Šta je novo?

"Central Garden" [ Stambeno Poslovni kompleks ]

У приписима је и проблем. Услед недостататка метроа врли саобраћајни инжењери који се играју урбаниста су прописали да се мора градити оволико много паркинг места у свакој стамбенеј згради. То је довело до великог раста цене градње стамбанених јединица што се сада ломи преко леђа грађана који морају да плаћају та скупа подземна паркинг места.

Не спорим да су подземне гараже за станаре зграда неопходне али да имамо метро било би их у знатно мањем броју, цена изградње а самим тим и цене квадрата би биле мање а улице куд и камо слободније за пешаке.
 
Биле би једнако неопходне гараже за станаре и да имамо метро. Те станове неће купити сиротиња, већ људи који свакако имају аутомобил, или чак два у кући - са метроом би их вероватно мање користили, али да их не би имали, у то не верујем. У сваком случају, инвеститори би на овом месту продали мање станова без гаража, то је сигурно.
 
U slucaju ove lokacije je moralo da se veze kupovina stana sa kupovinom garaze..pa i tad bi bilo reseno tek pola problema...

Dalmatinska, Stanoja Glavasa i Knez Danila su neprosirive i uopste mi nije jasno na koji nacin ce tim ulicama da se krece jos ovoliki dodatni saobracaj, a kamoli gde bi se jos neko mogao parkirati osim u svoju podzemnu garazu...Jednostavno, suvise je velika gustina naseljenosti u krugi od 200 metara imamo Gradsku upravu od 20 tak spratova, inspekcije i katastar, 3 velika solitera isto po 20tak spratova i u 27 marta jos 3 solitera po 20tak spratova, a nema ni 100 parking mesta u celom tom krugu...jedina podzemna boks garaza koja nije mala, ima dva ili tri nivoa je dupke puna, rasprodata i formiraju se liste cekanja za eventualno slucaj da neko odustane od pretplate...Pa cak ni Dom zdravlja ne da nema parking nego nema ni ispust gde bi ljudi mogli da stanu da ostave nekog na ulazu...

Drugi deo problema se odnosi na to da su jednostavno morali da otkupe jos onih par udzerica na uglu Dalmatinske i Starine Novaka i da na neki nacin omoguce ulaz i izlaz kolima u naselje preko jedne bar malo ozbiljnije ulice koja ima dve trake (Starine Novaka)...
 
Пантограф":32l7o59y je napisao(la):
Биле би једнако неопходне гараже за станаре и да имамо метро. Те станове неће купити сиротиња, већ људи који свакако имају аутомобил, или чак два у кући - са метроом би их вероватно мање користили, али да их не би имали, у то не верујем. У сваком случају, инвеститори би на овом месту продали мање станова без гаража, то је сигурно.
Не. Погледај искуства европских градова са метроом по том питању, поготово оне у најразвијенијим и најбогатијим друштвима где је поодавно превазиђен примитиван концепт исказивања класне припадности поседовањем аутомобила од стране сваког појединца.
 
@Делија

Бојим се да ће се трендови из лево-енвајорменталистичких утопија ускоро разлупати тим друштвима (старој Европи) о фацу, као ударци које већ читав век трпи од делова света оперисаног од сличних будалаштина.

Ауто-индустрија је практично главна привредна грана развијеног света, која повлачи све остале. Пре застрањивања у оквиру постмодерне парадигме, није ми познато да су се по том свету масовно градиле стамбене зграде без гаража; напротив, чак се у старе блокове између зграда "углављују" гараже за околне станаре, а то је било предвиђено и као решење за београдски Стари град, у време "метро-урбанизма" седамдесетих.

Ако се сада зграде без паркинга по свету заиста зидају као што кажу, сумњам да ће много људи куповати станове. Све најбоље им желим, али, кад направе од читавих градова насеља за социјално становање, уз по коју политички коректну будалу (корисног идиота) и пројектованог фићфирића нашег доба у комшилуку, биће касно. Њихов проблем.

Не схватам - зашто би поседовање аутомобила било ствар примитивизма? То је којешта. Каква класна припадност? Колико људи би у Београду купило скуп стан без могућности паркирања? Мало њих. Ја први не бих, и да имамо сингапурски метро. Не би ни мој деда пре 50 година, не због неког примитивизма, него зато што је био разборит. Који ће инвеститор онда да гради такве станове за тржиште? Нема га - осим власти градова и држава, у којима већ седе или ће седети непрактични и јалови утописти и популисти различитих боја.
 
Zaboga delija, kako posedovanje automobila mozes smatrati kao 'iskazivanje klasne pripadnosti'?
Zaista ne verujem sta citam!?
Dal je pre 100godina posedovanje volovske ili konjske zaprege, bicikla sa tovarnom korpom ili rucnih kolica bio 'statusni simbol'???
Da nisu 'rikse' resenje??? ;)

Pri tom automobil je mnogo potrebniji prosecnom pripadniku srednje klase nego nekom ko je na takvom ekonomskom nivo da ima sa cime da se dokazuje!
Pripadnik srednje klase nema finansije koje podrzavaju cestu upotrebu taksija, odlazak na godisnji odmor na egzoticne destinacije avionom. Neretko je primoran da kupuje na veliko kada su popusti, kiseli kupus kod tetke na selu, itd.
Masa ljudi su sitni preduzetnici, serviseri i slicno kojima su automobili neophodni.
Automobil nije nikakav statusni simbol, shvati to. :)
 
A da se sruse kancelarije parking servisa i tu napraviti garazu a sve kanc mastiljare premjestiti u neku drugu zgradu
 
E mislim da sa tom lokacijom parking servisa postoji neki imovinski problem
 
laki72":d3mjw2t9 je napisao(la):
Zaboga delija, kako posedovanje automobila mozes smatrati kao 'iskazivanje klasne pripadnosti'?
Ајде мани ме се кад већ не можеш да скапираш скоро па ништа што пишем. Ја не сматрам и зато ово и пишем. Али просечни Србин сматра и од првих 2500 евра које заради у животу ето њега у "одлично очуваном полу 2001 годиште, возила швапска баба до пијаце и апотеке". То је одлика примитивних друштава и важи за све економске слојеве друштва, од тих несрећника што увозе кршеве и прљају нашу средину до бизмисена у аудијима. Свима је заједнички комплекс од тога у чему се возе. А то је одлика најзаосталијих европских друштава и ту смо само степеник изнад БиХ и Албаније где је мерцедес светиња.

Ако си видео мало Европе видео си и колико је ситуација по том питању драстично другачија у развијенијим европским регијама. У риму је нпр скутер основно превозно средство у граду а потом мањи градски аутомобили, смартићи и остала колица, по скандинавији упркос оном кукавном времену бицикл у свакодневном превозу има огромну заступљеност, о Холандији да не причамо...
 
Delija jesi li ti stvarno video guzve u Rimu?

Garaze su jednostavno potrebne pogotovo za nove stambene blokove i komplekse i tu metro moze da bude samo osnovna stavka koja pogoduje resenju problema saobracaja ali ga nazalost ne resava u potpunosti.
 
Moj drug francuz kad je dosao u srbiju je rekao da u Beogradu ljudi voze ni manje ni vise bolje automobile nego u Parizu.
 
Mani se i ti mene ako ne umes da napravis razliku izmedju Srbije i 'razvijenih evropskih regija'.
Zar zaista mislis da prosecan gradjanin Srbije ne zna da je to vozilo koje je 2001 godiste i kosta 2500€ kupio zato sto smatra da je 'vrhunsko' ili zato sto je i tu lovu skupljao godinama???
Sta treba da nastavi da skuplja pola zivota da bi kupio nesto sto je po nasim merilima ok?
Pa zna i on sta je bolje, ali zna i sta su mu mogucnosti, ali i potrebe koje nece da cekaju 'da se situacija promeni na bolje'!!!

P.S.
Upravo kupovina SMART-a je odluka nekog snoba koji zeli da pokaze kako moze da ima nekoliko vozila za razlicite potrebe.
To nije samo moj stav vec i nekoliko 'gradjana razvijenih evropskih regija'

PPS
Kakve veze ima potreba za parking prostorom, sa GODISTEM i MODELOM koji ce se voziti????
 
Igor":37vhma6h je napisao(la):
Delija jesi li ti stvarno video guzve u Rimu?

Да, видео сам. Био сам у истом недељу дана. Имају гужве јер је њихов стари град (у пуном, београдском смислу тог појма, па и горем) колики и цео Београд а уз то имају само две и по кукавне метро линије што је на онолики град премало.

Igor":37vhma6h je napisao(la):
Garaze su jednostavno potrebne pogotovo za nove stambene blokove i komplekse i tu metro moze da bude samo osnovna stavka koja pogoduje resenju problema saobracaja ali ga nazalost ne resava u potpunosti.
То сам и написао још на почетку али уз амандман да би биле потребне у мањем броју да имамо метро. (а онда се овде дигла кука и мотика на мене) Посебно не би биле потребне у толикој мери за пословне/комерцијалне центре који би ницали у непосредној околини метро линија.
 
Mi imamo malo vozila i njihov broj ce se povecavati sa poboljsanjem ekonomske situacije. To treba imati na umu pri planiranju. Po broju vozila daleko smo mi od proseka EU. Manje vozila necemo imati ni ako izgradimo metro, manje vozila mozemo imati jedino ako i ovo malo preostale ekonomije propadne.
 
Delija":35l641xc je napisao(la):
Не спорим да су подземне гараже за станаре зграда неопходне али да имамо метро било би их у знатно мањем броју, цена изградње а самим тим и цене квадрата би биле мање а улице куд и камо слободније за пешаке.
Gde bi bili parkirani automobili koja bi se koristila za voznje van grada? Kola se kupuju zbog toga a koriste i po gradu zbog nepostojanja metroa.
 
img1313.jpg
 
Izraelci grade stambeno-poslovni kompleks težak 120 miliona evra

Blic | 05. 02. 2015. - 15:46h | Komentara: 13
Izraelske kompanije AFI Jurop i Shikun end Binui grupa najavile su da će investirati 120 miliona evra u gradnju stambeno-poslovnog kompleksa "Central garden" na Paliluli. Svečana ceremonija tim povodom održana je sinoć u Skupštini grada.


Gradonačelnik Siniša Mali: Ovakve investicije su potrebne i nama i gradu

Površina kompleksa je 100.000 kvadratnih metara i obuhvata 500 stanova sa podzemnim parking prostorom, maloprodajni prostor u prizemlju namenjen brojnim uslužnim delatnostima i poslovnu kulu.


Svečanoj ceremoniji u čast obeležavanja početka gradnje prvog kondominijuma u centru Beograda sinoć u Skupštine grada prisustvovali su i ministar privrede Srbije Željko Sertić i gradonačelnik Siniša Mali. Sertić je zahvalio investitorima što su za svoj projekat odabrali Beograd, a Mali je rekao da se ovaj projekat potpuno uklapa u viziju modernog Beograda.

- Ovaj projekat značajan je primer bolje, povoljnije klime u Beogradu. Trudićemo se da budemo jos bolji domaćini jer su ovakve investicije potrebne nama i našem gradu. Zahvaljujem se gospodinu Gili Dekelu na želji da se ovaj projekat realizuje u Beogradu - kaže Mali.

U ovaj projekat su investirale kompanija AFI Jurop, kreator kompleksa "Erport sitija" u Novom Beogradu i Shikun & Binui grupa, renomirani izraelski investitor.


http://www.blic.rs/Vesti/Beograd/532345 ... liona-evra
 
^^ Tu gde su jevreji, tu je i kapital.

A kad je kapital ulozen kod nas, sta god da se desi, imavina ostaje u nasem gradu.
 
Vrh