Spustio se za vikend do primorja.
Nekoliko informacija za sve koji ce koristiti trasu ili bar deo trase kojom sam isao.
*Raska - Novi Pazar: put kao pista, asfalt jos nije izbledeo, automobil zuji po njemu. Preko 90% trase ogranicenje 50 i bar jedno 7 tabli kontrola brzine. Zicer za policiju. Ako se resite na rizik, taj rizik je prilicno veliki, ako vozite po propisu, prilicno je mucno voziti 50 po onakvom putu, automobil "place" za jos malo gasa.
*Novi Pazar: 6 lezecih policajcina, po 3 na ulazu i izlazu. Budite strahovito oprezni da ne ostanete bez trapa. Onakvo resenje nigde u svetu video nisam.
*Novi Pazar - Spiljani: put u veoma korektom stanju, samo treba prilagoditi brzinu situaciji na terenu.
*Spiljani - Rozaje: pista. U odnosu na onaj Pariz-Dakar koji smo vozili prethodne 3 godine ovo je sada fantazija.
*Berane-Lubnice: put nov i krivudav, asfalt odlican, uspon prilican. Voziti oprezno.
*Tunel Klisura: odlican! Negde sam cuo da je receno da do dobijanja upotrebne dozvole radice samo od 07 do 22 iskljucivo za putnicka vozila. U praksi radi 00-24 i idu i autobusi i kamioni.
*Tunel - Kolasin: put zreo za rekonstrukciju, prosirenje i iscrtavanje linije po sredini. Kako sam ocekivao i kako su me plasili da je kataklizma, mogu reci da je podnosljiv, prihvatljiv. Ima 2 vece rupe oznacene i ogradjene. Treba otviriti sirom oci ali je daleko bolje od ocekivanog.
*Kolasin: Tranzit kroz grad oznacen u oba pravca odlicno i nema potrebe ici kroz centar i guzvu, lepo se tranzitom uhvati magistrala ka Matasevu i AP.
Moja usteda novim putem u odnosu na stari put Berane-Ribarevina-Mojkovac-Kolasin je oko 33 kilometara i oko 45 minuta manje.
Nadam se da ce nekome biti od pomoci.
Sportski pozdrav