Brunata je firma poput BUSPLUS, osmisljena da se produzi lanac izmedju korisnika i davaoca usluga kako bi se lakse otimao novac. To su firme zaduzene da za nekog prikupljaju novac. U gradski prevoz nisam usao 10 godina. Za prevoz zaposlenih mogu da dobijem samo BUSPLUS, novac ne moze niti nesto drugo. Znaci redovno mi se oduzima nadoknada za prevoz zaposlenih, odnosno dobijam nesto sto ne koristim.
Tako je i sa Brunatom. Kada Infostanu reklamiram racun za grejanje oni kazu obratite se Elektranama. Elektrane prebace odgovornost na Brunatu, a ljudi u Brunati kazu ne mozete nam nista, tuzite nas.
Nepravilnosti koje sam do sada uocio su:
1. Raspodelu vrse prema pravilniku koji je sacinio predsednik Skupstine stanara, ponistavajuci odluke Grada Beograda i Uprave za energetiku. A predsednik neupucen u svoje nadleznosti pristaje na sve.
2. Uredjaji kojim se vrsi raspodela su nepouzdani i ne predstavljaju mermi uredjaj. Kod mene konkretno otkucava impulse i tokom leta, sto sam utvrdio preko Interneta u Onlajn Brunata aplikaciji. Sve uredjaje su na pocetku grejne sezone resetovali osim tog koji je na suncu nakucao impulse, sto je uslo u obracun za raspodelu.
3. Kad sam reklamirao nepravilnost odmah su mi zabranili pristup Onlajn Brunata aplikaciji. To ukazuje da stvarno postoje nepravilnosti u raspodeli toplotne energije.
4. U razgovoru sa ljudima iz Brunate dobijao sam i ovakve odgovore: "To ti je u visini kao da odes sa drustvom u kafanu i platis pice", "Sada vam ne odgovara ali ako pojacate grejanje onda ce drugi placati 20%", "Ajd zdravo, nemojte vise da dolazite", "Tuzite nas, ne mozete nista",...
Zalio sam se Infostanu, Elektranama, Upravi za energetiku, Brunati Hrvatska, Inspekcijskim sluzbama, Potrosackom savetniku, Zastitniku potrosaca, Beokom servisu. Godinu dana dokazujem i pokazujem i jos nista. A da tuzim, to bi trajalo a sistem bi se promenio, Brunata propala i nikom nista. Jer ovako kako Brunata radi to ne moze da potraje.
Kakvo je iskustvo sa drugim firmama koje rade raspodelu toplotne energije?