Šta je novo?

"Central Garden" [ Stambeno Poslovni kompleks ]

Ајде да ја проширим питање и замолим да можда и представник инвеститора одговори...

Било би занимљиво знати колико фаза има цео пројекат, кад је крајњи рок завршетка и шта се дешава са идејом да се направи кула?

Констатовали смо да је у новинама писало да је пројекат дигнут на 100.000 квм, па није јасно да ли ће то бити на рачун повећања спратности објекта који ће се градити у зони садашњег огледног стана или ће нићи нека нова кула, мимо садашњег рендера?
 
Homer Jay":3h9b38ou je napisao(la):
Znaš li možda koliko će se lamela graditi u drugoj fazi?
Две. Три и четири. Парк ће бити готов за то време. У четвртој фази пословни део.
 
Molba HoRusu,
bilo bi lepo da vidimo jos fotografija iz ptičije perspektive. Hvala unapred.
 
image.jpg
 
Kazu prodavci da su trenutno mesec dana ispred planova i da zgrade 3 i 4 krecu sa gradnjom najverovatnije od septembra. Ideja je da se grubi radovi zavrse pre useljenja u zgrade 1 i 2, a da se zatim nekim paravanom zastite vec useljeni stanari do kraja svih radova.
 
Цео спрат је стигао за недељу дана,почели су преградне зидове и припремљен је део плафона другог нивоа гаража за бетонирање...пар слика...

img3174.jpg


img3175.jpg


img3176.jpg


img3177.jpg
 
da li neko zna kakva je situacija sa lokalima? raspolozivost, cene...
 
Хорусе, укњижен плусићћћ.
Слике које постављаш су ти велике резолуције, од 2,5 до 4 мегабајта. Покушај да смањујеш резолуцију слика кад их постављаш.
 
Da htjedoh i ja reci...samo mi se ne svidja sto, cini mi se, zgrada ima ogroman garazni prostor. Veca garaza, vise automobila u centru grada. :(
 
Valjda je bolje da se kola parkiraju u garazi nego na ionako preopterecenim javnim parking mestima?? Nesto ti zakocio program, vidi ima li apdejta.
 
Valjda je bolje da se manje koriste automobili a da se stimulise javni prevoz.
 
Javni prevoz se promovise tako sto gradis i poboljsavas infrastrukturu i napravis da putovanje bude dostojno coveka a ne neka socijalna kategorija koju koriste ljudi koji nemaju drugog izbora i uvek bi pre putovali kolima. I ti bi sad to da ponudis ljudima koji placaju 2000-2200e po m2. Pa to je logika koja ima manje smisla cak i od one 'letujmo u Srbiji' zato sto je vodja rekao.
 
ftj":33huesss je napisao(la):
...I ti bi sad to da ponudis ljudima koji placaju 2000-2200e po m2...

"razvijeno drustvo nije ono u kom siromasni voze automobile vec ono u kom bogati koriste javni prevoz".

...i da, ja bih ponudio javni prevoz ali i druge oblike transporta koje treba prvo pazljivo isplanirati i izgraditi.
Ono sto sigurno nebih nudio ni najgorem neprijatelju je stambena zgrada sa velikim garaznim prostorom.
 
Камо лепе среће да све стамбене и пословне зграде на територији Београда имају подземне гараже.
 
Највећи злочин према инфраструктури у последњих двадесет година. Што је још горе и даље видим зграде које се граде, а без подземне гараже (Сарајевска, Савска).
 
Sta mislite kako bi izgledale gradske ulice kad bi svaka zgrada u gradu imala podzemnu garazu?
 
RioBL":21p642r1 je napisao(la):
Sta mislite kako bi izgledale gradske ulice kad bi svaka zgrada u gradu imala podzemnu garazu?
Sa mnogo manje parkiranih automobila na njima?
 
Рио,
Градњом или неградњом јавних гаража или гаража у пословним центрима утичеш на обим коришћења аутомобила, а (не)обезбеђивањем паркинг простора за резиденте стамбене зграде утичеш директно на могућност поседовања аутомобила.

Како би за мене било потпуно неприхватљиво да не поседујем аутомобил (колико год да ми је прихватљиво да га не возим сваки дан, а јесте), јер постоје потребе које ни најсавршенији јавни превоз не би могао да ми задовољи, никад не бих купио стан без могућности паркирања. И не бих баш рекао да сам једини.

Је л` ти, дакле, јасно зашто инвеститор не би на том месту градио стамбену зграду без гараже?
 
Jasno mi je Pantograf zasto investitor finansira stambene objekte sa velikim garaznim prostorom.
Iz razloga zbog kog se uopste bavi investiranjem a to je profit. Ako napravi zgradu sa garazom postici ce vecu cijenu. Zato je u toj zgradi kvadrat skup. Kad ga proda, otici ce s uvjerenjem da je dobro zaradio a kupac stana sa uvjerenjem da je dobro kupio. A u stvari kupac stana i njegove komsije nisu tako dobro prosli....a evo zasto.

Kupac stana postaje ovisnik o automobilu (ako do tad nije bio) jer eto sad ima vece pogodnosti za koristenje istog. Sad ce vjerovatno cesce voziti svoj automobil i svakim izlaskom na ulicu doprinjeti jos vecem stvaranju guzvi, zagadjenju vazduha i stvaranju buke a svaki put kad ne bude parkirao u svojoj garazi parkirace pogodite gdje! Na necijem trotoaru, prolazu, travnjaku i slicno. Nije garaza mjesto gdje se sahranjuju automobili (o kako bi to bilo dobro) vec mjesto odakle izlaze na ulicu i na javni prostor.

Zato (izmedju ostalog) izgradnja parking prostora i garaza nije rjesenje saobracajnih guzvi. Jedino moguce rjesenje je smanjenje broja automobila na ulicama.

nazalost pogresno je, iako logicno, vjerovanje da sirenje cesta i izgradnja parkiralista rjesava problem sa automobilima. Naprotiv, to ga dodatno komplikuje. Pa zasto je ova godina gora od prethodne iako kazu "izgradjeno je xy kilometara puteva, xy parking mjesta"? A prethodna od one prije i tako unazad kroz istoriju. Pa zato jer se problemi ne rjesavaju vec stvaraju.
Zapalili smo vatru i mislimo da cemo ju ugasiti benzinom.
 
Ajde bre lupio si glupost i to nije nista strasno, lepo prihvatis gresku i teras dalje a ne da se dodatno ukopavas.
 
Vrh