Jasno mi je Pantograf zasto investitor finansira stambene objekte sa velikim garaznim prostorom.
Iz razloga zbog kog se uopste bavi investiranjem a to je profit. Ako napravi zgradu sa garazom postici ce vecu cijenu. Zato je u toj zgradi kvadrat skup. Kad ga proda, otici ce s uvjerenjem da je dobro zaradio a kupac stana sa uvjerenjem da je dobro kupio. A u stvari kupac stana i njegove komsije nisu tako dobro prosli....a evo zasto.
Kupac stana postaje ovisnik o automobilu (ako do tad nije bio) jer eto sad ima vece pogodnosti za koristenje istog. Sad ce vjerovatno cesce voziti svoj automobil i svakim izlaskom na ulicu doprinjeti jos vecem stvaranju guzvi, zagadjenju vazduha i stvaranju buke a svaki put kad ne bude parkirao u svojoj garazi parkirace pogodite gdje! Na necijem trotoaru, prolazu, travnjaku i slicno. Nije garaza mjesto gdje se sahranjuju automobili (o kako bi to bilo dobro) vec mjesto odakle izlaze na ulicu i na javni prostor.
Zato (izmedju ostalog) izgradnja parking prostora i garaza nije rjesenje saobracajnih guzvi. Jedino moguce rjesenje je smanjenje broja automobila na ulicama.
nazalost pogresno je, iako logicno, vjerovanje da sirenje cesta i izgradnja parkiralista rjesava problem sa automobilima. Naprotiv, to ga dodatno komplikuje. Pa zasto je ova godina gora od prethodne iako kazu "izgradjeno je xy kilometara puteva, xy parking mjesta"? A prethodna od one prije i tako unazad kroz istoriju. Pa zato jer se problemi ne rjesavaju vec stvaraju.
Zapalili smo vatru i mislimo da cemo ju ugasiti benzinom.