Teorija po kojoj prostranije saobraćajnice i više parking mesta, nužno dovode do većih gužvi u soabraćaju zvuče banalno. Verujem da se u ovom slučaju pre radi o njihovoj simplifikovanoj interpretaciji - jer na gužve u soabraćaju i korišćenje automobila utiče čitav niz faktora, i ne može se sve svesti na jedan: "šira ulica = više automobila".
Pritom su različiti gradovi i različite države slučajevi za sebe. Ne mogu se porediti SAD gde jedno domaćinstvo često ima po dva, pa i više automobila sa situacijom u Srbiji, odnosno Beogradu, gde, kao što je neko ranije već pomenuo, tek 41% domaćinstava uopšte poseduje automobil. Pa dodaj tome cenu goriva i ostale ekonomske faktore, kulturu življenja, razvijenost javnog gradskog prevoza, pa različita urbanistička rešenja u različitim gradovima itd.
Iskustvo ljudi koji žive, rade i kreću se po Beogradu nikako nije beznačajno i ne možeš ga automatski isključiti kao zabludu, mahajući rezulatatima analiza sa potpuno drugog i drugačijeg kontinenta. Iskustvo npr. Detroita se nikako ne može copy/pasteovati na Beograd. Apsolutno sam saglasan sa nekoliko forumaša koji su prethodno napisali da je Beograd infrastrukturno veoma zakžljao grad i da su nam potrebna sistemska rešenja, a ne utopijske propovedi