милијарду евра - јесте да град Београд подигне три милијарде евра за неки пројекат. Четири линије метроа одједном. Можемо ли ми то?

Милисав је, наравно, у основи у праву: превелико је задужење, али мислим да се губи из вида од кога се кредит узима. Кинези, наиме, имају "вишак" долара и стало им је да пошто-пото на каквим год пројектима ангажују своју грађевинску индустрију и радну снагу, не би ли одржали економски раст (или успорили његов пад, који већ бележе). Зато граде и "градове духова" по Кини. Треба имати у виду да су у својој земљи, у рекордном року, саградили више од 100.000 километара аутопутева (!), што је двапут дужа мрежа од оне у САД, па сада сву ту мега-оперативу негде треба и упослити. Не верујем да би правили превелики проблем ако нека земља не буде у могућности да им врати рату у року (да тако размишљају, не би одобрили баснословне кредите земљама Африке, јер тек тамо не може да се отплати аутопут од путарине).

Дакиле, да се оволики кредит узима од западних банака - то би било лудило, овако... Лично, задужио бих се код Кинеза за огромне паре и изградио земљу. Мислим да Вучићев пријатељ Мило ни овде није погрешио, а да његова бледа копија из Блока 45 поново касни и шлајфује, тј. није у стању годинама да уговори деоницу Обреновац - Сурчин.




(У случају црногорског аутопута, тамошње власти су усвојиле и један логичан начин финансирања његове изградње - исти онај који сам још пре једно три године поменуо као могући извор финансија за градњу, и то амбициозну, београдског метроа: пет центи од продатог литра горива иде за аутопут.)

Ja se slazem sa ovim sto si rekao ali koliko je to realno moguce?
Voleo bi takodje da se Srbija zaduzi 3 milijardi evra kod kineza i da se izgradi potpuno nova brza pruga od Beograda do Nisa za 250 km/h pa da se stize u Nis za manje od sat vremena.
I sto se niko nije setio toga?


Не можемо, имамо аранжман са ММФ-ом, а они толико задуживање не би одобрили. Уосталом, и Црној гори су ускратили подршку (неколико десетина милиона евра) због овог посла са Кинезима.

И полако с тој стизување у Ниш за мање од сат, тој ни Пикси с`с своју црвену мечку 190 не мога да уради к`д је играја за Звезду:D
Према пројекту "Брзе пруге Србије" из Слобиног времена (Те-же-ве, 250 км/сат) предвиђено време путовања Београд - Ниш је било два сата. Воз мора да убрза и да успори (а треба му поприлично да достигне максималну брзину), а мора и негде успут да стане, и то у Србији више него једном, јер немамо ми ни толико путника, нити толико пара, да можемо 500 Нишлија ујутро да утерамо у воз за који карта кошта 70 евра. Нису Београд и Ниш - Пекинг и Шангај (па и тамо има можда један, или тек који више воз који не стаје нигде између).

Брзе пруге као у Кини, Француској или Шпанији за сада баш и нису оно што нам треба, али добре железнице, много брже него ове сада - јесу.
 
Vrh