Šta je novo?

Crna Gora

Ne zna se još. Bilo je u međuvremenu još par izjava u istom maniru, radi se evo samo što nije a vidiš na kameri da nema nikog oko žice. Tako da sam umereni optimista da će biti do Sretenja. Ne znaju ni sami koliko će biti staza, jedan funkcioner kaže 45, drugi kaže 40. Po mojoj proceni to je nešto manje ali realno skoro svi ski centri lažu, tj. ne lažu nego računaju sve živo kako bi izgledalo veće. Da je pameti već bi imali 5,6 modernih žica ali ne vredi...
 
Sve se nadam da je to u proceduri i da su sredstva već obezbeđena ali verovatno si u pravu. Znamo kakve smo banana republike.
A da, sad hoće neku nakaradnu vladu da naprave, neki freak show, ko da ovi eXperti nisu dovoljna kazna. Realno je i pošteno da se ide na nove izbore.
Taman da se doda još koja godina na sve ove izgubljene do sada...
 
Bio sam letos, nije to tako blizu, a nije ni pravolinijski. Ovim tempom sve je još dalje.

I kad bude ta veza, ona nije spektakularna. Još će vode, očigledno, Tarom da proteče dok to ne bude istinski jedan centar.
 
OVO JE NEVIDJENA SRAMOTA I SPRDNJA.

Rok ponovo produžen: Put Jezerine-Lubnice do oktobra, cijena veća za preko 21 milion eura​

Rok za završetak izgradnje puta Lubnice – Jezerine ponovo je pomjeren i to do 20. oktobra ove godine, soapšteno je iz Vlade koja je na posljednjoj sjednici usvojila informaciju o potpisivanju Amandmana 2 ugovora sa kompanijom Euro-Asfalt za realizaciju ovog projekta.


Usvojeni amandman podrazumijeva i uvećanje cijene radova za 21,57 miliona eura. Prema dosadašnjem ugovoru, završetak radova planiran je za 12. jul 2022.
“S obzirom na to da još nije potpisan Amandman koji je odobren na sjednici održanoj 28. oktobra 2021. godine, Vlada je, imajući u vidu zatečeno stanje i nemogućnost drugačijeg rješenja, prihvatila Amandman br. 2 ugovora. Kao krajnji datum za završetak svih radova utvrđen je 20. oktobar 2022. godine”, saopšteno je iz Vlade.


Kako je objašnjeno, zahtjev za produženje roka je ocijenjen opravdanim, jer nije bilo moguće izvođenja određenih radova zbog izgradnje ski staze na Bjelasici.


“Na zahtjev Ministarstva ekonomskog razvoja, a iz razloga izvođenja radova na žičari K7 i skijališnih staza koje povezuju dva ski centra Kolašin 1600 i Kolašin 1450, tražena je obustava dijela radova na rekonstrukciji puta u periodu od 1. novembra 2021. god do 1. aprila 2022”, navodi se u saopštenju.


Ovo je drugo pomjeranje roka za izgradnju važne saobraćajnice.

https://investitor.me/2022/01/17/ro... sa skijalistima Kolasin 145o i Kolasin 1600.
 
Poslednja izmena:

Kao krajnji datum za završetak svih radova utvrđen je 20. oktobar 2022. godine”, saopšteno je iz Vlade.
Kako je objašnjeno, zahtjev za produženje roka je ocijenjen opravdanim, jer nije bilo moguće izvođenja određenih radova zbog izgradnje ski staze na Bjelasici.
“Na zahtjev Ministarstva ekonomskog razvoja, a iz razloga izvođenja radova na žičari K7 i skijališnih staza koje povezuju dva ski centra Kolašin 1600 i Kolašin 1450, tražena je obustava dijela radova na rekonstrukciji puta u periodu od 1. novembra 2021. god do 1. aprila 2022”, navodi se u saopštenju.
NEVEROVATNA NEISTINA. KAKVE VEZE IMA TUNEL KOJI JE JEDINI PROBLEM sa skijalistima Kolasin 1450 i Kolasin 1600. Put od Lubnica do tunela je gotov samo da se jos malo asfaltira na Jelovici a put od Kolasina je vec tu on i postoji.
 
Cuo sam da neki lokalci ponekad vec prolaze tunelom u dogovoru sa radnicima.
 
@KrCan - ja bih to nazvao lista zelja. S obzirom da ce ostati bez Vlade u narednih 72h, mozemo da zaboravimo tu listu.
 
Cuo sam da neki lokalci ponekad vec prolaze tunelom u dogovoru sa radnicima.
Pa verujem toj prici. Ovde treba kazati jasno da EUROASFALT nema kapaciteta da zavrsi tu deonicu. BEMAX je odradio celu deonicu od Lubnica do Jelovice i to stvarno dobro. Euroasfalt je trebao da na Ravnoj Jelovici da prosiri put i da asfaltira do tunela preko livada i to nisu uspeli da urade do nove godine iako su to obecali. Onog momenta kada se zavrsi tunel ta deonica moza istog momenta da se pusti u saobracaj. Oni jos nisu probili ni onaj drugi mali tunel za evakuaciju, tu im treba jos najmanje dva meseca, a to treba i opremiti. Glavni problem je u tome sto nemaju ljudstva ni tehnike da to urade. Tunel je probijen u aprilu mesecu prosle godine a oni jos nisu zavrsili sekundarnu u velikom tunelu. Kakve price za malu decu da radovi imaju veze sa skijalistima. EUROASFALT je poceo da u Crnoj Gori gradi od 2016 godine i nijedan da ja znam projekat nisu predali u upotrebu. Obilaznicu oko Rozaja i tunel grade od te godine. Poplavljen im je taj tunel od 1 km bio , pao im je most na obilaznici.
 
Poslednja izmena:

Stigao prvi predlog imena za auto-put: Od Smokovca do Mateševa da vozimo “Princezom Ksenijom”​

U Skupštinu opštine Kolašin stigao je predlog odbornika Demokratske partije socijalista Nikole Lakićevića da ta opština usvoji zaključak da se Vladi Crne Gore uputi inicijativa kojom se predlaže da naziv auto-puta bude “Princeza Ksenija”.

“Podržavam i očekujem da ovaj zaključak bude jednoglasno prihvaćen”, naveo je na svom Tviter nalogu predsjednik Skupštine Opštine Kolašin Milan Đukić.


Ukupna dužina prve dionice autoputa je 41,5 km, sa 20 mostova na glavnoj trasi, devet mostova na rampama petlji, dva nadvožnjaka, osam podvožnjaka, 7,2 kilometra betonskih zidova, 16 dvocijevnih tunela.

Ukupna dužina tunela je 17,7 km, što čini oko 43 odsto dužine prioritetne dionice auto-puta.

Otvorena trasa, ukupne prosječne dužine od oko 17,6 km čini 42 odsto ukupne dužine ove dionice.

Ugovorena je cijena od 809,6 miliona eura, podsjeća CdM.
 
A ne nego cemo ga nazvati po svastici Milovoj,kakav šu****i predlog sačuvaj me Bože.
Nadam se ako se uopšte taj put bude krstio po nekome imati ličnosti iz Crne Gore za koje makar opšta javnost zna kako izgledaju i čime su se bavile u životu.
 
Sigurno maj ove godine, pre nece!
Evo tek je juce vlada odobrila sredstva za nabavku opreme za odrzavanje ap. Nisu proslu godinu imali vremena. Ovako je najboje , Jos pola godina ce primati dobre plate oko pripreme za pustanje istog.

Monteput: Preko kredita do opreme za održavanje auto-puta​

27 Januara, 2022

autoput smokovac mateševo, autoput bar boljare, bemax, mediabiro
Sa gradilišta autoputa (Mediabiro)
Vlada Crne Gore odobrila je zaduženje državnoj kompaniji “Monteput” u iznosu od sedam miliona eura. U Informaciji koja je usvojena na Vladi u srijedu, navodi se da će se “Monteput” zadužiti kod Investiciono razvojnog fonda.
Kompanija se, kako se navodi u obrazloženju, zadužuje kako bi se obezbijedila nabavka opreme za nesmetano i bezbjedno upravljanje i održavanje autoputa Bar – Boljare, prioritetne dionice Smokovac – Mateševo.

Prema dostavljenom Nacrtu Ugovora o kreditu između Investiciono razvojnog fonda i „Monteput“ definisan je period otplate od 84 mjeseca koji ne uključuje grejs period od 18 mjeseci.
Kamata je fiksna, u iznosu od tri odsto na godišnjem nivou, koja se obračunava i plaća mjesečno.
 
Monteput danas ponovo raspisao tender za izgradnju 1.4 km puta od isključenja sa petlje Mateševo do naselja Mateševo jer im se na prethodni tender niko nije prijavio pa su sada povećali cijenu na 5.1 miliona eura bez PDV-a a prije je bilo sa PDV-om 5.1 milion. Imaju i 2 mosta preko Tare i Drcke rijeke i regulacija korita Drcke rijeke i to sve treba da se završi za pola godine (možda optimističan rok). Valjda će biti završeno do kraja ove godine. Evo detalja https://cejn.gov.me/tenders/view-tender/14591
 
Vrh