Šta je novo?

"Central Garden" [ Stambeno Poslovni kompleks ]

Ja imam garazno mjesto nemam kola isto rentiram komsiji koje je investitor zavrnuo za parking mjesto tim doprinosim manjoj guzvi u uluci i svom dzepu .Ne smiju da se grade stanovi bez parking mjesta ili da se ne prodaju u paketu
 
ftj":3qzgmcqs je napisao(la):
Ajde bre lupio si glupost i to nije nista strasno, lepo prihvatis gresku i teras dalje a ne da se dodatno ukopavas.

hehe...jest da ja imam bujnu mastu ali ovakva "glupost" nije moj izum. Ako nekog slucajno budu zanimale ovakve "gluposti" moze na netu potraziti imena...

Dietrich Braess
John Joseph Leeming
Goodwin, P. B. (1996). "Empirical evidence on induced traffic: A review and synthesis"
Litman, T. L. (2011). "Generated Traffic and Induced Travel: Implications for Transport Planning"

ili pojmove kao...
automobile dependency, Induced demand, traffic suppression, generated traffic, Braess' paradox

ili pogledati dva video klipa...
http://www.youtube.com/watch?v=2oi-stC5DqI
http://www.youtube.com/watch?v=RfZvKUY3WvQ

Sretno u saobracaju!
 
Teorija po kojoj prostranije saobraćajnice i više parking mesta, nužno dovode do većih gužvi u soabraćaju zvuče banalno. Verujem da se u ovom slučaju pre radi o njihovoj simplifikovanoj interpretaciji - jer na gužve u soabraćaju i korišćenje automobila utiče čitav niz faktora, i ne može se sve svesti na jedan: "šira ulica = više automobila".

Pritom su različiti gradovi i različite države slučajevi za sebe. Ne mogu se porediti SAD gde jedno domaćinstvo često ima po dva, pa i više automobila sa situacijom u Srbiji, odnosno Beogradu, gde, kao što je neko ranije već pomenuo, tek 41% domaćinstava uopšte poseduje automobil. Pa dodaj tome cenu goriva i ostale ekonomske faktore, kulturu življenja, razvijenost javnog gradskog prevoza, pa različita urbanistička rešenja u različitim gradovima itd.

Iskustvo ljudi koji žive, rade i kreću se po Beogradu nikako nije beznačajno i ne možeš ga automatski isključiti kao zabludu, mahajući rezulatatima analiza sa potpuno drugog i drugačijeg kontinenta. Iskustvo npr. Detroita se nikako ne može copy/pasteovati na Beograd. Apsolutno sam saglasan sa nekoliko forumaša koji su prethodno napisali da je Beograd infrastrukturno veoma zakžljao grad i da su nam potrebna sistemska rešenja, a ne utopijske propovedi ;)
 
А бре РиоБЛ, стварно се укопаваш са мишљењем у блато све више и више. Видимо да си противник аутомобила, и то је у реду имаш такво мишљење, али да толико чврсто држиш став (на неколико тема на форуму) да су подземне гараже и паркинзи некакво зло и да су не потребни, то још нисам видео/прочитао

Седи бре у неки лепи кабриолет, лепо је време, и провозај се лепо по лепом Београду, видећеш како је леп осећај.


Намерно инсистирање на придеву леп/лепо.
 
Za sad u 3 teme gdje god otvorim rasprava o parkingu
 
Игоре (а може и Директор) пребаци све те поруке у тему о паркинзима и подземним гаражама
 
Neka ostanu postovi, posto su delom bili vezani za ovu temu ali neka se i prica vrati potpuno u okvir teme. A o teoretisanju kada je parkiranje u pitanju moze da se nastavi u postojecoj temi viewtopic.php?f=16&t=601&start=800
 
img4656.jpg


img4657.jpg


img4658.jpg


img4659.jpg


img4660.jpg
 
Стигли до седмог. Сада ће кров. Добар темпо имају.
 
1175740482548c3631a9c2c471031572_orig.jpg


Ovako treba da izgleda, možda urade sve od jednom.
 
ovo nije prava slika. zgrada u sredini je pomerena ka nazad i levo. druga faza bi trebalo da pocne u septembru i ukljucuje sve zgrade koje nedostaju u П
 
Kokili":mp23ozxm je napisao(la):
ovo nije prava slika. zgrada u sredini je pomerena ka nazad i levo. druga faza bi trebalo da pocne u septembru i ukljucuje sve zgrade koje nedostaju u П


А, јел има негде права слика?

Констатовали смо да је дошло до повећања квадратуре пројекта..отприлике смо закључили да се односи на повећање спратности оне коцкасте зграде...ако се ова средња повуче уназад и лево, онда значи да ће коцкаста зграда бити тања јер не не може померати улево јер су ту објекти које нису откупили...

А, то што се зове парком ће бити прилично мало...практично нека мања зелена површина између зграда...али је свакако похвално и да то постоји...

Вреди погледати ...

http://www.youtube.com/watch?v=OesUYmGbauQ
 
Jel se to meni cini ili su odustali od ove zgrade u sredini bloka? Jer u videu koji si postavio Horuse, ja je nisam video.
 
Да, сад сам приметио и ја...

Ако су одустали од те зграде то би значило више простора за зеленило што је одлично...
 
Mislim da nisu odustali, nego da su lamele malo drugačije rasporedili. Stambeni deo će se malo "raširiti", a poslovni deo će biti "malo vitkiji" :)

srb_stanovi-2.png
 
Homere jel si ti to nacrtao kako mislis da treba da izgleda ili si iskopao negde ovaj plan?
 
Да мало променио угао посматрања...

img4806.jpg


img4807.jpg


img4809.jpg


img4811.jpg


img4813.jpg


img4814.jpg


img4815.jpg


Ови багери су почели копање, па то можда значи припрему следеће фазе...

img4816.jpg
 
С обзиром да креће у септембру, па да не губе време.
 
Да су ламеле ниже за по спрат-два не бих имао никакве веће замерке на урбанистичко решење овог типа. Испоштовала се матрица околних блокова, још ако пословни део буде кула а дворишни простор већи све пет.
 
Првобитно је требало да буде шест спратова, али су добили дозволу и за седми.
 
Vrh