Šta je novo?

Crna Gora

Danas sam prošao putem od Kolašina do Berana. Po izlasku iz Berana kreće uspon sa krivinama, ništa strašno Kvalitet puta je odličan. Tunel je takođe odličan, iako još nije kompletno sve završeno. Po izlasku iz tunela kreće spust a nakon 1 kilometara kreće famozna loša deonica. Meni lično ako izuzmemo da je put malo uži i da ima malo zakrpa, ništa strašno. Kakvi sve putevi postoje, ovo je odlično. Moglo bi se rekonstruisati da bude cela deonica perfektna, ali je i trenutno sa ovim delom predobro. Saobraćaja ima dosta rekao bih slično kao i preko Mojkovca. 60 / 40 u korist preko Mojkovca.

Kad se samo setim da sam dok se nije završio tunel išao iz pravca Podgorice do Berana varijantama preko Albanije, Trešnjevka, kao i preko Ribarevine i Mojkovca. Sve tri varijante su imale smisla, ali od kako je završen tunel mogu da kažem sa sigurnošću da gube svaki smisao osim ako nije u pitanju avantura, istraživanje ili nostalgija.

Na naplatnim stanicama je bilo kratko čekanje. Ono što mi se nije nikako dopalo jeste to što je na naplati putarine na izlazu (Smokovac) bilo 4 kanala za keš i 1 za keš i ENP. To znači da ko ima ENP mora da čeka u koloni do odvajanja za ENP i onda kao dodatak da čeka u koloni iza ljudi koji plaćaju kešom.

Kolona kod tunela Sozina je bila 1 kilometar i čekalo se 20 minuta do proširenja i pristupa ENP traci što nije strašno. (Zaustavnu traku nikad ne koristim. Tako da je ušteda sa ENP na ovoj putarini bila 20-30 minuta. Kolona na uključenju nakon tunela Sozina je bila 1.5 km i trebalo je 15 minuta.

Namerno sam išao na Sozinu kako bih video da li radi prekonfigurisan Tag. Zaključak je da Srpski prekonfigurisan Tag radi u Crnoj Gori na autoputu kao i na tunelu Sozina, (na autoputu je mali popust, na Sozini ne znam).
 
Vrh